Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaan sarja-provottajia jotka häipyneet palstalta. Aloitan:

Vierailija
25.08.2018 |

Isotissiset ja hoikat puolalaisnaiset. Ei ole tätä enää näkynyt

Kommentit (236)

Vierailija
161/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jonka mies teki aina karatepotkun kierteellä ilmaan tai johonkin esineeseen.

Vierailija
162/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamma. Taitaa olla hävinnyt palstalta jo muutama vuosi sitten.. ikistäkään ei ole hetkeen näkynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Sinkkumies on keksitty hahmo niin joku larppaa kyllä hienosti narsistista persoonallisuushäiriötä. TOTTAKAI sinkkumiehen asiattomat aloitukset poistetaan kateuden takia 😀.

Sinä osoitat olevasi sellainen valheinesi.

Sinkkumies

Sä olet ilm selvänä? Ei oikein lähde. Miksi sun aloutusten poisto on ”case”, luulis esimiehellä olevan vauvan palstaa isompi asioita, eli, tota joo😂

Sulla ei taida olla mitään käsitystä isommista asioista? Perustuiko esim. Amerikan perustuslaki eriarvoisuuteen? 

No siltä osin, että niillä oli orjia joo, mutta näistä asioista ovat suuret ajattelijat keskustelleet vuosituhansia. Sulle sorto ja pahuus on vain ihan ok.

Mutta on meitä älykkäämpiäkin.

Sinkkumies

No mutta hyvä, pelasta maailma av:lla -projektille onnea. Kyllä se siitä!

Mä olen kuullut saman ennenkin, mutta esim. muuan Ameriikan presidentti valittiin presidentiksi julkisuuden takia.

Ei kovin huono saavutus. Eikö se ole paras avain vaikuttamiseen, että se tehdään siellä missä on massoja? 

Vai kannattaako pauhata kymmenelle "yksinään" torilla?

Sinkkumies

Onnea matkaan, ei muuten kannata huoritella jos äänestäjiä kerää😂😂😂

Ei kannata itse aloittaa. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂..

Vierailija
164/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halmehan muuten pääsi eduskuntaan, eikä paljoa kumarrellut mammoja ;)

Vierailija
165/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halmehan muuten pääsi eduskuntaan, eikä paljoa kumarrellut mammoja ;)

Tietääkö sun työnantaja, että keräät sanoman liksalla ääniä puoleelle? Tuskin, ja siksipä tämä suuren älykön touhu näyttäytyy tasan peruspersulta, poistoon ketju ennen huomista, olen varma. Epämiehekäs nettiulisija ei kerää edes miesten ääniä.

Kantti ei riitä, niin ei riitä.

Vierailija
166/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P E P O U

Sama kuin mies 29 +

Kovin ainakin hamsterit kiinnostavat nykyään

https://www.vauva.fi/comment/34757833#comment-34757833

Onko anaalihamsterimies 29 plus sinkkumiehelle sukua?

167/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latino30v vai mikä olikaan on sen  Sinkkumiehen toinen persoona. Latino rakastaa naisia ja on mukava, kun toinen taas halveksii. Molemmilla hyvin samanlaiset kirjoitustyylit kumminkin. Latino jäi aiemmin kiinni kun piti profiilissaan kuvaa eräästä espanjalaisesta huonommin tunnetusta näyttelijästä. Joku tunnisti, löysi instan ja Latino kuittasi kaiken sanomalla "no miksi omaa kuvaani pitäisin siinä".. No eipä pidää enää miehen kuvaa profiilissaan.

En olla sama tyyppi Sinkkumiehen kanssa. En ollenkaan.

Ja edelleen olen kuvan kanssa.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
168/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latino30v vai mikä olikaan on sen  Sinkkumiehen toinen persoona. Latino rakastaa naisia ja on mukava, kun toinen taas halveksii. Molemmilla hyvin samanlaiset kirjoitustyylit kumminkin. Latino jäi aiemmin kiinni kun piti profiilissaan kuvaa eräästä espanjalaisesta huonommin tunnetusta näyttelijästä. Joku tunnisti, löysi instan ja Latino kuittasi kaiken sanomalla "no miksi omaa kuvaani pitäisin siinä".. No eipä pidää enää miehen kuvaa profiilissaan.

No mutta! Kärppänä paikalla, miten sopivasti!

Vierailija
169/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimammanen

Vierailija
170/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, tämäkö muuten kiinnostava ketju nyt kääntyi Sinkkumiehen kanssa taisteluun.

Juu. Kiinnostus romahti sata-nolla kun tämä jankkaaja tallusti paikalle.

171/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta! Kärppänä paikalla, miten sopivasti!

Jos sivujen takainen viesti on ”kärppänä paikalla” niin ehkä sitten. Ihme, että edes selasin noin pitkälle. En todellakaan kuvitellut löytäväni itseäni tästä ketjusta.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
172/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jätän tämän kirjainmerkkeihin, sen saa huomenna eteenpäin sanomalle suht nopsaan. Viiden minuutin vaiva.

Olen sata varma, ettei sitä tarvitse tehdä. Persu ei petä, se juoksee vastuuta karkuun. Vrt hallis Brysselissä!

Kattoos huomiseen! Good luck vaalityöhön sinä suuresti Amerikkaa ihaileva!

Vierailija
173/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on legendaarinen Häpykarva-Marika? 

Vierailija
174/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P E P O U

Sama kuin mies 29 +

Pepoun takia palsta suljettiin öisin, kovin myös talo ruskea tyyppiä kiinnosti aamuöisin.

Vierailija
175/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu.

Voi kun pysyiskikin poissa! Mutta kyllä ainakin viime viikolla vielä lässytti juttujansa.

Kopioijia ei voi estää. Minä olen sekä alkuperäinen hopeakettu että puolalaisten naisten isoista rinnoista ja hoikista vartaloidensa kirjoittaja, enkä ole pitkiin aikoihin kummastakaan kirjoitellut. Muutama muukin Palstalla elävä teema on minun keksimäni, mutta ei niistä sen enempää. 😉

Jaanalle oli tarkoitus kertoa, mutten sitten saanut aikaiseksi.

Vierailija
176/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja välittömästi vaihdoit jonkun muun kuvan tuohon! Hanki oma elämä

Vierailija
177/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies. Vai vieläkö se täällä on? En ole nyt enää nähnyt.

Ei varmaan näy kun asialliset aloitukset poistetaan kateellisten toimesta. On vaikea näkyä.

Trollialoituksethan tänne vain jätetään..

Sinkkumies

Voi jumalauta mikä ruikuttaja. Hanki nyt jo elämä, oikeasti.

Turba gii horoliinu.

Niinku sanottu: Laasanen on idolinsa!

Sinkkumies on kohta miljoonien omistaja ja työllistää satoja! Muistutan tossa syyskuussa, että oudosti vaan niillä spekseillä vauvalla roikkuu katkeroitumassa ja läyhäömässä.

Siis täh? Mä olen esimies ja keksijä, enkä ole puhunut mistään miljoonista. Kuka teitä on täällä taas vedättänyt mun nimimerkillä?

Aina kun tuun tänne takaisin, niin kuulen ihme juttuja mitä en ole koskaan puhunutkaan.

Sinkkumies

Et känniltä muista? No, ihan se ja sama. Saat 15.9. Jälkeen mammat arvioimaan keksintöä, jos joku viitsii kymmenen vuotta sitten vanhan idean keksimisestä tehdä arvion. Ei tarvi enää olla nimetön! Hieno vai mitä?

Öh.. siis mikähän keksintö, jos saan kysyä? En ole nimennyt täällä yhtäkään.

Kerran minulta kysyttiin parasta keksintöäni, ja kerroin sen liittyvän jäteveden puhdistukseen, mutta en maininnut keksintöä.

Eli taas joku huuhaaröllipeikko ollut asialla ..

Sinkkumies

Luuletko että olen niin tyhmä, että nimeän tähän keksinnön? Luule vaan, nimeän kyllä parin vkon päästä, no hätä.

Pikkuvinkki: valehtelutaidot sulla aika heikot, et ole nimennyt keksintöä mutta olet kertonut sen liittyvän asiaan x. Niinpä niin, töitäkään ei voinut hakea, vaikka olet esimies ja tulet työllistämään tuhansia..

Seli seli,

Tuollainen omistautuminen jonkun toisen palstalle kirjoittelijan seuraamiseen kertoo, että vähän taitaa olla maanisen stalkkarin vikaa sielläkin päässä.

Hei, kai tää viihdettä sentään on, melkein kaikille?

Vierailija
178/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja välittömästi vaihdoit jonkun muun kuvan tuohon! Hanki oma elämä

Eiku jatka kirjoittamista tai provoamista! Me tykätään susta!! Älä välitä tosta sekopäästä.

Vierailija
179/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen vihaaja

Vierailija
180/236 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies. Vai vieläkö se täällä on? En ole nyt enää nähnyt.

Ei varmaan näy kun asialliset aloitukset poistetaan kateellisten toimesta. On vaikea näkyä.

Trollialoituksethan tänne vain jätetään..

Sinkkumies

Voi jumalauta mikä ruikuttaja. Hanki nyt jo elämä, oikeasti.

Turba gii horoliinu.

Niinku sanottu: Laasanen on idolinsa!

Sinkkumies on kohta miljoonien omistaja ja työllistää satoja! Muistutan tossa syyskuussa, että oudosti vaan niillä spekseillä vauvalla roikkuu katkeroitumassa ja läyhäömässä.

Siis täh? Mä olen esimies ja keksijä, enkä ole puhunut mistään miljoonista. Kuka teitä on täällä taas vedättänyt mun nimimerkillä?

Aina kun tuun tänne takaisin, niin kuulen ihme juttuja mitä en ole koskaan puhunutkaan.

Sinkkumies

Et känniltä muista? No, ihan se ja sama. Saat 15.9. Jälkeen mammat arvioimaan keksintöä, jos joku viitsii kymmenen vuotta sitten vanhan idean keksimisestä tehdä arvion. Ei tarvi enää olla nimetön! Hieno vai mitä?

Öh.. siis mikähän keksintö, jos saan kysyä? En ole nimennyt täällä yhtäkään.

Kerran minulta kysyttiin parasta keksintöäni, ja kerroin sen liittyvän jäteveden puhdistukseen, mutta en maininnut keksintöä.

Eli taas joku huuhaaröllipeikko ollut asialla ..

Sinkkumies

Luuletko että olen niin tyhmä, että nimeän tähän keksinnön? Luule vaan, nimeän kyllä parin vkon päästä, no hätä.

Pikkuvinkki: valehtelutaidot sulla aika heikot, et ole nimennyt keksintöä mutta olet kertonut sen liittyvän asiaan x. Niinpä niin, töitäkään ei voinut hakea, vaikka olet esimies ja tulet työllistämään tuhansia..

Seli seli,

Tuollainen omistautuminen jonkun toisen palstalle kirjoittelijan seuraamiseen kertoo, että vähän taitaa olla maanisen stalkkarin vikaa sielläkin päässä.

Hei, kai tää viihdettä sentään on, melkein kaikille?

” maanisen stalkkerin vikaa SIELLÄKIN päässä ”! Kerroitkin jo näppärästi syyn, mikä vauvalle toi. Mitäs ja kenen tiedoissa olet viimeksi roikkunut?

Halmeen ihailijaa kannattaa tervepäisen hiukan seurata, vai kuinka?