Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei tiedä, että olen perunut meidän perheen yhteisen kylpylä-ja ravintolareissun

Vierailija
25.08.2018 |

Olen pulassa. Varasin vaimon pyynnöstä kylpyläreissun ja syömisen ravintolassa koko perheen kesken. Reissun tarkoituksena oli parantaa minun ja vaimoni liittoa ja tietysti viettää aikaa lasten kanssa. Meillä on mennyt vaimon kanssa huonosti, koska riitelemme kokoajan ja ajauduin toisen naisen matkaa. Tuo toinen nainen, jota tapailen ehdotti ulkomaanreissua. Ongelmana on se, että tuo reissu ajoittuu juuri sille viikolle,kun tuo perhereissu. Päätin, että perun tuo kylpyläreissun ja tein sen. Nyt kuitenkin mietin, että teinkö virheen ja miten kertoa asia vaimolle?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vaimo,samalla kun syö suklaata makkarissa,varaa myös lentolippuja Zambiaan.

Vierailija
42/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin paska mies, ei voi mitään, mutta paska on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Hän menee hotellilomalle uusimman rakastajansa kanssa ja lapset jäävät sinulle.

Miten hänellä on aikaa ja energiaa rakastajaan. Ainahan äidit täällä kertovat, etteivät ole seitsemään vuoteen ehtineet käydä suihkussa ja ovat niin loppu, kun ovat viimeeksi nukkuneet vuonna 2012.

Sinulla ei ole kokemusta lastenhoidosta, minkä ymmärrän ja pahoittelen geenejäsi.

Uuteen rakastajaan on AINA aikaa.

No vaimo ei ole kovin haluttua settiä miesmarkkinoilla. Hän on 180/95 ja rinnat roikkuvat raskauden jälkeen. 25 kg ylipainoa.

Ap.

Syönyt suruunsa koska olet ollut itsekäs p***a, et ole tukenut, auttanut, rakastanut.

Vaimo pakkaa valmiiksi laukkuja. Sanoin äsken, että peruin matkan. Nyt vaimo sai raivokohtauksen ja huusi, että hän haluaa markalla. Sanoin, että ei onnistu. Vaimo paiskasi makuuhuoneen oven kiinni ja syö siellä suklaata. Sellainen hieno vaimo minulla.

Ap

Ai mitä sun mielikuvitusvaimo haluaa markalla?

Ap järkkäsi kunnon cliffhangerin

Vierailija
44/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sinulla on okei ja menette kiltisti kylpylään. Reissua et ole perunut koska olet itse 185 cm 120 kg etkä yhtään sen halutumpi naismarkkinoilla kuin naisesi miesmarkkinoilla. Saat toki unelmoida sitä ei kukaan kiellä ❤️

Vierailija
45/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs kylpylä Porvoosta löytyy?

Haikon kartano

Vierailija
46/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua täällä tapahtuu juokaa viinaa

Vierailija
47/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimessa yliopistossa voi opiskella monenlaista jos ei tiedä mihin aikansa käyttäisi.

Paitsi että sit menettää työttömyystuet. Työväenopisto varmempi. Ja halvempi. Varmaan jollain kielikurssilla tai puukäsityöryhmässä on vielä tilaa.

Vierailija
48/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Provoa ei ole järjen hiventäkään eikä se ole hauska/viihdyttävä. Olet todella surkea ap. Kannattaa vielä harjoitella ihan itsekseen.

Vierailija
49/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Tottakai kerrot vaimolle ja rakastajalle, sillä avoimuus on kaiken a ja o.

Meillä oli vastaava tilanne. Päädyimme loppupeleissä siihen että koko perhe miehen rakastajineen (joita olikin useampi) lähti ulkomaan kylpylämatkalle mukaan!

Vierailija
50/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusoittelin äsken vaimoa ja sanoin, että hänen tissinsä pomppii, kun raivoaa. Vaimo veti kilarit ja syytti minua, ettei enää uskalla olla ylpeä kehostaan. :D no, minä en ainakaan ole ylpeä hänen melkein 100kg painosta ja F- kupin tisseissä

Ap

Vierailija
51/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs kylpylä Porvoosta löytyy?

Haikon kartano

Ei tuota porukkaa Haikkoon! Ei edes mielikuvitusmatkalle. Liian kiva paikka.

Vierailija
52/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - Jos nainen trollaa miestä niin maisen pitää opetella irti naisen kielestä.

Vierailija
53/53 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Hän menee hotellilomalle uusimman rakastajansa kanssa ja lapset jäävät sinulle.

Miten hänellä on aikaa ja energiaa rakastajaan. Ainahan äidit täällä kertovat, etteivät ole seitsemään vuoteen ehtineet käydä suihkussa ja ovat niin loppu, kun ovat viimeeksi nukkuneet vuonna 2012.

Sinulla ei ole kokemusta lastenhoidosta, minkä ymmärrän ja pahoittelen geenejäsi.

Uuteen rakastajaan on AINA aikaa.

No vaimo ei ole kovin haluttua settiä miesmarkkinoilla. Hän on 180/95 ja rinnat roikkuvat raskauden jälkeen. 25 kg ylipainoa.

Ap.

Uuh kuulostaa upealta! Jos sinä et huoli, minä otan ja kasvatan lapset ominani sinun rahoillasi. Mistä löydän tuon uhkean emännän?