Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin teini lihonut vanhempiensa eron jälkeen ihan muodottomaksi!

Vierailija
27.08.2018 |

Erosta vuosi, teinipoika lihonut ihan järkyttävästi, varmaan 20 kg vuodessa. Isää ei kiinnosta poika ja on jo uudessa suhteessa, äiti on myös uudessa suhteessa, pojalle jätetään rahaa ja herkkuja kotiin ja voi olla viikonkin siellä, kun äiti on etäsuhteensa luona. On selkeästi keskittynyt peleihin ja syömiseen. Miksi vanhemmat ei välitä? En kehtaa edes mennä sanomaan, että hei, jotain kannattaisi tehdä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla puhjennut syömishäiriö surullisten elämänmuutosten takia,thats it. Harmi ettei saa apua. Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
2/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalla puhjennut syömishäiriö surullisten elämänmuutosten takia,thats it. Harmi ettei saa apua. Keskity omaan elämääsi.

Mikä tuo kommentti oli keskity omaan elämääsi :D Näinkö heitteille jätetyistä lapsista välitetään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo kommentti oli keskity omaan elämääsi :D Näinkö heitteille jätetyistä lapsista välitetään :D

?

Vierailija
4/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeahan tuohon on puuttua. Väärin menee teet niin tai näin.

Vierailija
5/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan tajua, että vanhempien ero ajaa lapset ihan sekaisin. Mutta niin ajaa myöskin sen, joka ei halunnut erota. Siitä menee usein koko perhe sen toisen himokkaan takia sitten. Kuka siinä voittaa? 

Vierailija
6/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et kehtaa sanoa". Kannattaisiko kuitenkin keskustella äidin kanssa, että mitä pojalle kuuluu yms? Ja jossakin vaiheessa mainita, että onkohan hänellä kaikki hyvin.

Jos viettää pitkiä aikoja yksin, voisi olla lasukin tarpeen..

Vierailija
7/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan tajua, että vanhempien ero ajaa lapset ihan sekaisin. Mutta niin ajaa myöskin sen, joka ei halunnut erota. Siitä menee usein koko perhe sen toisen himokkaan takia sitten. Kuka siinä voittaa? 

Ja vaikka ero olisi ok, niin se ei ole, että molemmilla vanhemmilla kiire löytää uusi. Ja lapset jää kyllä ihan toiseksi siinä kuviossa. Ollaan niin rakastavaa vanhempaa muka, mutta juostaan baareissa ja miehen luona, poissa kotoa viikonloput ja välillä viikotkin, lapselle vaan rahaa ja herkkuja ja kyllähän teinit jo pärjäilee. Varmasti, mutta ikävä kyllä, läsnäolo olisi edelleen tärkeää.

Vierailija
8/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et kehtaa sanoa". Kannattaisiko kuitenkin keskustella äidin kanssa, että mitä pojalle kuuluu yms? Ja jossakin vaiheessa mainita, että onkohan hänellä kaikki hyvin.

Jos viettää pitkiä aikoja yksin, voisi olla lasukin tarpeen..

Tämä äiti on sellainen, että suuttuu jos sanon jotain poikkipuolista ja pistää välit jäihin. Joskus kysyin, onko oikein että tuon ikäinen on paljon yksin (12), sain vaan esimerkkejä kuinka tuon ikäinen haluaa olla yksin ja älä puutu ja äidillä on oikeus omaan elämään, ja missä on isä... Mitäpä sitä sitten.

ap

Vierailija
9/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli anoreksia vanhempien eron jälkeen. Myöhemmin mietin, et se johtui siitä, et se oli edes jokin asia mihin mulla oli kontrollia silloin, kun muu elämä hajosi palasiksi.

Nykyään erotaan niin helpolla. Täälläkin, kun joku kertoo pienestä ongelmasta kotona, toiset yllyttää sitä eroamaan. Elämä lyhyt! Anna mennä!

Vierailija
10/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei himokkaat pettäjät välitä yhtään siitä, että lapset ja se petetty hajoavat!

Vierailija
11/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi joutui koulukotiin, kun ei kestänyt sitä että iskä lähti!

Vierailija
12/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 13-vuotias tyttö halusi muuttaa isälleen, koska minä olen hänen mielestään liian ankara ja rajoittava. 

Ihan normaali äiti kuitenkin mielestäni olen.  Oli vain sellaista murrosikäisen kapinointia ja ajatteli että isän luona on parempi. 

Tyttö oli hoikka lähtiessään ja tapaa minua kyllä parin viikon välein. Joka kerran on lihonut ainakin kilon eli muuttonsa jälkeen on paino noussut arviolta 20 kg. 

Olen aivan epätoivoinen asian suhteen. Pilaa nuoruutensa ja mahdollisesti koko loppuelämänsä niin psyykkisesti kuin myöhemmin fyysisestikin. 

En ole kuitenkaan puhunut asiasta mitään lapselle. Uskon, että se voi vain pahentaa asiaa. Isälle olen puhunut, mutta tuloksetta. Jos tyttö haluaa tilata pitsaa ja kebabia, niin siinähän tilaa. Rahaa karkkiin ja limuun on rajattomasti. 

Tämä on ihan kamalaa :(

Vierailija
13/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ero kuin riitaisa parisuhde perheen vuoksi. Lapset kärsii ihan hirveästi riitelystä, ja vaikka suoraan lasten silmien edessä ei riideltäisi, lapsi kyllä aistii sen.

Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että eron tullessa, vaikka olisi aikuisella miten vaikeaa, lasta ei pitäisi jättää koskaan heitteille.

Vierailija
14/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin surullista. Oon tehnyt paljon vapaatyötä nuorten parissa. Ei ollenkaan harvinaista, että teini jää ihan heitteillä, kun äiti ja isä toteuttavat itseään. Paljon oli niitä tapauksia, että se teini oli yksinkertaisesti heitetty ulos.

Vierailija
15/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 13-vuotias tyttö halusi muuttaa isälleen, koska minä olen hänen mielestään liian ankara ja rajoittava. 

Ihan normaali äiti kuitenkin mielestäni olen.  Oli vain sellaista murrosikäisen kapinointia ja ajatteli että isän luona on parempi. 

Tyttö oli hoikka lähtiessään ja tapaa minua kyllä parin viikon välein. Joka kerran on lihonut ainakin kilon eli muuttonsa jälkeen on paino noussut arviolta 20 kg. 

Olen aivan epätoivoinen asian suhteen. Pilaa nuoruutensa ja mahdollisesti koko loppuelämänsä niin psyykkisesti kuin myöhemmin fyysisestikin. 

En ole kuitenkaan puhunut asiasta mitään lapselle. Uskon, että se voi vain pahentaa asiaa. Isälle olen puhunut, mutta tuloksetta. Jos tyttö haluaa tilata pitsaa ja kebabia, niin siinähän tilaa. Rahaa karkkiin ja limuun on rajattomasti. 

Tämä on ihan kamalaa :(

Tossa pitäisi ottaa jo yhteyttä lastenvalvojaan. Perustelet, että isä ei anna lapselle terveellistä ruokaa, vaan aiheuttanut lapsen lihomisen.

Vierailija
16/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturit luulevat että lapsille on ihan ok, että äiskällä ja iskällä on yhtäkkiä uudet puolisot ja aletaan heittelemään minne sattuu kera riitojen?? 

Eikö siitä puhuta missään että mikään ei voi niin traumatisoida lapsia ja teinejä? Kaikki rikoksia tehneet nuoret ovat melkein reagoineet vanhempien eroon ja siitä kaikki johtuu kun perhe hajoaa. Sen näkee ihan joka paikassa niin tässä maassa kuin vaikka Friin rikosdokumenttiohjelmissakin.

Mutta kun se kielletään, että lapset muka sopeutuvat? No eivät sopeudu kuibn näennäisesti pakotettuihin olosuhteisiin oikeasti!

Hyvinvoivien ydinperheiden lapset voivat parhaiten!  Ja joo tutkimuksia vaan jonoon!?

Tällä tarkoitan, että niitä lapsia kannattaa tehdä vaan jos on tosissaan ja haluaa sen naisen. Sanoisin, että suurin syys on miehissä kun pettävät tai alkoholisoituvat tms. Eivät ole valmiita saamaan lapsia, eivätkä ymmärrä mitä se tarkoittaa kaikkinensa. Siihen ei taida olla koulutusta, mutta pitäisi olla!

Vierailija
17/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm nyt kuultiin tosiaan vain sun versio tästä. Lohtusyömiseltä kuulostaa. Voisiko johtua teidän huonoista väleistä.

Koitat kovasti vierittää kaiken syyn isälle. Tuskin tyttö ihan helpolla olisi muuttanut pois sinun luotasi, jos suhteessanne olisi ollut jotain hyvää. Vähän epäilyttää, että olet ollut todella raskas äiti.

Vierailija
18/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtuun syö tämä kaverinkin poika. Asuu äidillään, mutta äitiä kiinnostaa enemmän uusi mies ja omat juhlimiset. Miten tähän voi puuttua? Miten nimetön lasu tehdään?

Vierailija
19/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petturit luulevat että lapsille on ihan ok, että äiskällä ja iskällä on yhtäkkiä uudet puolisot ja aletaan heittelemään minne sattuu kera riitojen?? 

Eikö siitä puhuta missään että mikään ei voi niin traumatisoida lapsia ja teinejä? Kaikki rikoksia tehneet nuoret ovat melkein reagoineet vanhempien eroon ja siitä kaikki johtuu kun perhe hajoaa. Sen näkee ihan joka paikassa niin tässä maassa kuin vaikka Friin rikosdokumenttiohjelmissakin.

Mutta kun se kielletään, että lapset muka sopeutuvat? No eivät sopeudu kuibn näennäisesti pakotettuihin olosuhteisiin oikeasti!

Hyvinvoivien ydinperheiden lapset voivat parhaiten!  Ja joo tutkimuksia vaan jonoon!?

Tällä tarkoitan, että niitä lapsia kannattaa tehdä vaan jos on tosissaan ja haluaa sen naisen. Sanoisin, että suurin syys on miehissä kun pettävät tai alkoholisoituvat tms. Eivät ole valmiita saamaan lapsia, eivätkä ymmärrä mitä se tarkoittaa kaikkinensa. Siihen ei taida olla koulutusta, mutta pitäisi olla!

No vai niin. Olipa pläjäys. Monta vuotta lastensuojelussa työskennelleenä voin sanoa, että nykyisin on naisten päihteidenväärinkäyttö ihan yhtä yleistä, kuin miesten. Myös raskaana olevat naiset vetävät päihteitä ja tupakkaa sikiöstä välittämättä.

Vierailija
20/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ero kuin riitaisa parisuhde perheen vuoksi. Lapset kärsii ihan hirveästi riitelystä, ja vaikka suoraan lasten silmien edessä ei riideltäisi, lapsi kyllä aistii sen.

Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että eron tullessa, vaikka olisi aikuisella miten vaikeaa, lasta ei pitäisi jättää koskaan heitteille.

Kaikissa perheissä ei edes riidellä ja ero tulee toiselle puskista. Siinä ei lapset silloin kärsi tai aisti yhtään mitään. Lapset kärsivät myös siitä, että joutuvat asumaan ventovieraan ihmisen ja mahdollisesti tämän vieraiden lasten kanssa saman katon alle. Se ei ole mitään rentoa kotielämää kun ei voi enää edes alusvaatteisillaan kotona kulkea. Tätä ei kummasti koskaan kukaan tule ajatelleeksi, ainakaan pettäjät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi