Miten mies näkee naisen, jonka hän haluaisi joksikin kakkosnaiseksi? Mutta ei ainoaksi?
Millaiset seikat tähän voi olla syynä? Eli vielä niin , että halutaan pitää kiinni, mutta ei kuitenkaan? Osaako joku selittää?
Kommentit (67)
Ihminen, jossa on miellyttäviä ominaisuuksia joita omassa puolisossa ei ole, mutta jolta puuttuu jotakin, mitä puolisossa on. Joskus se uudesta naisesta/miehestä puuttuva asia voi olla ihan vain se pitkän suhteen ja jaetun arjen mukanaan tuoma yhteen hitsautuminen.
Kumppani ja kakkoskumppani voivat olla lopulta ihan samanlaiset, mutta vanhan kumppanin etu on se tuttuus ja varmuus. Uuden kumppanin etu taas se arjen ja tuttuuden puuttuminen, jännyys ja tuoreus.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Itse olen tilanteessa jossa ollaan tapailtu miehen kanssa vuosikausia seurustelunomaisesti. Seurustelusuhteeseen hän ei kuitenkaan halua kanssani. Välillä hänellä on muita naisia, lyhyempiä tai pidempiä juttuja. Kun vedän mustiskilarit ja yritän katkaista välejä, iskee hänelle yleensä melko pian hätä käteen ja alkaa selittely. Selittelee ja kuitenkin toteaa, että ei me seurustella. Eli ykkösnaista ei varsinaisesti ole olemassa, mutta olen sen kakkosnaisen asemassa. En ymmärrä.
Eli olet ikuinen kakkonen. Tee palvelus itsellesi ja lähetä mies Timbuktuun elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Itse olen tilanteessa jossa ollaan tapailtu miehen kanssa vuosikausia seurustelunomaisesti. Seurustelusuhteeseen hän ei kuitenkaan halua kanssani. Välillä hänellä on muita naisia, lyhyempiä tai pidempiä juttuja. Kun vedän mustiskilarit ja yritän katkaista välejä, iskee hänelle yleensä melko pian hätä käteen ja alkaa selittely. Selittelee ja kuitenkin toteaa, että ei me seurustella. Eli ykkösnaista ei varsinaisesti ole olemassa, mutta olen sen kakkosnaisen asemassa. En ymmärrä.
Sinä et ole edes mikään kakkosnainen, sinä olet vaan varalla ja tulet olemaankin. Ei se mies sinua rakasta.
Siis jäätkö AP friendzonelle? vai halutaanko sulta vain seksiä?
siis varatut miehet haluaa olla sinun kavereita? Et varmasti ole ikävää seuraa mutta tarttet vaan sinkkumiehen
Vierailija kirjoitti:
mies haluaa bimbon, jotta voisi edes joskus kokea olevansa älykäs lol.
tai no ainakin nämä kotimaiset tuntuu olevan järjestään hlvtin moisia juntteja.
ei säväytä ei.
Ainakin vaikeamalla alalla minä olen kuin kumpikaan noista miehistä, joista kerroin.
ap
Ei ole mitään ykkösnaista tai -miestä. Nämä ihmiset vain kokeilevat, olisiko se ruoho sittenkin aidan takana vihreämpää. Ja maistuuhan se aina vähän aikaa.