Monta mustikkaa olette poimineet?
Kommentit (29)
En yhtään. Täältä Hgistä autottomana on hankala lähteä mustikkametsään. En tykkää marjastuksesta muutenkaan. Teininä olen ollut vanhempien ja sukulaisten kanssa marjastamassa. Ostan torilta.
En ole laskenut. Suuhun meni sitä myötä kun poimin.
Erittäin huono mustikkasato täällä missä asun. Muuten olisin kyllä kantanut niitä pakastimen täyteen.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Täältä Hgistä autottomana on hankala lähteä mustikkametsään. En tykkää marjastuksesta muutenkaan. Teininä olen ollut vanhempien ja sukulaisten kanssa marjastamassa. Ostan torilta.
Lapsi kun olin niin oli pakko rämpiä hillasoilla
Kuuma, mäkäräiset, upposin osittain suohon, kastui jalat ja kumisaappaat.
Eksyttiin. Vitutti.
Jano, nälkä.
Nolla, ei kiinnosta, ostan marjani torilta.
Tasan nolla. Ei ole mitään aikomusta lähteä mustikkaan. Ostan torilta tai kaupan pakastealtaasta.
Aikuisena nolla, lapsena muutamia mökin pihapiiristä.
Ap, ei vastannut omaan kysymykseensä. Kaksi ämpärillistä ei kerro mustikoiden kappalemäärää. Tarkkuutta vastauksiin!
Enpä tullut laskeneeksi monta mustikkaa ämpärissä oli :D
En yhtään. Sato on niin huono, etten jaksa edes lähteä etsimään.
Yhden piirakallisen. Olivat tosi pieniä ja huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei vastannut omaan kysymykseensä. Kaksi ämpärillistä ei kerro mustikoiden kappalemäärää. Tarkkuutta vastauksiin!
Kyllä vastasi. Koska käytti sanamuotoa "Monta" eikä "Montako", niin vastauksestaan käy ilmi, että monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vastasi. Koska käytti sanamuotoa "Monta" eikä "Montako", niin vastauksestaan käy ilmi, että monta.
Itseasiassa tuohan ei ole edes kysymys.
TASAN KOLME MUSTIKKAA OLEN POIMUNUT..HYVIÄ OLI :)
Vierailija kirjoitti:
Yhden piirakallisen. Olivat tosi pieniä ja huonoja.
Huonot piirakat eivät ole hyviä...
Alle 20. Lenkillä kahteen kertaan olen maistanut.
Tänä vuonna ehkä noin 300 000 kpl, ei ole ollut kaksinen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen poiminut 2 ämpärillistä.
0 mustikkaa
Montako ap on poiminut? Kerro ny, just tyhmää jättää kertomatta
Monta.