Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneutta vai älykkyyttä

Vierailija
24.08.2018 |

Jos saisit valita; muuttuisitko ulkoisesti nykytilasta vähemmän viehättäväksi, ja saisit tilalle älykkyyttä, vai toisin päin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykyydestäni riittäisi pois annettavaksikin, ulkonäöstä ei niinkään.

Silti ehkä mieluummin rumentaisin kuin tyhmentäisin itseäni. Kunhan ei tarvitsisi lihoa.

Vierailija
2/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kumpaakaan lisää, mutta kärsivällisyyttä kyllä!

Kärsivällisyys ja ripaus suorittajaluonnetta olisi minulle todella tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä. - Vaikka ei kai siitäkään varmaan haittaa olisi, jos olisin ulkoisesti viehättävämpi. Mutta, jos saisin "tarpeeksi" älykkyyttä, niin ehkä taas voisin sanoa tietäväni ehdottoman varmaksi jonkin tai jotain, kun viime vuodet on tuntunut sille, että turhauttavan usein enää mistään uskallan olla ehdottoman varma. ilman samanaikaista epäilyä ja kyseenalaistamista. Toista se oli, joskus kun oli vielä lukiossa ja moni asia näytti ja vaikutti niin selkeältä ja kirkkaalta ja monesta sellaisestakin asiasta, josa ei -nyt sen voin tunnustaa. en juurikaan tiennyt saati juurikaan osannut oli varmat ja ehdottoman oikea ja vahva käsitys. Tai aiankin mielipide. - Ja jos jotain ei täysin tajunnut tai voinut täysin käsittää, niin vika ja puute olisi hyvin usein jossain muussa, kuin ainakaan omassa itsessä.     

Vierailija
4/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia löytyy jo.

Vierailija
5/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse kumpaakaan lisää, mutta kärsivällisyyttä kyllä!

Kärsivällisyys ja ripaus suorittajaluonnetta olisi minulle todella tarpeen.

Älykkyyslisä ei varmaan tekisi pahaa. Tässä oli vain kaksi vaihtoehtoa, joista valita. Kärsivällisyyttä tai suorittajaluonnetta ei mainittu.

Vierailija
6/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vähemmän viehättäväksi muuttuminen olisi aika paha, mutta niin tosin tyhmentyminenkin kun tuntuu että fiksun vaikutelman antaminen ja muiden mukana pärjääminen on vaikeaa jo nyt. :D Olisi myös pelottavaa ajatella miten oma persoona muuttuisi älypisteiden laskiessa. Joten todella vaikea kysymys!

Vierailija
7/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertakaikkiaan ymmärrä minkä vuoksi nämä olisivat joko toisensa poissulkevia ominaisuuksia saatika sitten vastakohtia.

Vierailija
8/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kertakaikkiaan ymmärrä minkä vuoksi nämä olisivat joko toisensa poissulkevia ominaisuuksia saatika sitten vastakohtia.

Tää onkin vain ajatusleikki ja skenaario jossa toisesta ominaisuudesta siirretään toiseen. :D Tosielämässä on tietysti paljon sekä älykkäitä ja kauniita ihmisiä.

Vierailija
9/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nytkään mikään "kaunis", tavalla, jona se pääasiallisesti nykyään käsitetään. Voisin silti olla vieläkin epäviehättävämpi, jos tilalle saisi älliä, koska arvostan älykkyyttä enemmän kuin kauneutta.

Vierailija
10/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin kauniimpi, kuin älykkäämpi. Sori, mut totuus.

Vierailija
11/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmissakymmenissä ottaisin lisää älykkyyttä ja vähemmän ulkonäköä. Ulkonäkö rapistuu nyt kovaa vauhtia ja sen ylläpidon yrittämisestä on paljon huolta. Älyn lisäys ja ulkonäön vähennys sysäisi mut suoraan keski-ikään ja voisin opiskella hyvän ammatin. Ehkä rahalla pystyisin taas muuttamaan itseni kauniiksi joskus kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
12/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus todellakin. Ei älyllä tee mitään.

Vierailija
13/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä vähemmän viehättäväksi muuttuminen olisi aika paha, mutta niin tosin tyhmentyminenkin kun tuntuu että fiksun vaikutelman antaminen ja muiden mukana pärjääminen on vaikeaa jo nyt. :D Olisi myös pelottavaa ajatella miten oma persoona muuttuisi älypisteiden laskiessa. Joten todella vaikea kysymys!

Taidat nyt vaan arvostaa itseäsi liian vähän! Jos oikeasti olisit dille, et pystyisi noin analyyttiseen ajatteluun. Minä harvemmin annan mitään ruudinkeksijän vaikutelmaa, koska olen lihava ja outo, mutta oletan olevani silti ihan nokkela. Mielikuva ja todellisuus ei aina kohtaa.

Vierailija
14/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja kyllä uskon että elämä on helmpompaa näin, kun mitä olisi rumempana mutta viisaampana. Saattaisi alkaa riepomaan, kun älykkäämpää tajuaisi että kauniit vaan pääsee vähemmällä :D

Vierailija
15/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ja kyllä uskon että elämä on helmpompaa näin, kun mitä olisi rumempana mutta viisaampana. Saattaisi alkaa riepomaan, kun älykkäämpää tajuaisi että kauniit vaan pääsee vähemmällä :D

Minulle, mielestäni fiksulle, yksi älykkyyden suomista iloista on kyky ja mahdollisuus haastaa ja kehittää itseäni. Tykkään myös pohtia kaikenlaista ja hankkia lisää tietoa.

Helpolla pääseminen ei houkuttele, vailla siihen tarjoutuisi mahdollisuus. Kauniit pääsee vähemmällä -mihin? En usko, että mihinkään sellaiseen, mikä esim. itseäni kiinnostaa.

Mutta ei kauneudessa siis mitään pahaa ole. Tämä on vain mun arvotusta asioista.

Vierailija
16/18 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kauniit ihmiset on väistämättä myös älykkäitä. Vain tyhmä ei osaa olla kaunis.

Vierailija
17/18 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys. Mihin viehättävyyttä miehenä tarvitsee?

Vierailija
18/18 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys. Mihin viehättävyyttä miehenä tarvitsee?

Ihmisestä itsestäänhän se onkin kiinni, kumpaa kokee tarvivansa (ellei siis esim. ammatti edellytä olemaan erityisesti jompaa kumpaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän