Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka haluavat puolison olevan teistä mustasukkainen

Vierailija
26.08.2018 |

Miksi? Auttakaa mua ymmärtämään, että miksi puolison pitää tuntea mustasukkaisuutta eli eipävarmuutta ja muita ikäviä fiiliksiä, jotta tuntisit olosi halutuksi? Miksei muut välittämisen osoitukset riitä?

Mielestäni tuossa on jotain kieroa. Olenko ainoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä se on rakkauden merkki, että pelkää kumppaninsa pettävän ja jättävän. En tajua sellaista. Jos toinen haluaa olla mun kanssa, se ei tee mitään niin typerää että tietäisi suhteen loppuvan siihen. Eikä edes halua tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole mustasukkainen niin suhde ei tule kestämään. Kokemuksesta sanon. En tarkoita mitään puhelimen kyyläilyjä tai vakoilua. Vaan tervettä ja semmoista että täytyy tietää vaikka loppupeleissä jos se tapahtuu niin tapahtuu. Kuitenkin lopulta jos en tunne mustasukkaisuutta yhtään niin turha luulla suhteen kestävän kovin kauan. Esimerkiksi yhdestä miehestä tykkäsin mutta se oli ihan sama oliko se jonkun toisen naisen kanssa. :) Ei siis minua varten. Nyt löytänyt jonkun ihan hyvä niin.

Vierailija
4/4 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tykkään, kun mun mies vähän ärähtää iholle tulevalle iskijälle. Siihen jos jää, niin kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän