Bonusperhe
Seuraako kukaan ruotsalaista Bonusperhe-sarjaa? Pidän itse kovasti. Tällä hetkellä (3. kausi) junnaa vähän paikoillaan.
Kommentit (29)
Olen katsonut sarjaa yle areenasta. Löysin sen sattumalta, kun etsin iPadilta vain jotain "harmitonta" katsottavaa sängyssä unta odotellessa. Muutaman jakson jälkeen huomasin olevani koukussa. Henkilöt tuntuivat aidoilta ja juonikuviot kiinnostavilta.
Nyt olen vähitellen katsonut kaikki areenasta löytyvät jaksot tabletilta. Seuraavan jakson taidankin katsoa "suorana" tv:stä.
Jäin koukkuun, kun Teema/Fem näytti yksi yö kaikki kakkoskauden jaksot putkeen. Sarja on ihanan lämminhenkinen, vaikka se käsittelee vaikeitakin asioita. Nyt katson kolmatta kautta. Täytyy katsoa jostain ensimmäinenkin kausi.
Vetääkö siinä koko perhe Bonus sätkätupakkaa, vai mistä se kertoo?
Jee, Katjasta ja Henrikistä taitaa sittenkin tulla pari.
Katsoin viimeisen jakson ja petyin. Eivät Lisa ja Patrik tehneet ainoaa oikeaa päätöstä, vaikka perheessä on jo ennestään yksi erityislapsi, ADHD-Eddie.
Eikö muka kukaan mammoista katsonut Bonusperhettä? Luulisi aiheen kiinnostavan!
Mahtaako tulla vielä 4.kausi? Tykkäsin kyllä sarjasta, mutta vähän alkoi ehkä kiertää kehää.
Kohtaus aborttiklinikkalla oli niin surullinen ja itkin itsekin kunnolla. Biggeä kävi myös kovasti sääliksi.
Tänään on alkanut 3.kausi. On parantunut entisestää ko sarja, katsoin päivällä.