Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki haluaa avaurua mulle?

Vierailija
25.08.2018 |

Aidosti, vedän jostain syystä puoleeni ihmisiä, jotka haluavat hyötyä minusta. Olen tässä matkan varrella sitten joutunut ulkoistamaan, jos jonkinlaista ”ystävää”.

Puolivuotta sitten laitoin kiertoon ”ystävän”, joka halusi aina isompaan markettiin minun autollani ja tietysti minä maksoin bensat. Soitti aina, kun tarvitsi jotain. Kun erosin ja olisin tarvinnut tukea, niin vaihtoi aina aihetta.

Ulkoistus oli hyvä asia. En ole ”ystävääni” kaivannut. Sitten sain yhtetydenoton vanhalta koulukaverilta ja innoissani lähdin hänen kanssaan kaljalle. Ja kappas. Jälleen yksi, jota olisi pitänyt terapoida keittiöpsykologin koulutuksella 🤩.

Samaan aikaan toinen ”ystäväni” soittaa minulle aina heti työpäivän jälkeen ja kaataa huolensa niskaani. Ei koskaan kysy, mitä minulle kuuluu.

Joku minissa vetää tällaisia ihmisiä puoleeni. Mikä se mahtaa olla?

Itse en missään tilanteessa yritä hyötyä kenestäkään ja en kaada murheitani muiden niskaan. Mistä on siis kyse?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan puhelimella ja virheitähän tulee. Ap

Vierailija
2/2 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rouva on ihmeellien hanhiemo, hänelle avaudutaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa.

Yksi nuori, ihan tuntematon(toki "tuttu" ko. kaupasta) kassaneiti kysyi rouvaltani apua jossain työhommassa!

Ei kai uskaltanut kollegalta tai esimieheltä kysyä, etteivät pidä tyhmänä....

Alkoholisoitunut kaverini soittaa vaimolleni ja purkaa sydäntään, kun minä harvemmin enää jaksan illat pitkät juopon narinaa kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla