Saunooko teidän koiranne?
Meillä on corgi, joka rakastaa saunomista. Ennen saunoi vain talvella, nyt vanhemmiten myös kesällä. Äsken mies tuli hakemaan toisen lapsistamme saunaan ja mä kysyin, lähteekö koirakin. Koira oli sen jälkeen välittömästi ovella, lähtee vain ruuan perään noin innokkaasti.
Kommentit (20)
Ihana ❤ Mullakin on corgi mutta on niin kuumaverinen ettei välitä saunasta.
Koiraa ei ole, mutta kissa saunoo innoissaan. Vähän pelkää löylyn sihinää ja jos on oikein kuuma niin siirtyy alimmalle lauteelle.
Koira saunoo....syö kannusta makkaraa....koira on tullut kotiin!
Koira saunassa, hyi hitto ette oo tosissanne.
Saunoo! Tulee aina ylälauteelle, eikä halua lähteä pois. Muistakaa ottaa koirille vesikipot mukaan saunaan!
Vierailija kirjoitti:
Saunoo! Tulee aina ylälauteelle, eikä halua lähteä pois. Muistakaa ottaa koirille vesikipot mukaan saunaan!
Meidän koira ei ikinä juo saunassa. Saa olla niin kauan, että alkaa läähättää, sitten pois.
Ap
Meillä oli kälyn koira hoidossa aikoinaan. Jostain syystä sen piti päästä joka paikkaan, minne minä menin. Käytiin sitten vessassa ja saunassa yhdessä.
Labbis on jo menossa kun vasta puhutaan saunan lämmittämisestä :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kälyn koira hoidossa aikoinaan. Jostain syystä sen piti päästä joka paikkaan, minne minä menin. Käytiin sitten vessassa ja saunassa yhdessä.
Tuo meidän koira tuli nuorempana vessaan mun "kusikaveriksi", mutta ei enää. Joskus pyytelen sitä mun vessakaveriksi vieläkin, mutta se on aivan että LOL OMG mitä sä oikein ihminen meinaat?! Sun kanssa vessaan, oot sairas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Labbis on jo menossa kun vasta puhutaan saunan lämmittämisestä :D
Meijän lapukka ei oikeen viihdy siellä saunan lämmössä. Seuraa kyllä perässä, mutta ei jää sinne hengailemaan kuin hetkeksi. Istua kököttää sitten suihkun puolella oven vieressä. Mokoma. <3
Meidän labbikset molemmat saunoo. Mummu 11v nykyään vaan alemmalla lauteella, nuorempi 3v aina ylälauteella. Mökillä ollessamme kun mennään uimaan niin nuorempi oikeen juoksee laiturilla kunnon vauhdit ja hyppää pommilla veteen, mummu tyytyy köpöttelemään rannan kautta 😊
Vierailija kirjoitti:
Meidän labbikset molemmat saunoo. Mummu 11v nykyään vaan alemmalla lauteella, nuorempi 3v aina ylälauteella. Mökillä ollessamme kun mennään uimaan niin nuorempi oikeen juoksee laiturilla kunnon vauhdit ja hyppää pommilla veteen, mummu tyytyy köpöttelemään rannan kautta 😊
Meidän labbis ei uskalla hyppiä, juoksee kyllä kovaa rannan kautta. Kerran hyppäsi vahingossa, juoksi laiturilla eikä ehtinytkään pysähtyä :D
11
Joo ja kissa myös. Koira tulee aina mun perässä saunaan ja kiipeää keskilauteelle. Jonkin aikaa siinä istuu ja sitten lähteen omia aikojaan pois ja saa saunanjälkeishepulin, eli se pyörii ja piehtaroi pitkin mattoja ja tuhisee. Kissa odottaa kunnes viimeinen saunoja on poistunut kylpyhuoneesta ja hiippailee sitten saunan jälkilämpöön ylälauteelle.
Meillä oli aikaisemmin kettuterrieri ja se oli suorastaan intohimoinen saunoja.
Saunoo.
Siirtyy usein saunanlämmitys vaiheessa jo ylälauteelle löhöämään. Tai jos ovi on kiinni, niin odottelee oven vieressä ekaa saunojaa ja pinkoo ylälauteelle heti, kun ovi aukeaa.
Meillä on tuommoinen keskikokoinen seropi.
Saunoo ja lujasti. Köllähtää omalle pefletilleen ja nauttii löylyistä.
Saunoo meidänkin kiinanharjakoira. Yleensä menee jo saunan oven alta ensimmäisenä lauteille.
Kyllä saunoo kesäisin mökillä, tulee ylälaiteille asti ja lipoo vettä ahkeraan. Sitten siirtyy alalauteille ja kun on riittävästi saunottu, menee ovelle. Uimassakin käy, tosin siinä se on vähän arka ja omistajan pitää näyttää ensin mallia.