Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirvittävän surullinen juttu (vanha jo), itkin vaan kun luin..

Vierailija
25.08.2018 |

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/paivi-menetti-kaikk…

Katselin tänään sen tsunami leffan, siitä tuli vaan mieleen googletella vanhoja uutisia. Kyllä ihan sydämestä otti kun tuonkin artikkelin luin. Aivan kauhea menetys.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella miltä tuo on tuntunut.. :(

Vierailija
2/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni menetti vaimon ja lapsen siellä ja itse selviytyi. Yritti itsemurhaa kun palasi kotiin, mutta veljeni ystävä näki kun veljeni hirttäytyi. Rikkoi ikkunan ja syöksyi jalkoihin ja pelasti hengen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun miettii paikallisia, joilta lähti pahimmillaan koko suku virran viemänä.

Kymmeniä sukulaisia poissa yhden päivän aikana.

Vierailija
4/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto kaikille, mutta luonto toimii niinkuin toimii, sille ei ihminen voi mitään. Surullista on myös kun ihmiset tahallaan vahingoittaa muita, ja se on vielä yleisempää.

Vierailija
5/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni menetti vaimon ja lapsen siellä ja itse selviytyi. Yritti itsemurhaa kun palasi kotiin, mutta veljeni ystävä näki kun veljeni hirttäytyi. Rikkoi ikkunan ja syöksyi jalkoihin ja pelasti hengen.

Miten veljesi voi nykyään?

Vierailija
6/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta olen katsonut ihmisten kännykällä/videokameralla kuvaamia videoita ja raivostuttaa ne kommentit siellä:

"WHY THE JUST STANDING, ARE THEY F*CKIN STUPID??!" jne jne. Siis siitä, kun vesihän ensin katoaa rannasta ja ihmiset jäävät sitä ihmettelemään, ennen kuin näkevät aallon olevan tulossa..

esim.hyvin harva turisti tietää (tai tiesi) että kun tulee tsunami, niin vesi vetäytyy kilometrien päähän, ja sitten tulee valtava aalto. En minä ainakaan tiennyt ennen tuota vuoden 2004 tsunamia, että niin tapahtuu.

Tottakai siellä missä on tsunamivaroituksia ja luonnonkatastrofeja, niin tuo asia on varmasti taottu päähän jo päiväkodissa, mutta ei ole mitenkään selkeä juttu suomessa, jossa näitä ei voi koskaa tapahtua..

Vierailija
7/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo uutinen kyllä  ihan sitä mitä sanoitkin.

Omaisiaan, läheisiään  ja sukulaisiaan siellä tosin menettivät monet tuhannet muutkin. ( ottaen huomioon että tuo sama tsunami kohtasi ja koetteli myöskin Indonesian ja jopa Malediivien ja Sri Lankankin rannikkoa ja niiden asukkaita ja matkailijoita siellä

( ...ei tosin esim. kansanedustaja ministeri Sinikka Mönkärettä joka jo vain muutaman päivän kuluttua onnettomuudesta, eli tuosta alueen suurkatastrofista olikin siellä jo Khao Lakissa pelaamassa golfia..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi