Korvaisitteko kuudennen alahampaan implantilla?
Minulta on poistettu hampaita toiselta puolelta alhaalta ja viimeinen hammas on siis vitonen.
Nyt kärsin asiasta, ihan esteettisistä syistä. Arastelen hymyillä leveästi, saati nauraa suu auki. Tosin ei paljon nauratakkaan.
Mietin implantin laittoa, mutta mitä mieltä olet: näkyykö kutosen puuttuminen? Näkyisikö sinulla? Jos hymyilen hampaat yhdessä normaalisti, leveästikin, se ei ehkä näy. Mutta näkyyköhän se vaikka puhuessa, jos joku katsoo ylhäältäpäin.
Olen vähän yli viisikymppinen muuten terveen näköinen ihminen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laittaisin kultahampaan
Just joo ihan vtyn rumia sallaiset.
varakkuus näkyy
Itse en pidä sellaista varakkuutena ennemminkin pellen touhuina.
Olen ottamassa siltaa samaan paikkaan, kun implanttihoito vie niin kauan. Jos ja kun silta hajoaa joskus, pitää laittaa sitten implantti.
Saattaa lohjeta terveitä hampaita vierestä, kun syödessä purenta ei ole balanssissa puuttuvan hampaan takia. Aina saa varoa sitä monttua! Itse laittaisin implantin.
Näkyykö se oikeasti muille? Mulla on poistettu alavitonen jo teininä ahtauden vuoksi enkä ole kärsinyt siitä. Pari vuotta sitten viisikymppisenä poistettiin toiselta puolelta alakutonen eikä sekään ole häirinnyt.
Mulla puuttuu sama hammas. Toiseksi viimeinen, oikealla puolella (ei ole tullut viisaudenhampaita). En ole implanttia ottanut toistaiseksi. Puuttuva hammas ei näy mihinkään, mutta syödessä olisi toki mukavampi jos siinä hammas olisi.