Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin kovasti normaalin parisuhteen :(

Vierailija
24.08.2018 |

Ollaan oltu yhdessä pitkään, yli 15v. Koskaan ei olla paljoakaan keskusteltu mistään. Meillä ei ole mitään insideläppää, ei vitsailla keskenemmän eikä edes tehdä mitään kahdestaan. Koko suhteen aikana ei olla luontevasti halailtu tai kosketeltu toisiamme. En esim. voisi kuvitellakaan yhtäkkiä meneväni mieheni kainaloon tv:tä katsellessa. Seksiäkin on aina ollut hirvittävän vähän.

Ja nyt mä kaipaan sellaista normaalia suhdetta. :( Sellaista, kun jutellaan ja hassutellaan, kävellään alusvaatteisillaan toisen edessä ja vaikka itketään toiselle väsyttävää elämää. Koskaan ei ole tuollaista meillä ollut.
Me vain pyöritetään arkea ja ollaan ihan vieraita toisillemme.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miten tuollainen on mahdollista?

Järjestetty avioliitto?

Vierailija
2/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette ylipäänsä päätyneet yhteen? Ja pysyneet yhdessä noin kauan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten teidän suhde ikinä edes alkoi ja miksi se alkoi, miksi menitte yhteen?

Vierailija
4/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) miksi olette parisuhteeseen ryhtyneet ja B) mikä saa teidät jatkamaan sitä?

Vierailija
5/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten valitsin tuo tapauksen puolisoksi  ja olet katsonut häntä sen 15 vuotta jos kaipaat toisenlaista suhdetta?

Täysin käsittämätön avaus. Miksi  kitiset täällä  kun ITSE olet tehnyt virheen?

Vierailija
6/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde alkoi ihan sillä peruskaavalla. Nuorina tavattiin baarissa ja siitä se seurustelu sitten lähti.

Yhdessä ollaan varmaan vain tottumuksesta ja lasten vuoksi. Helppoa arkea näin.

Ap.

Vierailija
7/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kirjoitus. Olet varmasti oikeassa, jos koet, että suhteenne ei ole sinua tyydyttävä. Minusta sinun kannattaisi kuitenkin keskustella miehesi kanssa, mitä kumpikin haluaisitte ja lähteä sitten muuttamaan elämäänne TEIDÄN näköiseksi.

Ei kannata kuvitella, että on olemassa jokin kaikilla muilla oleva normaali, ihana parisuhdetapa.

Eläkää, puhukaa, mutta älkää verratko itseänne (kuvitteellisiin) muihin.

Vierailija
8/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten valitsin tuo tapauksen puolisoksi  ja olet katsonut häntä sen 15 vuotta jos kaipaat toisenlaista suhdetta?

Eikö tämä ole juurikin sitä kitisemistä varten.

Ap.

Vierailija
9/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde alkoi ihan sillä peruskaavalla. Nuorina tavattiin baarissa ja siitä se seurustelu sitten lähti.

Ap.

Mutta siis, kun kirjoitat, että ette KOSKAAN ole juuri keskustelleet, halailleet jne. Niin miten edes nuorena ryhdyit tuohon suhteeseen?

Lähde nyt äkkiä pois äläkä tuhla ihan koko elämääsi. Maailma on avoin :)

Vierailija
10/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se arki sujuu hyvin niin on sekin tosi arvokasta. Kannattaisi varmaan yrittää kehittää tuota suhdetta haluamaasi suuntaan. On teillä nyt varmaan aika paljon yhteistä jos arki pyörii, olette yhdessä ja on lapset.

Vierailija
11/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Mutta siis, kun kirjoitat, että ette KOSKAAN ole juuri keskustelleet, halailleet jne. Niin miten edes nuorena ryhdyit tuohon suhteeseen?

Sehän on ihan normaalia nuoren toimintaa. Tavataan baarissa/bileissä kiva poika, sitten se tavataan jossain vastaavassa paikassa uudelleen ja taas ja kohta huomataan, että seurustellaan. Ei silloin paljoa henkeviä välttämättä jutella.

Vierailija
12/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Sehän on ihan normaalia nuoren toimintaa. Tavataan baarissa/bileissä kiva poika, sitten se tavataan jossain vastaavassa paikassa uudelleen ja taas ja kohta huomataan, että seurustellaan. Ei silloin paljoa henkeviä välttämättä jutella.

No kai siinä nyt ees halaillaan ja kosketellaan? Eikä olla vaan hiljaa ja kaukana toisistaan? Kyllä tuo aika erikoiselta kuulostaa. Jos on onnellinen, niin sitten tosi hieno juttu, mutta ei ap nyt kovin onnelliselta vaikuta.

Vierailija
13/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Jos sä olet itse tehnyt valinnan, sulla ei ole kitinäoikeutta. 15 vuotta väärän tyypin kanssa, kyllä mua myötähävettää sun tyhmyytes. Ei se kitinä  mitään muuta, antaa susta vaan tyhmän kuvan.

Sua fiksumpi ois tajunnu virheensä  ja nostanut kytkintä.

Vierailija
14/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä alussa oli halailua ja koskettelua, mutta oikeastaan vain seksin yhteydessä. Ei koskaan olla kävelty käsikädessä tai muutenkaan kosketeltu muuten kuin sängyssä... Nykyisin kun seksiä on hyvin harvoin, niin koskettaminen vieläkin vähäisempää.

Ap.

Vierailija
15/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään vaimo hempeilystä välitä, mutta "hassuttelen" väkisin välittämättä siitä, että vaimo ärsyyntyy. Mitään yhteisiä harrastuksia ei ole, lapset lähinnä. Mutta en minä muutenkaan ole mikään seuraihminen - haluan tehdä asioita yksikseni tai lasten kanssa. 

Vierailija
16/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Te naiset itse teette tämän valinnan. Otatte sen kännipeelon kiltin miehen sijaan joka tykkäisi keskustella, koskettaa ja suudella. Itse aiheutettua tuskaa.

Vierailija
17/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Jos sä olet itse tehnyt valinnan, sulla ei ole kitinäoikeutta. 15 vuotta väärän tyypin kanssa, kyllä mua myötähävettää sun tyhmyytes. Ei se kitinä  mitään muuta, antaa susta vaan tyhmän kuvan.

Helposta arjesta, jännittävään, arvaamattomaan ja myös vaikeaan arkeen. Tätä monet naiset kaipaavat.

Arvuuttelua kumpi silmä on ensi viikolla musta?

Pidä AP tuo hieman haalea, mutta vakaa parisuhteesi. Älä lähde haihattelemaan, kuten nämä eräät opastavat. Ja pitävät itseään fiksuina...

Vierailija
18/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuitenkaan ole estettä esim alkoholismi tai väkivaltaisuus, etteikö tuosta voisi tulla jotain. Sano sille että nyt halitaan ja laitat vaan kädet sen ympärille. Usein pitkissä suhteissa on tasaista, mutta ei se tarkoita että olis epäonnistuttu.

Arjen rutiinien muutos ei tarvi olla mikään iso juttu.

Vierailija
19/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Te naiset itse teette tämän valinnan. Otatte sen kännipeelon kiltin miehen sijaan joka tykkäisi keskustella, koskettaa ja suudella. Itse aiheutettua tuskaa.

Mä luulen, ettei meillä ole kyse siitä, ettei jompi kumpi haluaisi. Luulen, ettei meillä vain kemiat kohtaa. Jotenkin ei vain osata toteuttaa niitä asioita toistemme kanssa. Siltä minusta on aina tuntunut.

Ap.

Vierailija
20/42 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Helposta arjesta, jännittävään, arvaamattomaan ja myös vaikeaan arkeen. Tätä monet naiset kaipaavat.

Arvuuttelua kumpi silmä on ensi viikolla musta?

Pidä AP tuo hieman haalea, mutta vakaa parisuhteesi. Älä lähde haihattelemaan, kuten nämä eräät opastavat. Ja pitävät itseään fiksuina...

En minä haluaisikaan hajottaa tätä perhettä, mutta on tämä välillä tosi ahdistavaa. Olisi ihanaa kun voisi vain mennä kainaloon.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi