Hoikan tytön iso vatsa. Ei turvotusta vaan vatsa on iso kaiken aikaa, miten mahdollista?
Kun tyttö on kuitenkin mitoin 142/32 ihan normaalipainossa! Ja silti vatsa on niin iso, että kaveritkin kuulemma jo kiusaa eikä halunnut asian takia käydä kesällä uimassa :(
Kommentit (33)
Miks haukutte täällä toisia? Katsokaa peiliin ja haukkukaa peilissä näkyvää, itseänne!
Mulla taas on isot löllöreidet mitoilla 170/52.
Vierailija kirjoitti:
Onko vatsa - ja selkälihakset hyvässä kunnossa? Tuohon voi vaikuttaa myös huono ryhti tai notkoselkä.
Sama tuli mieleen. Selkälihakset tukevat myös vatsaa, joten niiden kunto on tärkeä.
Parhaalla ystävättärelläni ja hänen tyttärellään sama, kuitenkin varsin liikunnallisia ja aktiivisia ovat. Voi olla myös ruumiinrakenne.
Voisitte ehkä tarkistuttaa fysioterapeutilla.
Vierailija kirjoitti:
Miks haukutte täällä toisia? Katsokaa peiliin ja haukkukaa peilissä näkyvää, itseänne!
Vatsaan kertyvä rasva on sitä vaarallisinta, ja hyvin suurelta osin elintavoista johtuvaa. Sen asian sanominen ääneen ei ole haukkumista. Kannattaa tehdä asialle jotain, jos jo 10v lapsi on ns laiha läski ja elintavat pielessä.
Fysioterapeutille mars! Pehepiirissäni yhdellä oli vastaava tilanne, vaikka on painon puolesta sopusuhtainen ja urheilullinen. Lantion virheasento työntää vatsaa eteenpäin saaden sen näyttämään suhteettoman suurelta. Fysioterapeutilta saatte ohjeet liikkeisiin, joilla asentoa voi ryhtyä vähitellen korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsaan kertyvä rasva on sitä vaarallisinta, ja hyvin suurelta osin elintavoista johtuvaa. Sen asian sanominen ääneen ei ole haukkumista. Kannattaa tehdä asialle jotain, jos jo 10v lapsi on ns laiha läski ja elintavat pielessä.
Tuossa on selvästi yksi niistä alapeukuttajista jotka riehaantuivat kun kerroin tuntevani kokonaisen perheen joka on vartalotyyppinsä ansiosta samaan aikaan sekä langanlaihoja että vaarallisesta keskivartalolihavuudesta kärsiviä.
Eikä suinkaan sattumalta vaan siksi että ne syövät todella epäterveellistä ruokaa ja liikkuvat aivan liian vähän.
Somemaassa on vain ehdottoman kiellettyä tunnustaa tosiasioita. Pitää vaan hymistellä ja yläpeukuttaa jokaista läskipalleroa joka selittää että "mulla on vaan isot luut" eikä halua kenenkään pilaavan huolella ylläpidettyä itsepetosta sanomalla päin naamaa että kyse ei ole mistään muusta kuin siitä että makaat sohvalla somettamassa mutta syöt silti kuin urakkaa painava betoniraudoittaja.
Paha mieli tulee tommoisista valheista ja alapeukkuja täytyy antaa kolme kerrallaan.
Ovenkarmiin leuanvetotanko missä voitte koko perheen voimin roikkua niin ryhti paranee 👍
Meidän lapsilla sama. Tytär ei kehtaa olla bikineissä ja kyselee koko ajan näkyykö maha tässä ja tässä paidassa 🙁. Itse olen aina ollut normaalipainoinen, isänsä myös. Lapset Liikkuvat mielestäni tarpeeksi: jalista, voimistelua, uintia ja ratsastusta joiden kaikkien pitäisi auttaa syviinkin lihaksiin. Herkkuja ei syödä kuin tod.harvoin ja vältellään sokerisia juomia/ruokia ja leipää ei syödä ruualla. Hedelmiä syödään kyllä melko paljon, mutta niitä en halua alkaa kontrolloimaan. Olen aika neuvoton. Tuskin tuollaisia selluliittimahoja kouluruuasta tulee??
30 jatkaa:omin päin eivät käy kaupassa enkä osta sokerimuroja/myslejä tmv.heille.
Jos on normaalipainossa ei kyllä ole normaalia eri asia jos paino olisi esimerkiksi 43 kg ja pituus sen 140 cm, silloin voisi olla juurikin sitä vyötärölihavuutta. Diabetes ym aineenvaihdunta sairaudet kannattaa pois sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Raskaaksi voi tulla ennen kuukautisten alkua, jos sattuu tärppäämään heti ensimmäisen ovulaation aikana.
Tää on niin totta. Mä harrastin seksiä joskus 3. luokalta alkaen yhen kaks vuotta vanhemman pojan kanssa. Olin 5. luokalla kun vatsa alko kasvaa, ennen yksiänään kuukautisia. Nyt oon 19-vuotias ekaluokkalaisen äiti. Poika jonka kanssa hommailtiin katosi kuvioista.
Vähän lihasta ja paljon rasvaa