Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies näkee naisen, jonka hän haluaisi joksikin kakkosnaiseksi? Mutta ei ainoaksi?

Vierailija
25.08.2018 |

Millaiset seikat tähän voi olla syynä? Eli vielä niin , että halutaan pitää kiinni, mutta ei kuitenkaan? Osaako joku selittää?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miehen näkökulmaa, mutta olin ikävuodet 23-30 yli viisikymppisen miehen kakkosnainen ja hän oli vieläpä itselleni ensimmäinen "poikaystävä" ja seksikontakti koskaan.

Meidän tapauksessamme oli siten, että olin itse köyhä yliopisto-opiskelija (ko. mies ei auttanut edes rahallisesti sinänsä, enkä toki sellaista edes olisi tajunnut pyytääkään), joka asui pienessä yksiössä, kun taas miehen ykkösnainen oli nelikymppinen, varakas ja minua fyysisesti vähemmän viehättävä nainen, joka oli erinomainen kotikokkikin. Kyseinen nainen omisti suuren omakotitalon, jossa mies asui.

Mies ilmeisesti ajatteli, että se ykkösnainen tarjoaa kodin, varallisuutta ja ruoat ja mies sitten välillä luikahtaa luokseni seksin vuoksi. En tiedä totuutta ja motiiveja, mutta oma epäilykseni oli tällainen.

Sain tietää miehen kuviosta ja siitä, että olinkin vain toinen nainen vasta vähän ennen eroamme. Odottelin vuosikaudet kosintaa ja yhteenmuuttoa, mutta kolmekymppisenä olisin jo halunnut perheenkin, joten kyseinen suhde oli pakko lopettaa.

T. Eräs, jolla meni nuoruus tavallaan hukkaan vanhan miehen kakkosnaisena

OMG, 7 vuotta! Eikö mikään hälyttänyt? Toivottavasti käräytit paskaäijän vaimolleen?

vanhemmalta mieheltä sain upeaa elämänkokemusta, jota ei mikään aika korvaa - ihania muistoja - aina läsnä. 

Vierailija
42/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa pelata pel ejä, jos haluaa eroon tyl säsästä ja janku ttavasta miehestä. Mies pitää vaa saada uskomaan, että ykkösnainen on mustis, ja se ns toinen nainen taas pitää saada uskomaan, että kyse on jännämiehestä, joka on valtava saalis. LoL.

Voil'a ja pääset eroon tylsästä, kunnes hokaa, että ykkönen hylkäsi hänet kokonaan ristikseen. Hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä kakkoset on: kynnysmattomaisia/alistuvia, ei kovin viehättäviä(alempaa tasoa kuin mies), katsovat miestä ylöspäin (ihailu), helppoja, asunto kätevillä sijainnilla. T. Mies

Vierailija
44/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miehen näkökulmaa, mutta olin ikävuodet 23-30 yli viisikymppisen miehen kakkosnainen ja hän oli vieläpä itselleni ensimmäinen "poikaystävä" ja seksikontakti koskaan.

Meidän tapauksessamme oli siten, että olin itse köyhä yliopisto-opiskelija (ko. mies ei auttanut edes rahallisesti sinänsä, enkä toki sellaista edes olisi tajunnut pyytääkään), joka asui pienessä yksiössä, kun taas miehen ykkösnainen oli nelikymppinen, varakas ja minua fyysisesti vähemmän viehättävä nainen, joka oli erinomainen kotikokkikin. Kyseinen nainen omisti suuren omakotitalon, jossa mies asui.

Mies ilmeisesti ajatteli, että se ykkösnainen tarjoaa kodin, varallisuutta ja ruoat ja mies sitten välillä luikahtaa luokseni seksin vuoksi. En tiedä totuutta ja motiiveja, mutta oma epäilykseni oli tällainen.

Sain tietää miehen kuviosta ja siitä, että olinkin vain toinen nainen vasta vähän ennen eroamme. Odottelin vuosikaudet kosintaa ja yhteenmuuttoa, mutta kolmekymppisenä olisin jo halunnut perheenkin, joten kyseinen suhde oli pakko lopettaa.

OMG, 7 vuotta! Eikö mikään hälyttänyt? Toivottavasti käräytit paskaäijän vaimolleen?

Rauhottukaas nyt mammat vähän. Onhan toi 7 vuotta todellakin pitkä aika, mutta nainen opiskeli yliopistossa ja ehkä kävi viikonloppuisin vanhemmillaan toisessa kaupungissa. Ja se mies oli ensimmäinen todellinen poikakaveri. Nainen vaan saattoi luottaa siihen mieheen (eikä siis kysellyt mitään), joskus niinkin käy.

Vierailija
45/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä kakkoset on: kynnysmattomaisia/alistuvia, ei kovin viehättäviä(alempaa tasoa kuin mies), katsovat miestä ylöspäin (ihailu), helppoja, asunto kätevillä sijainnilla. T. Mies

Just näin! Kuvittelevat hölmöt olevansa parempia kuin ykkönen, mutta kelpaavat vaan helpoutensa vuoksi :D

Vierailija
46/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Kuvittelevat hölmöt olevansa parempia kuin ykkönen, mutta kelpaavat vaan helpoutensa vuoksi :D

Hysh hhsh veliseni, tätä ei saa KOSKAAN paljastaa kakkosille! Annetaan niiden elää harhassa ja kerrotaan satuja karkeasta ykkösestä, pysyy haaskat antelijaina.

Vierailija
47/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ajattelevat itse asiassa ollenkaan asiaa sinun kannaltasi. Heillä on jo ollut tuo alkuperäinen suhde, eivätkä sitä halua lopettaa. Suhde on varmaan ihan hyvä, ja on yhtisiä tulevaisuudensuunnitelmia, ystäväpiiri, sukulaiset ja kaikkea. Kuitenkin mieli tekee olla sinunkin kanssasi. Siitä ilmeisimmästä syystä toki, mutta voihan se osittain olla myös sellaista romanssin kaipuuta, ihastumista, ihailunhalua jne.. Niinku että aina välillä olisi kiva viettää mukavia hetkiä sinunkin kanssasi ja onhan sinulla myös kiinnostavat tissit ja kiinnostava perse, kiinnostava ihminen siis :).

Eli tuo ei ole edes oikeastaan pahantahtoista, vaan tosi tosi piittaamatonta. Olet heille olemassa silloin, kun sinun kanssasi voisi viettää aikaa, muun ajan ovqt ihania perhemiehiä vaimnsa tai tyttöystävänsä kanssa. Siis etenkin omasta mielestään ihan tosi ihania.

Samaa mieltä. Tällainen kuvio kertoo enemmän varatun omasta ajatusmaailmasta kuin kumppanista tai uudesta kiinnostuksenkohteesta.

Jokaiselle on montakin periaatteessa sopivaa kumppaniehdokasta (ja silti josku päädytään yhteen jonkun ihan väärän kanssa, samoin kakkonen voi olla väärä tai sitten sopiva). Joka tapauksessa elämässä on jotain sellaista, että aiemmasta suhteesta ei haluta luopua tai toisaalta pysyä uskollisena, vaan kakku halutaan sekä syödä että säästää. Varsinkin naiset on helppo saada kilpailemaan keskenään. Toinen on ”voittaja”, kun saa pestä miehen hikisukat tai tapailla vartin lounaspanon verran. Objektit antavat jotakin, mistä haluaa pitää kiinni.

Vierailija
48/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nää kakkosnaiset on tasan niin kauan kiinnostuneita kuvittelmistaan jännämiehistä (psyykkisesti sairaista tai varsinkin nettimaailmassa usein peräkammarbojista) kun olettavat näiden olevan varattuja. 

Kun saalis raukeaa ja laukeaa käsiinsä, ja ykkönen jätti tai sitä ei ollut edes lemassakaan - kiinnostuminenkin katoaa ja eikun uutta viehkoa tavoittelemaan. Hauska havaita näiden alistuvien naisten psyykeen taso.. Ja mies toki, sikäli kun oli ykkösensa kansa hermostuu kakkoseen, koska jäi alemman tason naisen kanssa kahden.. Heh.

Match made n heaven.

Vierailija
49/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ykköset sitten ovat, ”mies”? Kiinnostaa analyysisi.

Vahvoja ja viehättäviä, miestä korkeatasoisempia, eivät ihaile miestää, seksiä on vaikea saada, asunto on tosi hankalasti kehyskunnassa, minkä vuoksi ei paljon nähdä päivän aikana?

Vierailija
50/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun käsitin, että "mennä kakkoselle" tarkoittaa ihan eri asiaa. Olenko ymmärtänyt asian todellakin väärin?

Vierailija
51/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielipide: ettet ole hänen unelmanaisensa. Olet joku kenen kanssa harrastaa seksiä. Et kelpaa alttarille seuraksi.

Tämä kelpaavuus on kiinnostava ajatus. Joku kelpaa panoksi, joku toinen alttarille ja sen jälkeen tai jo sitä ennen toistuvasti huijattavaksi, nöyryytettäväksi ja petettäväksi. Sitten oloa pönkitetään sillä, että olenpas sentään tuota toista parempi. Kyllä tällaisissa elämäntilanteissa roikkuminen kertoo jotain niin ykkösestä kuin kakkosesta ja eniten pettäjästä.

Vierailija
52/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvoja ja viehättäviä, miestä korkeatasoisempia, eivät ihaile miestää, seksiä on vaikea saada, asunto on tosi hankalasti kehyskunnassa, minkä vuoksi ei paljon nähdä päivän aikana?

Ykköset ovat: hyvä itsetunto (ei kaipaa vieraiden miesten ihailua yms), tasapainoinen/ hyvä äiti, tulee toimeen omillaan (talous/ psyykkinen), älykäs, huolehtii itsestään/lapsista, seksikäs/ klassisen kaunis, rakastava/ hoivaava, hyvät geenit ja suku.

Vierailija
53/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kakkosnainen pitkään...mies ihaili vartaloa, rakasti mun rintoja ja pebaa erityisesti! Seksi oli hienoa ja ihanaa. Kotona oli rupsahtanut vaimo ja naimisissa oltiin ilman avioehtoa. Mies tietysti keskivertoa rikkaampi. Valitsi vaimonsa ja lapsensa kun kerran oli vara valita minun ja naisen väliltä. Noh, jatkoin elämääni ja edelleen tuo kusipää mies yrittää ottaa yhteyttä minuun. Syy on, että ei voi unohtaa ja on todella valmis kaikkeen mahdolliseen, jopa yhteiseen elämään. Sorry, mä en rakasta häntä enää. Sellainen seksikaveri-rakkaustarina! Hemmettiin kaikki laskelmoivat pettäjät!!!

Vierailija
54/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykköset ovat: hyvä itsetunto (ei kaipaa vieraiden miesten ihailua yms), tasapainoinen/ hyvä äiti, tulee toimeen omillaan (talous/ psyykkinen), älykäs, huolehtii itsestään/lapsista, seksikäs/ klassisen kaunis, rakastava/ hoivaava, hyvät geenit ja suku.

Hahah.

Tämä on jonkun miehen unelma äitihahmo-kotihengettärestä.

Varsinainen Madonna-h ra syndrooma...

Vierailija
55/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän yksinkertaisena ja helppona toosana joka ei utele liikaa tai puutu elämään.

Sitten on näitä ihastujia jotka panis kaikkea mikä liikkuu, kun ne on niiiiin ihaniiiiiiiii (sen hetken).

Vierailija
56/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä ovat ne syyt, joiden vuoksi tulee petetyksi? Älykäs, mutta puolison valinta menee pieleen?

Vierailija
57/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielipide: ettet ole hänen unelmanaisensa. Olet joku kenen kanssa harrastaa seksiä. Et kelpaa alttarille seuraksi.

Tämä kelpaavuus on kiinnostava ajatus. Joku kelpaa panoksi, joku toinen alttarille ja sen jälkeen tai jo sitä ennen toistuvasti huijattavaksi, nöyryytettäväksi ja petettäväksi. Sitten oloa pönkitetään sillä, että olenpas sentään tuota toista parempi. Kyllä tällaisissa elämäntilanteissa roikkuminen kertoo jotain niin ykkösestä kuin kakkosesta ja eniten pettäjästä.

Ei kerro, jos tästä petollisuudesta ei tiedä.

Vierailija
58/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhemmalta mieheltä sain upeaa elämänkokemusta, jota ei mikään aika korvaa - ihania muistoja - aina läsnä. 

Ja ehkä vaimoltaan parempaa seksiä kuin sinun kanssasi, muttei halunnut luopua teidän suhteestanne, kun nuoremman naisen ihailu imarteli...

Vierailija
59/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, voin vain kuvitella mitä nuori yksinäinen mies ajattelee lukiessaan teidän ykkös-kakkos-suhdejuttujanne. Noh, ehkä hän ajattelee että: "On siinä meillä pesäpalloilija. Ikuisesti tuomittu juokseen ykkös- ja kakkospesän väliä".

Vierailija
60/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Itse olen tilanteessa jossa ollaan tapailtu miehen kanssa vuosikausia seurustelunomaisesti. Seurustelusuhteeseen hän ei kuitenkaan halua kanssani. Välillä hänellä on muita naisia, lyhyempiä tai pidempiä juttuja. Kun vedän mustiskilarit ja yritän katkaista välejä, iskee hänelle yleensä melko pian hätä käteen ja alkaa selittely. Selittelee ja kuitenkin toteaa, että ei me seurustella. Eli ykkösnaista ei varsinaisesti ole olemassa, mutta olen sen kakkosnaisen asemassa. En ymmärrä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän