Miksi naiset ovat ilkeitä toisilleen?
Aina pitää keksiä jotain ilkeää sanottavaa ulkonäöstä. Ja vielä kutsun heitä ystävikseni :(
Kommentit (46)
Vaihda kuplaa, jos elämä on tuollaista.
Itsellekin on osunut kohdalle käytöstapojen puutteesta kärsiviä ilkeilijöitä ja urpoja möläyttelijöitä, sukupuoleen katsomatta, mutta olen vaan tyynesti leikannut ne itsestäni irti ja kääntynyt niiden mukavien tuttavuuksieni puoleen.
Tämä kun ei missään nimessä ole sukupuoli- vaan sivistyskysymys.
Olen omaa teinipoikaa seuratessa tullut siihen tulokseen että pojat hyväksyy enemmän bullshittiä toisilta pojilta kuin tytöt, koska tytöillä on tarkempi tutka ja enemmän empatiakykyä. Esim oma poika rupea sanomaan ettei tykkää mennä jalkapallotunnille koska siellä saa aina pallosta päähän. Kaksi kertaa oli pallo tullut yhtäkkiä lyhyen ajan sisään päähän ja kerran ikävästi muualle ylävartaloon. Noh, en usko hetkeäkään että ihan sattumalta rupesi yhtäkkiä jalkapallossa toisen pää olemaan noin isossa roolissa kun ensin oli kuusi vuotta onnistuttu koulussa pelaamaan ihan normaalisti liikkatunnilla, jotain kränää siellä on varmasti ollut eikä ole vaikea arvata ketkä luokan jalkapalloharrastajat on olleet asialla. Poika ei vaan itse tajunnut tätä ollenkaan. Tytöillä olisi varmasti jo ekasta potkusta päätä kohti lähtenyt se sosiaalinen eristäminen josta tytöt on niin surullisenkuuluisia. En ole tuon kanssa, se potkaisi mua pallolla päähän.
Mutta onhan se armeliastakin, jos ei edes tajua kuinka toiset vi**tuilevat. Tiedän eräänkin naisen, joka ei kestäisi työpaikkaansa, jos hänellä leikkaisi ihan täysillä, että mitä se kaikki shaiba on ja mikä liittouma ilkeilijöitä siellä taustalla on. Ja syy on narsisti esimies.
Naisen suusta kuultuna. Inhottavaa kun hyvä kaveri on laihtunut ja näyttää tosi hyvältä. Ja sitä iloa kun toinen oli lihonut niin se aivan nauratti. Se oli ensimmäinen kerta kun näin eksän todellisen luonteen.
Kaupan kassalle normaali kohtelias puhuminen. Mitä piiip sä flirttailet tolle huoralle? Jopa näin tyhmä alkoi ymmärtää että naisella on jotain ongelmia. Luuli että jatkuvasti petän sitä. Kaverien luona kun kävin niin usein sai kuulla ottiko sen kaverisi muija taas suihin? Onko hyvä imemään?
Naaman edessä oli kaikille niin ystävällistä. Selän takana haukkui kaikki naiset. Se oli yksi nainen eikä kaikki ole tuollaisia mutta ei myöskään mikään uniikki. Naiset on yllättävän ilkeitä toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mua naiset aina kehuu. :)
N22
Taidat olla tyydyttävä? Mä olen myös saanut joskus kehuja.
M47.
Vierailija kirjoitti:
Naisen suusta kuultuna. Inhottavaa kun hyvä kaveri on laihtunut ja näyttää tosi hyvältä. Ja sitä iloa kun toinen oli lihonut niin se aivan nauratti. Se oli ensimmäinen kerta kun näin eksän todellisen luonteen.
Kaupan kassalle normaali kohtelias puhuminen. Mitä piiip sä flirttailet tolle huoralle? Jopa näin tyhmä alkoi ymmärtää että naisella on jotain ongelmia. Luuli että jatkuvasti petän sitä. Kaverien luona kun kävin niin usein sai kuulla ottiko sen kaverisi muija taas suihin? Onko hyvä imemään?
Naaman edessä oli kaikille niin ystävällistä. Selän takana haukkui kaikki naiset. Se oli yksi nainen eikä kaikki ole tuollaisia mutta ei myöskään mikään uniikki. Naiset on yllättävän ilkeitä toisilleen.
Exäsi ei kyllä ollut ihan normaali...
Ap tässä ja tämä on siis ensimmäinen aloitus tällä palstalla ikinä. Olin siis juuri ystäväni luona kylässä ja hän halusi antaa minulle pieniä vaatteitaan ja kun ne oli kuitenkin isoja niin kysyi että eikö minua tai miestäni häiritse yhtään se ettei minulla ole rintoja. Olen hoikka juoksuharrastuksen takia. Ja kerran sanoi että näytän paljon vanhemmalta kuin oikeasti olen. Tämmöisiä pieniä kommentteja usein.. Minulla on joitakin miespuolisia kavereita ja vaikka ollaan tunnettu kauan niin kukaan ei ole koskaan maininnutkaat mistään ulkonäköön liittyvästä. Tai en ainakaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kuulostaa persoonallisuushäiriöiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä ja tämä on siis ensimmäinen aloitus tällä palstalla ikinä. Olin siis juuri ystäväni luona kylässä ja hän halusi antaa minulle pieniä vaatteitaan ja kun ne oli kuitenkin isoja niin kysyi että eikö minua tai miestäni häiritse yhtään se ettei minulla ole rintoja. Olen hoikka juoksuharrastuksen takia. Ja kerran sanoi että näytän paljon vanhemmalta kuin oikeasti olen. Tämmöisiä pieniä kommentteja usein.. Minulla on joitakin miespuolisia kavereita ja vaikka ollaan tunnettu kauan niin kukaan ei ole koskaan maininnutkaat mistään ulkonäköön liittyvästä. Tai en ainakaan muista.
Vaihda hyvä ihminen ystävää. Äläkä puukota muita naisia selkään väittämällä yhden ikävän ihmisen takia että kaikki naiset ovat tuollaisia. En ole ikinä eläissäni sanonut noin rumasti kenellekään.
Ulkonäkökeskeinen maailma ja vanhempien naisten mitätöinti aiheuttaa närää. Samasta syystä ikämiehet pojittelevat tai haukkuvat homoiksi nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
selkeästi kuulostaa noi sun kaverin kommentit kateudelta. naiset ei voi sietää itseään hoikempia ja kauniimpia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selkeästi kuulostaa noi sun kaverin kommentit kateudelta. naiset ei voi sietää itseään hoikempia ja kauniimpia naisia.
Kyllä voi sietää. Pakkokin koska ihan jokaisella paitsi ehkä Eugenia Cooneylla on se tilanne että joku muu on hoikempi ja kauniimpi. Silti tuolla ulkona käyttäydytään ihan normaalisti.
Sanoisivatkin edes suoraan ilkeytensä.
Mutta se selkäänpuukotuksen määrä on jotain aivan infernaalista välillä.
Käydään miesasiat, painot, sukulaiset, lapset ja mikä vaan piikitellen läpi, kun asianomainen ei ole paikalla ja sitten ollaan niin saa tanan mielikielin ystävää kun kohdataan.
Hyvi v ittu.
M44, naisvaltaisella alalla n. 20v
Koska ne haluaa itse olla se nätein, tykätyin, taitavin, ihanin. Koska kateus.
Ei se kateutta ole. Ystäväni on oikeasti todella upea ilmestys ja saa miehiltä huomiota jatkuvasti. Hän on siis naimisissa mutta säätää jatkuvasti muiden kanssa.
Uskon että suurin osa naisista on järkeviä ja mukavia ystävilleen. Minä vain ujona ja introverttinä näköjään löydän vain ne ilkeimmät. Voisin kasvattaa itsetunnon näin aluksi 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mutta sitä ei heti alussa huomannut. Sairaalloisen mustasukkainen ja vähän muutakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökeskeinen maailma ja vanhempien naisten mitätöinti aiheuttaa närää. Samasta syystä ikämiehet pojittelevat tai haukkuvat homoiksi nuoria miehiä.
Mitähän mun heteron pitäisi ajatella kun yli nelikymppisenäkin on pojiteltu?
"Nainen on naiselle susi" pätee vain typerässä heterokulttuurissa.
Niinpä niin, hyvä kuvaus tribaalitatskattujen äijien ja tekoripsimuijien maailmasta.
Miehet panee ja naiset puhuu p*skaa.
Onneksi saan elää sivistyneessä kuplassani