Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korvaisitteko kuudennen alahampaan implantilla?

Vierailija
26.08.2018 |

Minulta on poistettu hampaita toiselta puolelta alhaalta ja viimeinen hammas on siis vitonen.

Nyt kärsin asiasta, ihan esteettisistä syistä. Arastelen hymyillä leveästi, saati nauraa suu auki. Tosin ei paljon nauratakkaan.

Mietin implantin laittoa, mutta mitä mieltä olet: näkyykö kutosen puuttuminen? Näkyisikö sinulla? Jos hymyilen hampaat yhdessä normaalisti, leveästikin, se ei ehkä näy. Mutta näkyyköhän se vaikka puhuessa, jos joku katsoo ylhäältäpäin.

Olen vähän yli viisikymppinen muuten terveen näköinen ihminen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä hampaista on kuutonen, mutta alhaalla oikealla toiseksi taaimmaisen hampaani tilalla on ollut puolen vuoden ajan implantti. Olen ollut tyytyväinen.

Mulla puuttuu sama hammas. Toiseksi viimeinen, oikealla puolella (ei ole tullut viisaudenhampaita). En ole implanttia ottanut toistaiseksi. Puuttuva hammas ei näy mihinkään, mutta syödessä olisi toki mukavampi jos siinä hammas olisi.

Vierailija
22/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laittaisin kultahampaan

Just joo ihan vtyn rumia sallaiset.

varakkuus näkyy

Itse en pidä sellaista varakkuutena ennemminkin pellen touhuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottamassa siltaa samaan paikkaan, kun implanttihoito vie niin kauan. Jos ja kun silta hajoaa joskus, pitää laittaa sitten implantti.

Vierailija
24/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa lohjeta terveitä hampaita vierestä, kun syödessä purenta ei ole balanssissa puuttuvan hampaan takia. Aina saa varoa sitä monttua! Itse laittaisin implantin.

Vierailija
25/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö se oikeasti muille? Mulla on poistettu alavitonen jo teininä ahtauden vuoksi enkä ole kärsinyt siitä. Pari vuotta sitten viisikymppisenä poistettiin toiselta puolelta alakutonen eikä sekään ole häirinnyt.