Sinä toimistossa työtä tekevä ihminen, miten jaksat tehdä töitä tietokoneella päivittäin?
Minä kyllästyn jo vartissa tuojottamaam tietokone ruutua ka vaivaa pakollinen tarve alkaa tekemään jotain muuta, vaikka rullailemaan työtuolilla ympäriinsä tai sitten piirtelen paperille. On jotenkin vain niin tylsää ja pitkästyttävää.
Kommentit (65)
Ihmiset on erilaisia. Ei sovi selvästi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Huhuu? Onko ketään?
Olet näköjään aika kärsimätön persoona.
Jaksoin silloin kun sitä tein, vapaa-aikana en sitten kotona jaksanut yhtään koneiden hurinaa enkä telkkarin ääniä.
Pidän kirjoittamisesta, joten tietokonetyöskentely kiinnostaa.
Kuten joku jo sanoikin, niin ihmiset ovat erilaisia.
Pitäisin karmeana, jos minut pakotettaisiin poliisiksi, päiväkotiin tai lääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisikaan mutta kun muuta työtä ei ole tarjolla. Kärsin vielä migreenistä ja ainainen tietokoneen tuijottelu loistevaloissa on myrkkyä.
Laskut pitää kuitenkin maksaa ja ruokaa saatava pöytään niin sitä tekee mitä saa.
Mutta onko se pidemmän päälle terveellistä jos hermot on kireinä, työ stressaa ja tuntuu muutenkin epämiellyttävälle? Monä en edes pysty keskittymään työhön kun se alkaa olemaan vain liian pitkäveteostä, monta kertaa plen kyllä jo koulussa ja kursseilla kuillut että tässä.tapauksessa työtä pitäiso räätälöidä mieleisekseen ja paremmin itselleen sopivaksi. Sitä tärkeämpää on työn imu ja ryhmähenki, mutta sitä on vaikeaa löytää jos on työpaikallaa yksinäinen ja ulkopuolisena.
Ap
Helposti. Työtehtävät ovat mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu? Onko ketään?
Olet näköjään aika kärsimätön persoona.
Ehkä joo vähän.
Ap
Siellä koneella on sen verran mielenkiintoisia tehtäviä meneillään, että jaksaa helposti.
Tietokoneella on nautinto tehdä tehokkaasti töitä. Hyödyntää ohjelmistojen potentiaalia ja kehittämällä itselleen uusia työkaluja.
Jos pitäisi työkseen kaivaa ojaa, joutuisin nopeasti mielenhäiriöön.
Vierailija kirjoitti:
Voitko edes avata että miksi?
Ap
Minä olen töissä toimistossa ja harvase päivä rullailen tuolia edes takaisin tai piirtelen paperille :D Ei sitä ruutua välttämättä tarvitse koko aikaa tuijotella. Riippuu työn kokonaiskuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen kouluttautunut alalle, joka aidosti kiinnostaa minua ja saanut työn, jossa saan toteuttaa tätä kiinnostustani.
Helppoa, silloin kun on tylsää katson kissavideoita. Siinä ohessa teen töitä.
Kyllä sitä kestää vaikka jalkapallona olemisen jos siitä vain saa tarpeeksi hyvää palkkaa.
No mulla on mielenkiintoinen työ, siksi jaksan. Toisaalta käyn paljon asiakkaillakin, muttei sillä ole asiaan merkitystä.
Mielenkiintoinen kysymys nykymaailmassa, jossa valta osa ihmisistä tuijottaa jotakin ruutua paljon enemmän kuin vain työpäivien verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen kouluttautunut alalle, joka aidosti kiinnostaa minua ja saanut työn, jossa saan toteuttaa tätä kiinnostustani.
Eli tämä työ ei siis vain ole se oikea minulle tai en vain itse ole sopiva tähän työhön. Kumpaa sitten pitäisi muuttaa? Vai vaihtaa työtä?
Ap
En jaksaisikaan mutta kun muuta työtä ei ole tarjolla. Kärsin vielä migreenistä ja ainainen tietokoneen tuijottelu loistevaloissa on myrkkyä.
Laskut pitää kuitenkin maksaa ja ruokaa saatava pöytään niin sitä tekee mitä saa.