Kehtaako sanoa naispuoliselle työkaverille
Että ne edelliset korvakorut olivat päälläsi paljon kauniimmat? Vai tuleeko kirjallinen varoitus/potkut?
Kommentit (28)
Ei ole sinun asiasi sanoa ja mielipiteesi tuskin häntä liikuttaa.
Mitä vittua kenenkään korut sulle kuuluu, varsinkaan työssä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sanoisit, koska tuohan tarkoittaa "nuo korvikset on mun mielestä rumat"`
Tämä ja miksi muutenkaan tekisit hänen ulkonäöstään huomautuksia, sen paremmin positiivisia kuin negatiivisiakaan? Jos olette vain työkaverit? Itseäni häiritsisi.
Kehtaanko sanoa sinulle että olet urpo?
Nokun edelliset olivat sellaiset kiinteät, korvalehteä maltillisesti peittävät metallinhohtoiset siivet, ja kokonaisuus oli todella kaunis. Oli tosi kiva antaa katseen vaeltaa.
Nykyiset on jotkut pikkutimanttinöpöset, vaikka varmaan kalliit olivatkin, niin vaikutus ulkoasuun oli tosi iso miinus. Sinänsä hänhän sen päättää miten itsensä laittaa... Haluaisin olla avoin, mutta tuntuu pelottavalta sanoa mitään kun tietää miten paljon naiset loukkaantuvat totuudesta, ja mielummin kuulevat valheita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun asiasi sanoa ja mielipiteesi tuskin häntä liikuttaa.
Jos se ei liikuta niin minkä takia sitten pitää niitä lainkaan? Samallahan voi lopettaa meikkaamisen ja pukeutua säkkiin, koska mitäpä se kantajaansa liikuttaa mitä muut ovat ulkonäöstä mieltä.
Voisit ennemmin sanoa, että sulla on aina niin kivoja korviksia. Jos kohteena on esimies, älä sano mitään.
Mikä sinä olet muita arvostelemaan?
Jos tuut mulle aukomaan päätäsi niin teen susta valituksen.
Voit sanoa aivan rauhassa, häntä ei todennäköisesti voisi vähempää kiinnosta mitä ajattelet jostain korvakoruista. Näin siis ainakin itse ajattelen, mutta toisaalta joku voi loukkaantuakin.
Korvakorut ovat kyllä niin pieni asia tässä maailmassa, että todennäköistä on, että unohtaa jo koko jutun ennenkuin pääset edes lauseen loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Nokun edelliset olivat sellaiset kiinteät, korvalehteä maltillisesti peittävät metallinhohtoiset siivet, ja kokonaisuus oli todella kaunis. Oli tosi kiva antaa katseen vaeltaa.
Nykyiset on jotkut pikkutimanttinöpöset, vaikka varmaan kalliit olivatkin, niin vaikutus ulkoasuun oli tosi iso miinus. Sinänsä hänhän sen päättää miten itsensä laittaa... Haluaisin olla avoin, mutta tuntuu pelottavalta sanoa mitään kun tietää miten paljon naiset loukkaantuvat totuudesta, ja mielummin kuulevat valheita.
Sinun mielipiteesi ei ole mikään yleinen totuus eikä hän laittaudu juuri sinua varten, etkö tosiaan ymmärrä tätä? Miksi muutenkaan olet niin kiinnostunut työkaverin ulkonäöstä - keskity omaasi! Sinulla ei taida olla hirveästi sosiaalista elämää?
Jos olet mies, et voi sanoa mitään. Jos olet nainen, voit sanoa mitä haluat.
No saako sitten sormuksesta sanoa, että sormuksen tekee naisella kauniiksi se, että se on otettu vastaan, eikä vain itse ostettu kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
No saako sitten sormuksesta sanoa, että sormuksen tekee naisella kauniiksi se, että se on otettu vastaan, eikä vain itse ostettu kaupasta?
Kehuisit siis hänen vihkisormustaan? Miksi?
En nyt ymmärrä miksi ap:n pitäisi sanoa yhtään mitään kollegan koruista tai pukeutumisesta.Olis vaan hiljaa ja lopettais sen tuijottelun.
No voiko naiselle sanoa että hän on tosi kaunis kun antaa hiuksensa olla vapaina.
Vierailija kirjoitti:
?? Nyt en oikein pääse tästä logiikasta kiinni. Esineiden kauneutta arvostellaan katsomalla niitä, ei kysymällä kuka ne on ostanut.
Miksi ihmeessä sanoisit, koska tuohan tarkoittaa "nuo korvikset on mun mielestä rumat"`