Tekee pekonia mieli! Mikä paras kasviskorvike?
Rakastan pekonia, mutta olen päättänyt, että en enää syö eläimiä. Mitä voisin syödä korvikkeena?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
https://www.herkkusuu.fi/nain-valmistat-porkkanasta-pekonia-supersuosit…
Porkkanasta pekonia. ;) Todennäköisesti ei ihan maistu porkkanalle.
Porkkanasta EI voi valmistaa pekonia. Samoin kuin siasta ei voi valmistaa porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.herkkusuu.fi/nain-valmistat-porkkanasta-pekonia-supersuosit…
Porkkanasta pekonia. ;) Todennäköisesti ei ihan maistu porkkanalle.
Porkkanasta EI voi valmistaa pekonia. Samoin kuin siasta ei voi valmistaa porkkanaa.
Mutta varmaan ihan maistuvaa pekonimaista herkkua voi valmistaa.
Hälsans Köketillä oli niitä pekonin makuisia suikaleita, joista tuli hyvää pasta carbonaaraa, mutta en ole hetkeen lähikaupassa nähnyt. Jos jostain muualta sais... pakkasesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tekee hirveästi mieli kossua mutta juoda en antabuksen takia voi, mikä olisi parhain korvike kossulle?
Vissy, maun takiahan sitä juodaan
Rapeiksi paistetut puolikkaat ruusukaalit, mausteeksi suola, pippuri ja halutessaan sitruunamehu. Ihan täydellinen suolainen naposteltava kun tekee mieli jotain suolaista ja rapeaa
Vierailija kirjoitti:
Rapeiksi paistetut puolikkaat ruusukaalit, mausteeksi suola, pippuri ja halutessaan sitruunamehu. Ihan täydellinen suolainen naposteltava kun tekee mieli jotain suolaista ja rapeaa
Hyi oksennus.
No, ehkä jäänyt trauma lapsuuden vuosista Britanniassa.
Ruusukaalia ei sais mun lautaselle edes pakotettuna. Ja joku pitää sitä vielä herkkuna. Tuhat erilaista suolaista ja rapeaa naposteltavaa tulee täydellisinä mieleen ennen ruusukaalia!
osta broileripekonia. siinä ei le yhtään sianlihaa, niin voit hyvällä omallatunnolla syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan aika kaukaahaettu vinkki mut suolapähkinät ainaki itellä tehoo tohon suolan/rasvan himoon :) mut nyt kun keho on jo tottunut vege valioon ni aina vaan harvemmin niitä himoja edes tulee, joten lohdutan että ohimenevää on jokatapaukses, muutokset vaan ottavat aikansa :)
Kiitos paljon tsempistä, arvostan!
-ap
Anytime ja Onnittelut hyvästä päätöksestä, Arvostan!
Popsi, popsi porkkanaa
Hampaita se vahvistaa
Naminaminaminami porkkanaa
Hampaita se vahvistaa!
Kiitos paljon tsempistä, arvostan!
-ap