Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava on teholla jouduttuaan eilen tapaturmaan.

Vierailija
25.08.2018 |

Facebookiin päivittänyt tilannettaan pitkin yötä :O

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on niinkin hyvässä kunnossa eikä teidän tuttujen tarvitse huolehtia. Mene ihmeessä sinäkin hiukan nukkumaan jos olet yön huolissasi valvonut.

Vierailija
2/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että teho-osastolla itse päivittäisi yhtään mitään, voinnin ja kännykkäkiellon vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan shokissa

Vierailija
4/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, että teho-osastolla itse päivittäisi yhtään mitään, voinnin ja kännykkäkiellon vuoksi.

Mä olen ollut kaksi kertaa teholla ja molemmilla kerroilla selaillut kännykkää. Ei ollut kiellettyä.

Vierailija
5/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teholla olisi kännykkäkielto?

Vierailija
6/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein aikanaan teholla ollessani koulutehtäviä. Tosin se oli sen päivän aamupäivänä kun mut sieltä siirrettiin sitten iltapäivällä ”normiosastolle”.

Vierailija
7/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut kaksi kertaa teholla ja molemmilla kerroilla selaillut kännykkää. Ei ollut kiellettyä.

Oletko ollut teholla vai tarkkailussa?

Vierailija
8/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teholla olisi kännykkäkielto?

http://www.ksshp.fi/fi-FI/Potilaalle/Hyva_tietaa/Puhelimen_ja_interneti…

Vierailija
10/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut teholla vai tarkkailussa?

Teholla olin. Hoitajat vieläpä itse etsivät mun kännykän laukustani joka oli jäänyt muualle. Ei käsittääkseni enää missään uudenaikaisessa sairaalassa ole kielletty kännykän käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi