Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, oletko varma että löydät vielä "sen oikean"?

Vierailija
25.08.2018 |

Vai oletko jo luovuttanut? Ikäsi ja kauanko olet ollut sinkkuna?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua löytää ketään. Yksin on hyvä.

Vierailija
2/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään ”sitä oikeaa”, mutta varmasti vielä löydän parisuhteen. Olen 32v nainen, sinkkuna ollut kaksi vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut. Ikää 30 v ja yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut. En jaksa enää elätellä toiveita.

Vierailija
4/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, saa nähdä.

Ikinä en ole etsinyt kumppania eli ei tässä voi luovuttanutkaan olla.

Tulee vastaan jos tulee, sinänsä harmi tietysti jos tulee niin myöhään, ettei kerkeä hankkia halutessaan vaikka suurperhettä tms.

Ja tietysti sitä ottaisi miehensä alunperin sileänä ja rypyttömänä, lennokkaana parikymppisenä ja vanhenisi sitten yhdessä, kuin tapaisi hänet vasta sitten vanhana ja näkisin sen vain kuvista.:(

Mutta ei mua haittaa, vaikka olisin koko elämäni yksin.

Jos minulla olisi hirveä hinku parisuhteeseen, niin varmaan olisin sellaisen hankkinut tai edes yrittänyt etsiä.

Ei vaan kiinnosta seurustelu, vaikka elämänkumppani ja _ehdoton rakkaus_ olisikin hieno asia.

Seurustelukulttuuri ja ihmisten

parisuhde- ja perhearvot eivät näyttäydy kovin rakkaudellisena tällaisen sivustaseuraajan silmiin....

Ikää minulla 26

Vierailija
5/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v mies ja olen todella tuskastunut deittailuun mutta pakko jaksaa uskoa että se oikea olisi jossain.

Eniten ihmetyttää miten kaavamaista tämä pariutuminen on. Jos minä kiinnostun niin nainen ei ja jos nainen kiinnostuu niin minä en ja sen näkee kyllä helposti että taso on se selittävä asia. Ne kiinnostuneet naiset eivät ole millään tapaa viehättäviä.

Vierailija
6/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luovuttanut. Ikää 30 v ja yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut. En jaksa enää elätellä toiveita.

Sama täällä. En kai vain ole mitenkään viehättävä tai rakastettava, kukaan ei ole koskaan halunnut minua.

Vierailija
7/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28, koko ikäni ollut sinkku. Kyllähän tässä alkaa pikkuhiljaa olla toivo menetetty, kun oman kaupungin sukupuolijakauma ikäryhmässäni on lähellä 2 miestä 1 naista kohden. Sitten kun olen vielä ujon puoleinen, niin eipä tästä oikein mitään tule.

Vierailija
8/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tulen löytämään oikeaa tai edes sitä 'sinne päin' -oikeaa. Olen nyt 45-vuotias ja n. 19 vuotta ollut sinkku ja kerta ei tähän mennessä ole ketään löytynyt, niin ei se enää vastaan tulekaan. En kyllä enää erityisen aktiivisesti etsikään. Toivo mennyt aikoja sitten.

Vierailija
9/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v mies ja olen todella tuskastunut deittailuun mutta pakko jaksaa uskoa että se oikea olisi jossain.

Eniten ihmetyttää miten kaavamaista tämä pariutuminen on. Jos minä kiinnostun niin nainen ei ja jos nainen kiinnostuu niin minä en ja sen näkee kyllä helposti että taso on se selittävä asia. Ne kiinnostuneet naiset eivät ole millään tapaa viehättäviä.

Olen pahoillani ulkonäöstäsi.