Tuttava on teholla jouduttuaan eilen tapaturmaan.
Facebookiin päivittänyt tilannettaan pitkin yötä :O
Kommentit (10)
Vaikea kuvitella, että teho-osastolla itse päivittäisi yhtään mitään, voinnin ja kännykkäkiellon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että teho-osastolla itse päivittäisi yhtään mitään, voinnin ja kännykkäkiellon vuoksi.
Mä olen ollut kaksi kertaa teholla ja molemmilla kerroilla selaillut kännykkää. Ei ollut kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teholla olisi kännykkäkielto?
Vierailija kirjoitti:
Itse tein aikanaan teholla ollessani koulutehtäviä. Tosin se oli sen päivän aamupäivänä kun mut sieltä siirrettiin sitten iltapäivällä ”normiosastolle”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut kaksi kertaa teholla ja molemmilla kerroilla selaillut kännykkää. Ei ollut kiellettyä.
Oletko ollut teholla vai tarkkailussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teholla olisi kännykkäkielto?
http://www.ksshp.fi/fi-FI/Potilaalle/Hyva_tietaa/Puhelimen_ja_interneti…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut teholla vai tarkkailussa?
Teholla olin. Hoitajat vieläpä itse etsivät mun kännykän laukustani joka oli jäänyt muualle. Ei käsittääkseni enää missään uudenaikaisessa sairaalassa ole kielletty kännykän käyttöä.
Hienoa että on niinkin hyvässä kunnossa eikä teidän tuttujen tarvitse huolehtia. Mene ihmeessä sinäkin hiukan nukkumaan jos olet yön huolissasi valvonut.