Bonusperhe
Seuraako kukaan ruotsalaista Bonusperhe-sarjaa? Pidän itse kovasti. Tällä hetkellä (3. kausi) junnaa vähän paikoillaan.
Kommentit (29)
Kertooko se jostain uusioperheen ihanuudesta ja onnesta, niin kuin nimi antaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Kertooko se jostain uusioperheen ihanuudesta ja onnesta, niin kuin nimi antaa ymmärtää?
Joo, ei sellaista shittiä pysty katsomaan.
Ihan loistava sarja. 10+ 😍
Ylellä 2 tuotantokausi menossa. Tahdon lisää tätä 🤗
Kertoo uusioperheen elämästä,mutta hauskasti ja oivaltavasti. Hyvää ruotsalaista juttua. Tulee kerran viikossa ( vain). Saanut aika vähän julkisuutta...
Koukussa olen sarjaan. Hyvät juonet uskottavan ja toden tuntuiset. Ei mitään lälläriä uusperheiden elämästä vaan raadollista arkea kaikkineen.
Tapahtumat voisi olla totta siksi Ruotsissakin tykätään. Lisäksi mukana hauskuutta. Hieno sarja.
Lämpenin hitaasti tälle sarjalle, mutta nyt tykkään kovasti. Pidän erityisesti siitä, että sarjan näyttelijät ovat aivan tavallisen näköisiä ihmisiä. Nyt tokalla kaudella on kivasti otettu enemmän sivuhahmoja mukaan (esim. Katja). Hahmoilla on omat puutteensa, mutta kenestäkään ei ole tehty pahista. Lisa ärsytti mua ekalla kaudella, mutta siskonsa on vetänyt kakkoskaudella kirkkaasti ohi ärsyttävyydessään.
hyvän mielen propagandaa
vältä viimeiseen asti
Katsoin kaikki kolme kautta. Oli mukava sarja. Ei ollut kaikki helppoa ja onnellista. Uusperhe esim.haki apua ongelmiin terapiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro ihanuudesta ja onnesta vaan raadollisia tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro ihanuudesta ja onnesta vaan raadollisia tapahtumia.
enpä niin pitkälle päässyt
vaikuttivat ihan onnellisilta ja iloisilta
raskasta katsottavaa
Google kertoo, että 3.kausi julkaistaan vasta 2019...?
Joo,ei ole kolmatta kautta vielä. Aloituksessa ilmeinen (paino)virhe...
Vierailija kirjoitti:
Google kertoo, että 3.kausi julkaistaan vasta 2019...?
No sitten en ole kyllä kolmoskautta katsonut😅Viimeisen jakson jälkeen oletin ettei sarja enää jatku. Oli tehty niin. Mutta on muissakin sarjoissa tuota samaa.
12
Miten Katjan ja Henrikin suhde muuten loppui? Vai onko sitä näytettykään, kun en yhtään muista.
Vierailija kirjoitti:
Miten Katjan ja Henrikin suhde muuten loppui? Vai onko sitä näytettykään, kun en yhtään muista.
Katja rupesi välttelemään Henrikkiä, koska pelkäsi tämän haluavan lapsia. Henrik loukkaantui, koska Katja ei puhunut asiasta suoraan. Pelko sinänsä oli aiheeton, koska Henrik ei voi saada lapsia. Aihe oli kipeä, koska Henrikin edellinen liitto oli kaatunut lapsettomuuteen.
^Kiitos selvennyksestä. Mitenköhän tämä on mennyt multa ihan ohi? Olin kakkoskauden alussa ihan hämmentynyt, että mihin Henrik katosi.
Nyt yle fem esittää 3.kautta. Kovaa vauhtia etenee, kun Martin sai jo vauvan uuden puolisonsa kanssa.
Minä seuraan, ja pidän myös. Mielenkiintoinen asetelma, ja hyvin kirjoitetut henkilöt, ja annan anteeksi pienet epäuskottavuudet. Jokaisessa hahmossa on jotain pidettävää ja jotain ärsyttävää.