Cheekin jäähyväiset, erään aikakauden loppu!
Ihan kuin renessanssista siirryttäisiin barokkiaikaan.
Kommentit (57)
Aivan varmaan lopuks nostaa mikin ilmaan ja tipauttaa maahan samallalailla kun Obama viimisessä lehdistötilaisuudessa pressana. #ihanäijänä
Vierailija kirjoitti:
Voiko edes Beatlesin hajoamista aikanaan verrata tähän?
Ei voi. Beatlesit teki oikeaa ja hyvää musiikkia.
Jare tekee vielä 40 vuotta duunia Suomen musa skenessä. 2050-luvun Danny.
Montakohan konserttia putkeen se ois saanut näille urpoille myytyä loppuun😃💰
Sade alkoi 2min. keikan loppumisen jälkeen. Taivaskin itkee mutta ei halunut pilata keikkaa🎤💧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen huomenna ihan paikan päälle katsomaan, että ne valot vttu todellakin sammuu. Suomi on jo kärsinyt riittävästi.
Minä voin katsoa parvekkeeltani ja raportoida tänne. Parvekkeeltani näkyy melkein suoraan mäkimonttuun.
Näkyykö hakatorneilta mäkimonttuun?
ah, hakatornit. Saispa sieltä kämpän.
Cheek oli aika marginaalisten piirien tuntema artisti ennen vuotta 2010.
vassareille kova paikka ku Suomen kolme kovinta on Jare, Jasper ja Sale.
Kertoo paljon suomalaisista, että tällainen "lahjakkuus" on suuressa suosiossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen huomenna ihan paikan päälle katsomaan, että ne valot vttu todellakin sammuu. Suomi on jo kärsinyt riittävästi.
Minä voin katsoa parvekkeeltani ja raportoida tänne. Parvekkeeltani näkyy melkein suoraan mäkimonttuun.
Näkyykö hakatorneilta mäkimonttuun?
No ei ainakaan monesta kämpästä. Yks av mamma paljastettu;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Juuri niin. Eihän tuossa pääse ääntäkään pakoon.
No ei tänne onneksi kuulunut ”musiikki”, paitsi parvekkeelle, mutta ilotulituksen äänet kuului.
Kiitos osanotoista.
Kukas tämä Geekki oli, joku näyttelijä varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen samanlainen tapaus, kun Nopsajalka lopetti.
Sori mutta kuka? Joku paikallinen myymälävaras?
Katsoiko kukaan eilen uutta dokumenttia? Meinaan katse osui Emma-gaalassa mukana olevaan blondideittiin. Oliko kyseessä se Jyväskylästä oleva nainen?
Ihme vittuilua!
Menestyvä ja rikas!
Vierailija kirjoitti:
Ihme vittuilua!
Menestyvä ja rikas!
Pelle
VihaajatVihaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek voisi nyt osallistua ensi vuoden Euroviisuihin : )
Annetaan nyt muillekin mahdollisuus, ylivertaisuus on aina vähän tylsää katseltavaa:)
Jep, noloudellakin on rajansa mitä tavallinen ihminen kestää. Nyt on aika huilta pari vuotta ja sitte Jare tekee paluun iskelmätähtenä.
Vierailija kirjoitti:
VihaajatVihaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek voisi nyt osallistua ensi vuoden Euroviisuihin : )
Annetaan nyt muillekin mahdollisuus, ylivertaisuus on aina vähän tylsää katseltavaa:)
Jep, noloudellakin on rajansa mitä tavallinen ihminen kestää. Nyt on aika huilta pari vuotta ja sitte Jare tekee paluun iskelmätähtenä.
Aivan! Suomen iskelmämaailmaan tulee Siltsun kokoinen aukko. Poski lihottaa ensin vähän itseään ja iskee sitten.
Jaksaako keekki olla "lopettanut" kokonaisen vuoden? Comebackillä rahat pois rahvaalta @2019