Jutta ei kutsunut isäänsä häihin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808252201160399_vd.shtml
Liekö sitten huonot välit, mutta isä kuitenkin oli ihmetellyt asiaa. Toisen ex-miehen kutsui, toista ei. Toki heidän häänsä ja saavat tehdä mitä tahtovat. Mutta yleensä vanhemmat kutsutaan.
Kommentit (17)
En minäkään kutsunut isääni häihini. Miksi olisin kun emme ole missä tekemisissä toistemme kanssa.
Ja tällä ei ole mitään tekemistä kuksimisen kanssa. Häihin nyt kutsutaan ihmisiä jotka ovat läheisiä.
Me ei ole oikeasti häät vaan parisuhdekurssien markkinointitapahtuma
Luulin että verkkosukka jutta. Eikä edes kuvia asennoissa. ;(
Esittää symppistä, mutta mikä on totuus. Isäni haluaisin häihini, mutta häntä ei enää ole. Ehkä Jutan isä pääsee seuraaviin häihin...
Isä ei jaksa sen seitsämättä kertaa saattaa morsiota alttarille ja pitää samaa maljapuhetta. Nolo pariskunta. Kikki kourassa taas tahdotaan ja vannotaan ikuista n. kaksivuotista rakkautta.
Jos itsellä on hyvä ja läheinen isä niin kaikilla ei ole. Jutasta en tiedä.
Onkohan ex-puolisolla jäänyt jotain hampaankoloon kun tuollaisen asian paljastaa juorulehdelle?
Kuinka Jutan ex-puolisoista toinen olis tullut häihin,kun ei ole ex,vaan edesmennyt.Kummittelemaan ois tietysti voinut mennä.
Samanlaista mediakohua yritetään nyt Suomessa kun Briteissäkin Harryn Meghanin isä ei tullut näiden häihin ja sitten alkoi avautua lehdistölle???
Minä jätin äitini kutsumatta. Ei kaikilla ole ihannevanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Me ei ole oikeasti häät vaan parisuhdekurssien markkinointitapahtuma
Näin minäkin luulen. Näillä "häillä" saadaan kivasti markkinoitua kursseja. Isä ei varmaan muutenkaan jaksa enää tyttärensä sekoilua katsoa ja olla siitä olevinaan onnellinen.
Sopii hyvin tyyliin kun ei kutsunut lapsiaankaan... kertoo hyvin ihmisestä!
Parisuhdeviikoppu se on, markkinointihappening. Ja noi alkaa vetämään koulutusviikonloppuja kohta
Minä en kutsunut vanhempiani häihini. Kun niitä ei kiinnosta mun tekemiset, eläkööt omassa kuplassaan sitten.
Hehän halusivat pariskuntia kuksimaan pitkin poikin.