Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tarpeeksi kova meteli naapurista?

Vierailija
24.08.2018 |

Minulle juuri muutti uusi naapuri ja ehdin hetken jo toivoa että tämä on hiljaisempi kuin edellinen. Ja mitä vielä. Edelliset menivät töihin ja veivät lapsen päiväkotiin ja lapsi kiljui vain joskus iltaisin häiritsevästi. Tämä uusi keissi on kotiäiti ja usein kuuluu lähes joka päivä kovaäänistä puhetta? tai televisio on kovalla? Tähän tietenkin tulee lisättyä että lapset juoksevat ja kiljuvat välillä, mutta eivät yhtä paljon kuin edellinen. Tuo kovaääinen hälinä haittaa minun keskittymistäni koska olen aikalailla hiljaisuutta rakastava. Sitä kuitenkin mietin että onko kovaääninen puhe tmv. hyvä syy jättää vaikka lappunen naapurille missä mainitsee asiasta? Se ei ole jatkuvaa, mutta kyllähän se minun ajatukseni ja keskittymiseni katkaisee siksi aikaa kun sitä on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa 7-22 välillä on pakko sietää ääniä, puhetta, imurointia, laulamista jne.

Vierailija
2/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa 7-22 välillä on pakko sietää ääniä, puhetta, imurointia, laulamista jne.

Imuroinnin ja muut tarpeelliset asiat ymmärrän mutta että laulaminen? Eikös sille ole ihan omia tilojakin vuokrattavana vai mitä varten ne muka on olemassa? Minun mielestäni jonkinlainen mielenterveyden takaava rauha on perusoikeus eikä sen edelle voi mennä laulaminen tai kova ääninen puhe minun tapauksessani. Edelliset naapurit elivät ihan siedettävästi enkä usko että he traumatisoituivat siitä että eivät huutaneet keuhkojaan pihalle. Ja tosiaan nämä uudet naapurit pitävät tuota mekkallaansa yli 22. Siksi minä siihen alunperin kiinnitinkin huomiota. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yläkerran musiikki soi niin kovalla, että alakerrassa astiat kilisee kaapissa... (muutin muualle)

Vierailija
4/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 pirinarkkia, lapsi, koira ja tappelu yläkerrassa. Ryskäs niin että meillä tippui lamppu katosta. Hätäkeskuksen mielestä turhaa soittaa poliisia paikalle.

Vierailija
5/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisten mielestä äänekkäämpi on parempi. En minä mitään poliiseja tässä suunnitellut kutsuvani vaan ihan asiallisesti olisin ilmaissut oman mielipiteeni ja empaattinen naapuri varmaan ymmärtää. Pari volyymia alas ääntä ja se on siinä. Huomaa toki että minun hiljaista elämistä ei selvästikään palstalla arvosteta. Eipä kai tässä auta muu kuin muuttaa jos samanmoinen löytyy seinän takaa. Ap

Vierailija
6/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä kysymys. Pari kertaa olen kuullut tarpeeksi meteliä eri naapureista. Tarkennan parin eri osoitteen naapureista. Lasken sen tarpeeksi kun herää yöllä naapurien ääniin. Kerran soitin poliisit kun kuului tappelua ja aoua huutoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi