Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo, ettei halua lapsia ja naimisiin

Vierailija
26.08.2018 |

Kyseessä siis jo ex-mies. Hän siis ilmaisi asian minulle hyvin selkeästi, että hän ei halua lapsia eikä naimisiin. Itse en ollut asiasta oikein varma enkä ottanut mitään stressiä/painetta asiasta. Erottiin sitten yhteistuumin ihan muista asioista johtuen ja nyt hänen nykyinen naisensa, jonka kanssa ollut vuoden verran on raskaana ja menivät kihloihin! Me siis oltiin 4 vuotta yhdessä. Miten mieli voi muuttua noin radikaalisti? Olen ehkä vähän katkera...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain halunnut noita asioita sun kanssa.

Vierailija
2/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä haluat naimisiin ja lapsia niin haluatko niitä kaikkien kanssa? Niinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä siis jo ex-mies. Hän siis ilmaisi asian minulle hyvin selkeästi, että hän ei halua lapsia eikä naimisiin. Itse en ollut asiasta oikein varma enkä ottanut mitään stressiä/painetta asiasta. Erottiin sitten yhteistuumin ihan muista asioista johtuen ja nyt hänen nykyinen naisensa, jonka kanssa ollut vuoden verran on raskaana ja menivät kihloihin! Me siis oltiin 4 vuotta yhdessä. Miten mieli voi muuttua noin radikaalisti? Olen ehkä vähän katkera...

Mistähän naiset aina päättelevät että mies voi saada lapsia vain pitkään ja vakaasti harkitsemalla?? Huoh...

Vierailija
4/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän löysi sen oikean. 

Vierailija
5/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverit alkaneet lisääntyä. Miehet tekee kaiken laumana.

Lisäksi löysi itselleen naisen, joka on valmis astumaan miinaan ja kulkemaan pallo siinä ei-räjähtäneessä jalassa.

Vierailija
6/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain halunnut noita asioita sun kanssa.

Niin tämä tekee minut juuri katkeraksi. Mikä minussa oli vikana? Miksen kelvannut tähän?

Vierailija
7/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et hänen mielestään ollut geeneiltäsi yhteensopiva vaikka muuten olitkin ihan ok.

Vierailija
8/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ihmisillä oikeasti voi mieli muuttua. Ehkä tämä hänen uusi naisensa nimenomaa halusi lapsia ja naimisiin ja on puhunut näistä ja mies sitten vaan päättänyt antaa mennä. Sinä sanoit, ettet asiaa edes miettinyt, niin yhteistuumin päätitte, ettette halua.

Vierailija
9/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väärin.Jos mies ei halua lapsia ei se halua niitä yhtään enempää toisen naisen kanssa.Ei vaan pystynyt välttymään vahingolta tämän pitemmälle.

Vierailija
10/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin olin lukenut koko avausta otsikkoa lukuunottamatta, olin tulossa vastaamaan että ”hän ei halua noita asioita sinun kanssasi”.

Vierailija
11/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on tällaisissa tilanteissa esiintymishalu. Haluaa näyttää sille exälle, että nytpäs teenkin näin, vaikka sun kanssa en. Tätä tekee kyllä naisetkin.

Vierailija
12/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole koskaan saaneet ei-toivottuja lapsia...ei kun...

Vierailija
13/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et hänen mielestään ollut geeneiltäsi yhteensopiva vaikka muuten olitkin ihan ok.

Ei miehet ajattele mitään tällaisia. Korkeintaan ajattelevat, että elämäntilanne olisi nyt tällaiseen sopiva tai kun kaveritkin lisääntyy, niin pitää kai itsekin, ikää tulee "huomaamatta" lisää jne.

Vierailija
14/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi löysi itselleen naisen, joka on valmis astumaan miinaan ja kulkemaan pallo siinä ei-räjähtäneessä jalassa.

ei kannata projisoida. miehet ei todellakaan tee kaikkea laumana, vaikka naiset tekeekin.

Vierailija
15/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kannata projisoida. miehet ei todellakaan tee kaikkea laumana, vaikka naiset tekeekin.

Hah! Todellakin tekee. Mietipä omaa elämääsi...

Vierailija
16/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelevat yksimielisesti että mies voi saada lapsen vain tarkan ja pitkäaikaisen harkinnan tuloksena...