Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei huvita seksi osa 2 - on stressiä, mies alkaa sitten mykkäkouluun pakeista?

Vierailija
25.08.2018 |

Eli vähän muokattuna ja tarkennettuna.

Ollut stressiä tässä loppukesästä ja on edelleen. Tuntuu jotenkin väsyneeltä ja ylivoimaiselta kotityöt, työt yms.... Sitten tuo seksi. Eli mies sitten aloittaa mykkäkoulun ja mökötyksen, jos en joka kerralla anna. Mulla väkisinkin tästä mykkäkoulusta lähtee halut lopullisesti, eikä huvita seuraavalla kerrallakaan. Suuseksi tai käsipeli ei kelpaa miehelle. Hän ei yksinkertaisesti halua niitä. Hän ei nuole mua myöskään, eikä halua mitään muuta, kuin jynkytystä sitä itseään. Välillä teen aloitteen itsekin seksiin, mutta jos kerrankin en halua miehen aloitteesta tullutta paneskelua, alkaa heti mykkäkoulu. Käsipeli tai muu ei kelpaa, vaikka sitä olen ehdottanut, tai että suihinotto itse aktin sijaan. Ei sivu miehelle. Hän ei myöskään jaksa mua halailla ilman aktia tai kosketella. Sen pitää aina päättyä siihen.

Mua jopa vähän masentaa, enkä jaksa kunnolla arkea, eikä mies helpota mun oloa millään lailla. Teen päättötyötä nyt töiden ohella samaan aikaan vielä, kun on omat päivätyöt. Kommunikaatio-ongelma mielestäni paha ja miehen mielestä juttelu ylipäänsä on yliarvostettua. Tunnen itseni todella alistetuksi, koska mikään muu ei kelpaa, kuin itse akti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin pihdannut stressin takia niin meillä ei olisi ollut seksiä koskaan eikä näitä 4 lastakaan.

Aina on jotain jos niin haluaa ajatella. Uniongelmia, stressiä, liikaa töitä, liikaa kotitöitä, rahahuolia, huolia vanhenevista vanhemmista, sairautta, menetyksiä, keskenmenoja, pmssää, ihan vaan arkivitutusta. Pari taloakin on rakennettu - siinä vasta stressiä ja kuormitusta onkin!

Toki jos miehenä on lusmu ei tuo ainakaan helpota tilannetta, mulla sentään mies on aina osallistunut mielellään kaikkeen.

Silti seksi ja läheisyys on ne asiat jotka on liimanneet meitä yhteen rakkauden lisäksi. Toisen läheisyys tuo nautintoa ja turvallisuudentunnetta, me vastaan maailma olon. Kerran viikossa vähintään.

n 50+

Vierailija
2/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin pihdannut stressin takia niin meillä ei olisi ollut seksiä koskaan eikä näitä 4 lastakaan.

Aina on jotain jos niin haluaa ajatella. Uniongelmia, stressiä, liikaa töitä, liikaa kotitöitä, rahahuolia, huolia vanhenevista vanhemmista, sairautta, menetyksiä, keskenmenoja, pmssää, ihan vaan arkivitutusta. Pari taloakin on rakennettu - siinä vasta stressiä ja kuormitusta onkin!

Toki jos miehenä on lusmu ei tuo ainakaan helpota tilannetta, mulla sentään mies on aina osallistunut mielellään kaikkeen.

Silti seksi ja läheisyys on ne asiat jotka on liimanneet meitä yhteen rakkauden lisäksi. Toisen läheisyys tuo nautintoa ja turvallisuudentunnetta, me vastaan maailma olon. Kerran viikossa vähintään.

n 50+

Kuulostiko mun tarina susta sitten siltä, että ollaan läheisiä kun ei edes halailla ja mies vaan vonkuu ja mykkäilee eikä muutoin koske😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ihme turjakkeita te katselette....

Vierailija
4/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ihme turjakkeita te katselette....

Olen rehellisesti sanottuna samaa mieltä.

Ap

Vierailija
5/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä ihan mielenkiinnosta, että miksi suihinotto olisi sulle parempi vaihtoehto jos ei tee mieli seksiä? Siinähän joutuu näkemään paljon vaivaa toisin kuin paikoillaan makoilussa. Kysyn ihan vaan siksi kun naisena valitsisin tuossa tilanteessa mielummin yhdynnän, en arvostele :)

Vierailija
6/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aina ollut tuollainen, siis ettei halailut kelpaa ja vain yhdyntä on seksiä? Mietin vaan miten olet alunperinkään päätynyt yhteen tyypin kanssa jonka kanssa halut ei mene yhtään yksiin 🤔

Vierailija
7/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ylipäänsä annat ikinä miehelle, jolla ei ole intressejä antaa sullekin nautintoa vaan vain jynkkää? Stressiä tai ei, mutta ei ihme, jos ei huvita. Ei kukaan pahaa ruokaakaan syö kuin pakon edessä.

Jos tuo ei keskustelulla muutu niin vaihtoon vaan. Olet ilmeisesti nuori vielä ja lapsetkin tekemättä, joten nyt jo kantsii etsiä joku parempi eikä hukata aikaa johonkuhun, jonka kanssa ei edes halua panna.

Ja sano sille miehelle oikea syy, niin tajuaa sitten ehkä jatkossa suhteissa lähteä vähän eri asetelmasta liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä