Antti Tuisku kertoi, miksi hän jäi väkivaltaiseen parisuhteeseen
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Antilla oli Rovaniemellä tyttöystävä ennen tähteyttä mistä hän on kertonut aiemminkin haastatteluissa. Pahoinpitelijä oli eri henkilö jonka sattumoisin tunnen ja hän on mies. Jutussa viitataan mieheen sanalla kumppani. Toivottavasti juttu avataan joskus muillekin kuin tilaajille koska olisi muille samassa tilanteessa oleville tärkeä lukea miten väkivaltaiseen suhteeseen voi päätyä ihailluinkin tyyppi ja miten päästä siitä pois
Meinaatko, että se että on ihailtu tyyppi, jotenkin ehkäisisi väkivaltaiselta suhteelta? Pikemminkin päinvastoin, kaiken maailman hullut oikein kilpailee että pääsee suhteeseen kuuluisuuden kanssa, ja sitten näyttämään tälle kaapin paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS onko Ana Tudella lapsi???? Vai tekikö tämä raskaaksi tullut nainen abortin/saiko keskenmenon/oliko lapsi sittenkin eri miehelle?
Ei ole lasta, nainen teki abortin.
Siis on Antilla lapsi, abortoitu vain :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Antilla oli Rovaniemellä tyttöystävä ennen tähteyttä mistä hän on kertonut aiemminkin haastatteluissa. Pahoinpitelijä oli eri henkilö jonka sattumoisin tunnen ja hän on mies. Jutussa viitataan mieheen sanalla kumppani. Toivottavasti juttu avataan joskus muillekin kuin tilaajille koska olisi muille samassa tilanteessa oleville tärkeä lukea miten väkivaltaiseen suhteeseen voi päätyä ihailluinkin tyyppi ja miten päästä siitä pois
Meinaatko, että se että on ihailtu tyyppi, jotenkin ehkäisisi väkivaltaiselta suhteelta? Pikemminkin päinvastoin, kaiken maailman hullut oikein kilpailee että pääsee suhteeseen kuuluisuuden kanssa, ja sitten näyttämään tälle kaapin paikan.
Juuri näin. Jengi ei ajattele näköjään noita kuuluisuuden huonoja puolia.
Kuinka paljon löytyy esim. niitä tyyppejä, jotka ottaa asiakseen vttuilla ja herjata julkkiksia yleisillä paikoilla vain näyttääkseen kavereilleen, kuinka tooosi koviksia ovat? Vaikka kuinka paljon. Työssäni törmään tähän ilmiöön jatkuvasti ja ihailen joidenkin vanhojen julkkisten tilanteiden hallintaa tai ennaltaehkäisyä.
Kyllä nainenkin voi olla väkivaltainen ja Antti Tuisku ei ainakaan näytä siltä, että pystyisi laittamaan riehuvan muijan aisoihin. Hän vaikuttaa hiukan alistuvalta.
Se että Antti on bi selittää aika paljon. Ei esimerkiksi ole tullut näkyvästi kaapista, varmaan halunnut itse ensin selvittää rauhassa että mikä minä oikeastaan olen.
Vierailija kirjoitti:
Se että Antti on bi selittää aika paljon. Ei esimerkiksi ole tullut näkyvästi kaapista, varmaan halunnut itse ensin selvittää rauhassa että mikä minä oikeastaan olen.
Bisseys on aika yleistä artisteilla, mm. naisista Sanni, Evelina ja Jenni Vartiainen ovat sellaisia.
Minä olen heteronainen, ja minäkin pyysin isäni apuun, kun minun piti jättää itsemurhalla uhkaileva epävakaa poikaystävä.
Teidän mielestänne minä varmaan olen jokin säälittävä pentu, mutta itse olen ylpeä sekä isästäni, joka hoiti asian hienosti ja tahdikkaasti, että itsestäni, kun älysin ja uskalsin pyytää apua. Nuori ihminen sokeutuu rakkaussuhteessa niin helposti sille, mikä on normaalia ja oikein.
Antille kiitokset rohkeudesta: nostit esille tärkeän asian.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa väkivaltaisen kumppanin sukupuoleen, niin yleisellä tasolla naisetkin osaavat kyllä pahoinpidellä miehiä. Tunnen useamman naisen, jotka ovat pahoinpidelleet kumppaneitaan, yksi tappanut, toinen yrittänyt tappaa, muutama hakannut erilaisin apuvälinein sairaalakuntoon. Kaikki nämä ovat kumppaniaan pienikokoisempia naisia eli jos miehet olisivat antaneet samalla mitalla takaisin, niin mitä olisikaan sattunut... Eivät nämä ole edes mulle läheisiä ihmisiä, mutta eri yhteyksistä tiedän ja tunnen heitä (opinnot, työ, sukulaisen tyttöystävä, kaverin kaveri jne)
Totta, mutta tuo laajennetulla itsemurhalla uhkailu viittaa enemmänkin mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan väkivaltaisuus homosuhteissa johtua siitä homoudesta kuitenkaan vaan siitä että miehet nyt tuppaa vähän fyysisemmin ratkomaan ongelmia. Henkinen väkivalta on vähän näkymättömämpää eikä kaikki välttämättä edes tajua kokevansa sitä.
Omien havaintojeni mukaan myös lesbosuhteissa on enemmän fyysistä väkivaltaa ja esim. mustasukkaisuutta kuin heterosuhteissa keskimäärin eli ei johdu siitä, että "miehet nyt vaan on sellaisia".
Omien havaintojeni mukaan väkivaltaa on eniten heterosuhteissa. Naiset ehkä piilottelevat vähemmän väkivaltaisuuttaan ja riita saattaa revetä ihan julkisella paikalla. Kukaan ei puutu kun nainen pahoinpitelee miestä.. jos asia on toistepäin niin siinä on heti portsari/poliisi paikalla.
Mutta tiedän tietenki omien havaintojeni olevan liian pieni otanta, jotta tästä voi tehdä mitään päätelmiä. Ainoa minkä tiedän että hieno veto Antilta!
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani on mies, niin meidän perheen fanitus loppuu kyllä siihen paikkaan. Tässäkö kiitos 14 vuoden fanituksesta. Pah...
Idoli ei ole tilattu ja designattu tuote, vaan elävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Samassa artikkelissa muuten sanotaan kuinka Antin lakimies oli kertonut että niin kauan kun Antti ei tee suhteistaan julkisia, ei lehdillä ole oikeutta niistä kirjotella. Eivät saa siis vetää Anttia kaapista ulos.
”Kirjasta tulee mieleen kohta, jossa hän puhuu seksuaalisesta suuntautumisestaan. Tuntuu, että kirjan tekijöille olisi riittänyt vähempikin, mutta Tuisku haluaa vääntää rautalangasta, miksi hän ei ole asiasta puhunut eikä tule ikinä puhumaan.
Ensimmäinen syy on se, että Tuiskun mukaan hänelle sukupuolella ei ole ollut koskaan elämässä merkitystä.”
Aika vahvasti itse antaa ymmärtää, et on biseksuaali. Eipä sillä nyt edes väliä ole. Toki isot lööpit tulisi jos olisi miespuolisen kumppanin kanssa julkisuudessa.
kirjoitti:
Minä olen heteronainen, ja minäkin pyysin isäni apuun, kun minun piti jättää itsemurhalla uhkaileva epävakaa poikaystävä.
Teidän mielestänne minä varmaan olen jokin säälittävä pentu, mutta itse olen ylpeä sekä isästäni, joka hoiti asian hienosti ja tahdikkaasti, että itsestäni, kun älysin ja uskalsin pyytää apua. Nuori ihminen sokeutuu rakkaussuhteessa niin helposti sille, mikä on normaalia ja oikein.
Antille kiitokset rohkeudesta: nostit esille tärkeän asian.
Et todellakaan ole säälittävä pentu vaan rohkea nainen kun olet uskaltanut ja osannut jättää taaksesi epävakaan ihmissuhteen.
Minä olen 46-vuotias mukamas aikuinen fiksu nainen, joka kipuilee narsistimiehen jättämässä tyhjiössä itsetunnon rippeitä keräillen ihmettelemässä mitä helvettiä oikein tapahtui, miten ihmeessä annoin käyttää itseäni hyväksi ja miten yleensä niin hyvä ihmistuntemukseni oli aivan väärässä.
Vanhempikin ihminen sokeutuu helposti rakkaussuhteessa sille mikä on normaalia ja oikein.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani on mies, niin meidän perheen fanitus loppuu kyllä siihen paikkaan. Tässäkö kiitos 14 vuoden fanituksesta. Pah...
Kieltämättä Antti on teidän perheelle niin paljon velkaa, että hänen tulisi muuttaa seksuaalista suuntautumistaan sen takia, että se ei teille sovi. 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa artikkelissa muuten sanotaan kuinka Antin lakimies oli kertonut että niin kauan kun Antti ei tee suhteistaan julkisia, ei lehdillä ole oikeutta niistä kirjotella. Eivät saa siis vetää Anttia kaapista ulos.
”Kirjasta tulee mieleen kohta, jossa hän puhuu seksuaalisesta suuntautumisestaan. Tuntuu, että kirjan tekijöille olisi riittänyt vähempikin, mutta Tuisku haluaa vääntää rautalangasta, miksi hän ei ole asiasta puhunut eikä tule ikinä puhumaan.
Ensimmäinen syy on se, että Tuiskun mukaan hänelle sukupuolella ei ole ollut koskaan elämässä merkitystä.”
Aika vahvasti itse antaa ymmärtää, et on biseksuaali. Eipä sillä nyt edes väliä ole. Toki isot lööpit tulisi jos olisi miespuolisen kumppanin kanssa julkisuudessa.
Minusta taas tuo "sukupuolella ei ole väliä", on eräänlainen pehmeä ilmaus omalle homoseksuaalisuudelle ilman että haluaa korostaa asiaa. Vähän hankala selittää, mutta näin naishomona voisin hyvinkin käyttää samaa termiä, jos en halua sen tarkemmin puhua aiheesta, mutta silti antaa jotain suuntaa antavaa infoa kuin kuitatakseni jotain jo olemassa olevia tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS onko Ana Tudella lapsi???? Vai tekikö tämä raskaaksi tullut nainen abortin/saiko keskenmenon/oliko lapsi sittenkin eri miehelle?
Ei ole lasta, nainen teki abortin.
Siis on Antilla lapsi, abortoitu vain :(
Vaikka kuinka alapeukutatte, se ei muuta sitä tosiasiaa, että abortoitu vauvakin oli ihminen ennenkuin tuli tapetuksi, ja senkin jälkeen on ihminen, kuollut vain :/ Ymmärrän että pelkäätte että ihmiset syyllistyy ja murtuu, mutta ei hyssyttely muuta tosiseikkoja miksikään. Olen pahoillani, mutta se on näin.
Aika ilmiselvää tuosta haastattelusta mielestäni että on bi. Ei halua suoraan sanoa koska sitten siitä revittäisiin otsikoita. Miksiköhän bi-julkkikset harvemmin tulee kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilmiselvää tuosta haastattelusta mielestäni että on bi. Ei halua suoraan sanoa koska sitten siitä revittäisiin otsikoita. Miksiköhän bi-julkkikset harvemmin tulee kaapista.
Miksi ylipäätään kenenkään julkkiksen pitäisi tulla kaapista? Homo, hetero tai jotain muuta, mitä se meille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään kenenkään julkkiksen pitäisi tulla kaapista? Homo, hetero tai jotain muuta, mitä se meille kuuluu?
Ei toki kuulu, mutta eihän asiassa ole mitään hävettävää tai piiloteltavaakaan. Kaapista tulleet ovat hyviä roolimalleja sille ettei kaikkien tarvitse olla samanlaisia. Minusta tämä on hyvä kehityssuunta. Kukin saa toki tehdä omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa oli että Antti Tuisku oli suhteessa naisen kanssa joka löi häntä ainakin muutaman kerran.
Taidat olla hiukkasen tyhmä?
Ottamatta kantaa väkivaltaisen kumppanin sukupuoleen, niin yleisellä tasolla naisetkin osaavat kyllä pahoinpidellä miehiä. Tunnen useamman naisen, jotka ovat pahoinpidelleet kumppaneitaan, yksi tappanut, toinen yrittänyt tappaa, muutama hakannut erilaisin apuvälinein sairaalakuntoon. Kaikki nämä ovat kumppaniaan pienikokoisempia naisia eli jos miehet olisivat antaneet samalla mitalla takaisin, niin mitä olisikaan sattunut... Eivät nämä ole edes mulle läheisiä ihmisiä, mutta eri yhteyksistä tiedän ja tunnen heitä (opinnot, työ, sukulaisen tyttöystävä, kaverin kaveri jne)