Tupareihin tarjottavaa
Leivon jotain tupareihin, joihin tulee 25-30vuotiaita vieraita.
Ajattelin tehdä ainakin pellillisen kinkkupiirakkaa, mutta kiitollisena otan vinkkejä vastaan, että mitä muuta voisin tehdä ja mikä oikeasti maistuisi. Tupareiden järjestäjä toivoi "suolaista ja edullista".
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Leivo foccaciaa!.
Kiitos! Tämä ei olisi tullut mieleenikään ja tämä menee kyllä käyttöön.
Ryynimakkaroita ja perunasalaattia.
Mä olen tehnyt muutaman erilaisen peltipizzan, koska edullisuus, maistuvuus ja tekemisen helppous yhdistyy niiden tekemisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt muutaman erilaisen peltipizzan, koska edullisuus, maistuvuus ja tekemisen helppous yhdistyy niiden tekemisessä.
Kiitos! Jätänkö kinkkupiirakan pois ja mieluummin peltipizza? Omiin juhliini tekisin tuon piirakan, mutta onko se sitten enää nuorten aikuisten mieleen?
Kiitos myös nachopelti-vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Ryynimakkaroita ja perunasalaattia.
Hyviä vinkkejä nuokin, mutta poika pyysi leipomaan jotakin.
Muista tehdä siitä gluteenitonta,suolatonta ja vegaanista. Ja varmuuden vuoksi oikein lihaisaa, että kelpaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Muista tehdä siitä gluteenitonta,suolatonta ja vegaanista. Ja varmuuden vuoksi oikein lihaisaa, että kelpaa kaikille.
Kiitos muistutuksesta, en huomannutkaan kysyä ruokarajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Enkä tee! Puolet tulijoista ovat joko vegaaneja tai kasvissyöjiä eivätkä pidä mitään meteliä asiasta, mutta tiedän, että erikseen tulee olemaan heille osa noutopöydästä, johon he tuovat tavarat itse. Gluteenittoman ruokavalion ihmiset tuovat omat juttunsa - eivätkä hekään pidä mitää meteliä. Minä kokkaan mitä kokkaan sillä sekasyöjiäkin on paljon. Eniten meteliä pitävät kuitenkin n.s. lihansyöjät, kaikkia muita haukkuen.
Muista ottaa huomioon myös sähköallergikot.
Vierailija kirjoitti:
Nachopelti?
Kusipelti o parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nachopelti?
Kusipelti o parempi
Lensi kahvit näppikselle, kiitos!
Viinaa, olutta, lonkeroa, viiniä ja sipsejä.
Leivo foccaciaa!.