Muistellaan sarja-provottajia jotka häipyneet palstalta. Aloitan:
Isotissiset ja hoikat puolalaisnaiset. Ei ole tätä enää näkynyt
Kommentit (236)
Introverttihullu tuntuu kadonneen. Oli vielä keväällä aika aktiivinen.
Puolan ihanat naiset hoikkine vartloineen ja isoine tisseineen. AAAAAAAAAAH!
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen vihaaja
Sama tyyppi aloittaa Jenni Vartiaista kritisoivia ketjuja ja sen jälkeen puolustaa Jenniä. Riitelee itsensä kanssa ja yrittää saada keskustelua liekkeihin. Oikeasti intohimoinen Jennin ihailija joka kerjää huomiota.
En jaksa selata koko ketjua, mutta onko kahvimonsteri tms. mainittu? Ihan s**tan*n rasittava tyyppi. Keskusteli monesti yöllä jonkun toisen yhtä ärsyttävän kanssa vai olikohan yksinpuhelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latino30v vai mikä olikaan on sen Sinkkumiehen toinen persoona. Latino rakastaa naisia ja on mukava, kun toinen taas halveksii. Molemmilla hyvin samanlaiset kirjoitustyylit kumminkin. Latino jäi aiemmin kiinni kun piti profiilissaan kuvaa eräästä espanjalaisesta huonommin tunnetusta näyttelijästä. Joku tunnisti, löysi instan ja Latino kuittasi kaiken sanomalla "no miksi omaa kuvaani pitäisin siinä".. No eipä pidää enää miehen kuvaa profiilissaan.
En olla sama tyyppi Sinkkumiehen kanssa. En ollenkaan.
Ja edelleen olen kuvan kanssa.
Niin ja välittömästi vaihdoit jonkun muun kuvan tuohon! Hanki oma elämä
Eiku jatka kirjoittamista tai provoamista! Me tykätään susta!! Älä välitä tosta sekopäästä.
Kiitos sinulle kannustavasta viestistä!
Ihan sama missä kirjoitan, olen kaikkien mielestä provo. Täällä puhun liian hyvää suomea ja menneisyyteni on ihan feikkiä. Ulkomaalaisilla forumeilla kukaan ei usko, että asun Suomessa ja olen saanut elämäni järjestymään eli nykyisyyteni on ihan feikkiä. En välitä, olen kuullut tätä jo useamman vuoden.
Miksi tuosta kuvan käytöstä tulee Suomessa näin iso haloo? En oikeasti kuvitellut, että kukaan uskoisi minun olevan oikeasti kuvissa. Ei kai kukaan jaa omia (tunnistettavia) kuvia täällä? Tämä on anonyymi palsta. Tuo on ihan normaali käytäntö mun kotimaassa, en ajatellut että siitä olisi mitään ”kiinnijäämistä” tai huijausta.
Olen pahoillani jos loukkasin teitä. En ole täydellinen.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja. Ihmettelen, ettei kukaan ollut vielä maininnut.
.
Eihän se oo poistunut, vaan lakannut käyttämästä nímimerkkiään. Eikö joku tunnistanut sen joskus ja kertonut liikaa henkilökohtaisia tietoja hänestä? Tämän jälkeen Ammattivalittaja katosi noin puoleksi vuodeksi, mutta palasi ilman nimmaria. Tunnistettava tyyli hänellä.
Joo, joka päivä se tekee lakonisia aloituksiaan. Eilen esimerkiksi ihmetteli, että hän on 45 eikä saa töitä, pitääkö vaan odottaa 20 vuotta eläkettä. (Ja avioero on taas vaihteeksi peruttu.)
Ja ammattivalittan oikea ikä alkaa lähestyä 70 v…
Kaffepulla on ehkä palstan vähälahjaisin provoilija. Onnistuu jotenkin nolaamaan itsensä aina kun muka ottaa vähän kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykomamma! Kuka muistaa? Oli kauan aikaa sitten! Ihan paras.
Jos ei kukaan muu muista, häpeän silmät päästä, painun maan alle, jätän av:n ja hankin vihdoin elämän.
Muistan! Viimeinen havaintoni hänestä on kesäkuulta 2014. Joskus alkuvuodesta 2015 tein aloituksenkin, jossa ihmettelin Psykomamman katoamista, mutta kukaan ei vastannut. Joskus myöhemmin joku muukin teki aloituksen, jossa kyseli Psykomamman perään.
Psykomamma lopetti niin seinään muistaakseni että joko joutui osastolle tms ja näki valon, tai oikeasti teki itsarin. Olen epäillyt jälkimmäistä.
Sen jälkeen, kun Psykin lopetti kirjoittamisen tänne, hän bloggasi ihan hetken aikaa (blogiin tuli ehkä kaksi tai kolme postausta). Selvästi oli yrityksenä parantua. Että silloin ainakin tuntui, että parempaa kohti olisi ollut menossa, mutta tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo-jankkaaja. On ihan uskomattoman tylsä.
Se on karannut Hevostalli.netistä.
Macronin vaimosta emme ole saaneet tietää mitään pitkään aikaan
M30 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latino30v vai mikä olikaan on sen Sinkkumiehen toinen persoona. Latino rakastaa naisia ja on mukava, kun toinen taas halveksii. Molemmilla hyvin samanlaiset kirjoitustyylit kumminkin. Latino jäi aiemmin kiinni kun piti profiilissaan kuvaa eräästä espanjalaisesta huonommin tunnetusta näyttelijästä. Joku tunnisti, löysi instan ja Latino kuittasi kaiken sanomalla "no miksi omaa kuvaani pitäisin siinä".. No eipä pidää enää miehen kuvaa profiilissaan.
Eiku jatka kirjoittamista tai provoamista! Me tykätään susta!! Älä välitä tosta sekopäästä.
Ihan sama missä kirjoitan, olen kaikkien mielestä provo. Täällä puhun liian hyvää suomea ja menneisyyteni on ihan feikkiä. Ulkomaalaisilla forumeilla kukaan ei usko, että asun Suomessa ja olen saanut elämäni järjestymään eli nykyisyyteni on ihan feikkiä. En välitä, olen kuullut tätä jo useamman vuoden.
Miksi tuosta kuvan käytöstä tulee Suomessa näin iso haloo? En oikeasti kuvitellut, että kukaan uskoisi minun olevan oikeasti kuvissa. Ei kai kukaan jaa omia (tunnistettavia) kuvia täällä? Tämä on anonyymi palsta. Tuo on ihan normaali käytäntö mun kotimaassa, en ajatellut että siitä olisi mitään ”kiinnijäämistä” tai huijausta.
No tämä. Häviää kyllä se viimeinenkin usko naisten älyllisestä toiminnasta jos joku kuvittelee että täällä pyöritään omalla lärvikuvalla.
Voisiko joku kertoa mikä on kivikissanainen tai mikä se nyt olikaan? Kiinnostaa kun usein siitä mainitaan mutten tiedä mitään? Mistä ihmeestä tuollainen nimikin?
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Häviää kyllä se viimeinenkin usko naisten älyllisestä toiminnasta jos joku kuvittelee että täällä pyöritään omalla lärvikuvalla.
Joo, ihan älytöntä kuvitella niin kun latino on ensin kertonut ettei ole Sinkkumies koska esiintyy kuvan kanssa. - eri
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa mikä on kivikissanainen tai mikä se nyt olikaan? Kiinnostaa kun usein siitä mainitaan mutten tiedä mitään? Mistä ihmeestä tuollainen nimikin?
Nelikymppinen mt-ongelmaisen nainen joka kuluttaa kaikki päivät miettimällä äitiään ja sitä kuinka äiti pilasi hänen elämänsä. Asuu erillään lapsistaan. Haaveilee kostosta äidilleen. Ei ole koskaan vielä nähnyt itsessään mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Eihän se oo poistunut, vaan lakannut käyttämästä nímimerkkiään. Eikö joku tunnistanut sen joskus ja kertonut liikaa henkilökohtaisia tietoja hänestä? Tämän jälkeen Ammattivalittaja katosi noin puoleksi vuodeksi, mutta palasi ilman nimmaria. Tunnistettava tyyli hänellä.
Joo, joka päivä se tekee lakonisia aloituksiaan. Eilen esimerkiksi ihmetteli, että hän on 45 eikä saa töitä, pitääkö vaan odottaa 20 vuotta eläkettä. (Ja avioero on taas vaihteeksi peruttu.)
"Tunnettujen" palstalaisten ikää ylöspäin veivaava trolli tämäkin, ei ilmeisesti tosin katoamassa, ikävä kyllä. Millähän n. 9-vuotiaan pojan äiti lähestyy 70 vuoden ikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mt-ongelmaisen nainen joka kuluttaa kaikki päivät miettimällä äitiään ja sitä kuinka äiti pilasi hänen elämänsä. Asuu erillään lapsistaan. Haaveilee kostosta äidilleen. Ei ole koskaan vielä nähnyt itsessään mitään vikaa.
Ei ole lainkaan näin. Syyttää muita heidän virheistään, se ei ole sama kuin ettei näe itsessään mitään vikaa :)
Nimi on nykyisin Kristallikissa.
Jos joku on tehnyt väärin ja se on vahingoittanut itseä, niin siitä ei palstan heikkoaivoisimpien mukaan saa kuitenkaan syyllistää eikä syyttää virheen tekijää. Pitäisi vain paijailla päähän ja miettiä, että "mussakin on vikaa, nyyt. Siis tämähän oli aivan oikeutettua". Ei todellakaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
"Tunnettujen" palstalaisten ikää ylöspäin veivaava trolli tämäkin, ei ilmeisesti tosin katoamassa, ikävä kyllä. Millähän n. 9-vuotiaan pojan äiti lähestyy 70 vuoden ikää?
Ammattivalittaja täyttää tänä syksynä 45 vuotta. Tämä on dokumentein todistettavissa oleva fakta. :)
Ja Ammattivalittaja on siis juuri se, mikä on kertonutkin olevansa. Mies on todellinen, poika on todellinen, mies on todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini on pialnnut elämääni tässäkin esimerkissä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3254700/mita-mielta-tutttavasta?changed…
Ikävä kyllä.