Haluaisin niin kovasti normaalin parisuhteen :(
Ollaan oltu yhdessä pitkään, yli 15v. Koskaan ei olla paljoakaan keskusteltu mistään. Meillä ei ole mitään insideläppää, ei vitsailla keskenemmän eikä edes tehdä mitään kahdestaan. Koko suhteen aikana ei olla luontevasti halailtu tai kosketeltu toisiamme. En esim. voisi kuvitellakaan yhtäkkiä meneväni mieheni kainaloon tv:tä katsellessa. Seksiäkin on aina ollut hirvittävän vähän.
Ja nyt mä kaipaan sellaista normaalia suhdetta. :( Sellaista, kun jutellaan ja hassutellaan, kävellään alusvaatteisillaan toisen edessä ja vaikka itketään toiselle väsyttävää elämää. Koskaan ei ole tuollaista meillä ollut.
Me vain pyöritetään arkea ja ollaan ihan vieraita toisillemme.
Kommentit (42)
Mä luulen, että tohon on ihan yksinkertainen selitys. Keittiöpsykologit keksivät liian monimutkaisia analyysejä ja niitä sitten jää herkästi pyörittelemään ja menee pää ihan solmuun. Sanoisin, että sun mies on jotenkin tunnetasolla estynyt ja sä vähän myös, ja koska molemmat on niin kumpikaan ei pakota toista rikkomaan sitä estyneisyyttä.
Ap ootko varma, että ongelma on teidän "välillä" tai kemioissa? Entä jos ongelma onkin se, että miehelläsi on etäännyttävä kiintymyssuhdetyyli ja sinulla taas kova odotus sellaiselle vuorovaikutukselle, joka syntyy toisenlaista kiintymyssuhdetyyliä edustavan ihmisen kanssa? Ja tästä on tullut teidän välille eräänlainen lukko, jota ette ole osanneet avata?