Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö Lappeenrannassa altistuksia muualla kuin lasten polilla?

03.05.2006 |

Eli käytin pian 4kk tyttöä Lääkäriasemalla yleislääkärillä. Kyllä laittoi vähän harmittamaan kun saatiin vaan lähete lasten polille. Tytöllä on pahan näköinen ihottuma läiskä kädessä ja poskissa hieman ihottumaa, itkee tunti syömisestä ja pulauttaa. Isosisko on ollut hyvin allerginen niin ajattelin että haluan tämän pienemmän heti hoitoon ettei mene pahaksi.

Osaisiko kukaan auttaa? Pitäisikö varata aika ihan erikoislääkärille vai mitä teen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ainakin altistettiin Lääkäriasemalla. Siellä vastaan ottanut allegialääkäri antoi lähetteen ja asia hoitui Lääkäriaseman labrassa. Tämä lääkäri ei enää ota siellä vastaan potilaita, joten en tiedä miten nyt on käytäntö. Kannattaa kuitenkin selvitellä saisiko joltain allergologilta lähetteen. Siihen aikaan allergialääkäreillä ja lastenlääkäreillä oli vielä varsin erilaisia näkemyksiä asioista.

Vierailija
2/5 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotkut lääkäriasemat kyllä tekevät altistuksia, tosin niiden hinnat on eri luokkaa kuin keskussairaalan. Samat lastenlääkärit päivystävät molemmissa, joten hoidolla ei sinänsä ole varmaan juuri eroa, riippuu tietysti kenelle lääkärille pääsee...itsellä ongelmia yhden lastenpolin lääkärin kanssa. Kiinnostaisi missä olette käyneet ja millaista hoitoa saitte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pianiino: Kenen lääkärin kanssa teillä on ollut ongelmia tuolla lastenpolilla? Itse olen joutunut asioimaan useampien kanssa. Tällä hetkellä on astma-allergia-asioissa hoitosuhde Leena Seppälän kanssa ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Vierailija
4/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lääkäri olisi maninnut jos lääkäriasemalla altistuksia tehdään?Pillerissä ei taida edes lastenlääkäriä olla.Harmittaa van kun ei pääse edes tutkimuksiin kun polilla aina niin täynnä ajat.

Vierailija
5/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri häneen olen ollut tyytymätön ja haluaisin vaihtaa lääkäriä, muttei se taida käydä niin vaan. Helena Lehto on miellyttävä lääkäri, joka päivystää myös Pillerissä, tosin aika harvoin kai.