Aistin eräästä miehestä huonoja viboja, vaikka häntä pidetään mukavana
Tuo mies erosi vuosi sitten vaimostaan ja ilmeisesti toisen naisen takia, koska lapsi on jo tulossa.
Kaikki pitivät tuota miehen aviopuolisoa jotenkin huonona ihmisenä ja hän oli ”saanut” noin hyvän miehen. Kuitenkin mies oli mitä oli - ja minä näin sen koko ajan.
Miksi minä aisti asioita mitä muut eivät aisti?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sulla kävi tuuri. Muistat tuon, mutta et niitä missä aistisi meni vikaan
Itse asiassa ei ollut ainut esimerkki
Soita Astral TVhen. Siellä aistitaan kanssa samalla tavalla kaikenlaista.
Herkät ihmiset osaavat "lukea" muita ja näkevät pintaa syvemmälle. Kannattaa uskoa omiin fiiliksiin ja intuitioon.
Vierailija kirjoitti:
Herkät ihmiset osaavat "lukea" muita ja näkevät pintaa syvemmälle. Kannattaa uskoa omiin fiiliksiin ja intuitioon.
Varsinkin eläimet voivat olla todella herkkiä tällaisille asioille. Tietenkin aina on selvitettävä ettei taustalta löydy kipua tms. Meillä kävi vastaavalla tavalla täysin kuvatun ja koulutetun paimenen kanssa joka ei ole koskaan irvistänyt kenellekään. Vuoden päästä kävi ilmi, että tämä murinan kohde oli jäänyt kiinni varkaudesta ja pahoinpitelystä. Mistä se tiesi? ;)
Kissojen uskottiin ennen muinoin näkevän toiseen ulottuvuuteen. Liekö tuossa vielä tänä päivänäkin perää?
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
T: Kiltti mies
Sulla kävi tuuri. Muistat tuon, mutta et niitä missä aistisi meni vikaan