Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö sinua hävetä, kun lapsesi menee kassalla väärälle laarille kurottelemaan

Vierailija
25.08.2018 |

Siis jonkun ihan vieraan ihmisen ostoksia? Pahimmillaan polvistuu edessä, kun toinen pakkaisi tavaransa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan mua ei kyllä yhtään hävetä, koska no, lapset on lapsia. Mä kyllä sanon omalle lapselle, että tule pois sieltä, ne ei ole meidän tavaroita tai käyn nostamassa pois, jos yrittää mennä sinne päätyyn. Mutta ihan normaalia se on mun mielestä, jokapäiväistä elämää. Ei mulla häpeän tunnetta tuollaisiin liity. Myötähäpeää vois tulla jos joku tuollaisesta ottais hernettä nokkaan. Ja hyvät naurut kotona miehen kanssa, jos joku alkais oikein kunnolla siinä pätemään. Mutta kyllä joillakin ihmisillä on pienet elämän murheet...

Eihän se, että joku ärsyyntyy sinun lapsesi käytöksestä kassalla, tarkoita sitä että kyseisellä henkilöllä ei ole muita murheita. Ihmisillä on vaikka mitä murheita mistä sinä et tiedä mitään.Pitkän työviikon jälkeen pitäisi vain suvaita ostoksiani käpälöivää lastasi siinä helvetillisessä ruuhkassa? Ilmeisesti sinun ja miehesi mielestä sinun rakas räkänokkasi saa tehdä mitä haluaa ja muut eivät saa hermostua siitä? Olet tyyppiesimerkki siitä, miten perheelliset ovat kaikkein itsekkäimpiä ja röyhkeimpiä.

Vierailija
42/47 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas Jumala, anna Suomeen tulla lapsivapaita kauppoja, ravintoloita, kahviloita ym tiloja, missä ihmiset voivat asioida rauhassa ilman käytöstavattomien lasten huutamista, juoksentelua ja melskaamista....kiitos.

Mitäs hänen poikansa sanoikaan lapsista...

Tuskin Jeesuskaan ihan mitä tahansa käytöstä suvaitsisi. Tuo raamatunkohta vain tarkoittaa lasta, joka on viaton lapsenomainen uskossaan, ei markettien riehupettereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis kyllä välillä mieli sanoa että painu kakara vttuun siitä. No ainakin ilmeeni kyllä kertoo sen.

Tässä sulle ilmainen neuvo tähän arjen ongelmaan. Sano reippaalla äänellä näin: "Menetkö vähän pois edestä, että saan nämä tavarani pakattua". Voin luvata että toimii 98% tapauksista.

Veikkaan ettei toimi jos alunperinkään ei tajua pyörivänsä tiellä.

Sitten tajuaa, kun sanot! Kyllä huomaa, että sulla ei ole lapsia...

Kokomuksia on ihan tarpeeksi toisten kurittomista ilkiöistä.

Omille lapsille on opetettu jättämään vieraat ja niiden tavarat rauhaan.

Vierailija
44/47 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minä ihmettelen. Erityisesti ihmetyttää, että eikö sille Kalle-Kyllikille voi edes sanoa vanhemmat mitään, kun tämä menee tonkimaan toisten ostoksia tai pahimmillaan heittelevät niitä lattialle tai lähtee pois paikalta jonkun toisen ostama karkkipussi tms. mukanaan.

Vierailija
45/47 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan mua ei kyllä yhtään hävetä, koska no, lapset on lapsia. Mä kyllä sanon omalle lapselle, että tule pois sieltä, ne ei ole meidän tavaroita tai käyn nostamassa pois, jos yrittää mennä sinne päätyyn. Mutta ihan normaalia se on mun mielestä, jokapäiväistä elämää. Ei mulla häpeän tunnetta tuollaisiin liity. Myötähäpeää vois tulla jos joku tuollaisesta ottais hernettä nokkaan. Ja hyvät naurut kotona miehen kanssa, jos joku alkais oikein kunnolla siinä pätemään. Mutta kyllä joillakin ihmisillä on pienet elämän murheet...

Eihän se, että joku ärsyyntyy sinun lapsesi käytöksestä kassalla, tarkoita sitä että kyseisellä henkilöllä ei ole muita murheita. Ihmisillä on vaikka mitä murheita mistä sinä et tiedä mitään.Pitkän työviikon jälkeen pitäisi vain suvaita ostoksiani käpälöivää lastasi siinä helvetillisessä ruuhkassa? Ilmeisesti sinun ja miehesi mielestä sinun rakas räkänokkasi saa tehdä mitä haluaa ja muut eivät saa hermostua siitä? Olet tyyppiesimerkki siitä, miten perheelliset ovat kaikkein itsekkäimpiä ja röyhkeimpiä.

Tuo onkin juuri hankalin tilanne kun oma jaksaminen on huono ei viitsisi alkaa tiuskimaan periaatteessa viattomalle lapselle.

Koska kyllä se vanhempi on niin kauan vastuussa kultapultsin toiminnasta kun itse kulkee kaupassa mukana.

Vierailija
46/47 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas Jumala, anna Suomeen tulla lapsivapaita kauppoja, ravintoloita, kahviloita ym tiloja, missä ihmiset voivat asioida rauhassa ilman käytöstavattomien lasten huutamista, juoksentelua ja melskaamista....kiitos.

Kyllä niitä tulee heti kun on kysyntää.

Kokeile vaikka perustaa ruokakauppa johon on lapsiperheiltä pääsy kielletty. uskon menestyksesi olevan taattu...

On vaikka kuinka jumalattomasti ravintoloita joissa ei taatusti törmää lapsiin. Aloita vaikka Michelin luettelon paikoista. Mutta Rossosta ja muista keskihintaisista paikoista et saa lapsivapaita vaikka miten rukoilisit, koska se ei millään lailla ole ravintoloitsijoiden intressissä. Taas: sä voit perustaa sellaisen ja jäädä odottelemaan euron kuvat silmissä niitä aikuisasiakkaita.

Vierailija
47/47 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, että lapset mielellään katselevat ja ihmettelevät asioita, mutta se jos kosketaan toisen tavaroihin ja ollaan edessä kun pakkaa, on jo huonoa kasvatusta ja käytöstä.