Miksi naiset ovat ilkeitä toisilleen?
Aina pitää keksiä jotain ilkeää sanottavaa ulkonäöstä. Ja vielä kutsun heitä ystävikseni :(
Kommentit (46)
Toisilleen? Ei pidä paikkaansa. Kyllä he ovat ilkeitä myös miehille.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kateutta ole. Ystäväni on oikeasti todella upea ilmestys ja saa miehiltä huomiota jatkuvasti. Hän on siis naimisissa mutta säätää jatkuvasti muiden kanssa.
Uskon että suurin osa naisista on järkeviä ja mukavia ystävilleen. Minä vain ujona ja introverttinä näköjään löydän vain ne ilkeimmät. Voisin kasvattaa itsetunnon näin aluksi 😂
Ap
Ja voisit olla dissaamatta niitä kivoja siskojasi...
Kilpailu rajallisista resursseista.
En ole erityisen hemaiseva ilmestys enkä miesmagneetti. Tietty naistyyppi tuntuu kuitenkin mieltyneen siihen, että pääsee ivaamaan, lyttäämään ja väheksymään minua. Pienen itsetutkiskelun ja analysoinnin seurauksena tulin siihen lopputulokseen, että joitain naisia raivostuttaa suunnattomasti se, etten kamalasti stressaa siitä, millainen nainen minun tulisi olla. Joillain naisilla on hyvin tiukat ja tarkat käsitykset siitä, millaista on "oikea" naiseus ja he ovat heti pistämässä ruotuun sellaista naista, joka ei sovi näihin raameihin. Meikkaamaton, vapaaehtoislapseton, painoaan stressaamaton ja teinimäisen huumorintajun omaava nainen on täten suoranainen sukupuolipetturi.
En voi kuitenkaan sanoa, että miehet olisivat yhtään sen fiksumpia tai ymmärtäväisempiä. Varsinkin vanhemmat miehet voivat olla todella ilkeitä nuorempiaan kohtaan. Monissa miesporukoissa vallitsee kova sosiaalinen paine ja sellainen sikailukulttuurin ihannointi. Yleensäkin tuntuisi olevan, että mitä homogeenisempi yhteisö/porukka, sitä vähemmän normeista poikkeamista siedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä ja tämä on siis ensimmäinen aloitus tällä palstalla ikinä. Olin siis juuri ystäväni luona kylässä ja hän halusi antaa minulle pieniä vaatteitaan ja kun ne oli kuitenkin isoja niin kysyi että eikö minua tai miestäni häiritse yhtään se ettei minulla ole rintoja. Olen hoikka juoksuharrastuksen takia. Ja kerran sanoi että näytän paljon vanhemmalta kuin oikeasti olen. Tämmöisiä pieniä kommentteja usein.. Minulla on joitakin miespuolisia kavereita ja vaikka ollaan tunnettu kauan niin kukaan ei ole koskaan maininnutkaat mistään ulkonäköön liittyvästä. Tai en ainakaan muista.
Vaihda hyvä ihminen ystävää. Äläkä puukota muita naisia selkään väittämällä yhden ikävän ihmisen takia että kaikki naiset ovat tuollaisia. En ole ikinä eläissäni sanonut noin rumasti kenellekään.
Siis oikeastiko jossain naisvaltaisella alalla käydään läpi ihmisten painoja? Olen itsekin ollut töissä firmassa jossa oli paljon naisia eikä siellä mitään painokeskusteluja käyty. No kerran juttelin työkaverin kanssa sairalloisen lihavan työkaverin painosta siitä näkökulmasta, ettei selvästi toimi tuo ajatus ettei työpäivän aikana syö mitään ja illalla sitten sitäkin enemmän. Ei se kuitenkaan ilkeää ollut, tuntuu oudolta sekin ettei mistään ympäristön ilmiöistä saisi puhua ja heti on hyi veetä ja nainen on naiselle susi. En näe myöskään järkeväksi vaatia etten saisi olla työkaverille ystävällinen, jos olen sitä mieltä ettei hänen elintavat ole fiksut. En kuitenkaan halua varta vasten hänen mieltään pahoittaa sanomalla päin naamaa. Varmasti tietää itsekin. En allekirjoita tätä ajatusta että ihmisille pitäisi kaikenlaista laukoa päin naamaa tai muuten on hänelle susi.