Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan noista Miss Helsinki -finaaleista osa tosi nättejä, mutta osasta miettii mitä tuokin luulee itsestään.

Vierailija
24.08.2018 |

Kaipa me sitten kaikki ollaan omalla tavallamme kauniita.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808242201158512_vd.shtml

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta näkee kropat, aika muodokkaita ja reiteviä https://www.is.fi/viihde/art-2000005801929.html

Vierailija
22/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss Feikki olisi oikeampi nimi. Jokaisesta nuoresta naisesta jolla on suht normaalit kasvot saa tuommoisen:

-silikonit

-korot

-valtavat tekoripset

-suihkurusketus

-edullinen kuvakulma

-hiuslisäkkeet ja ammattilaisen kampaus

-voimakas meikki, värilliset piilolinssit, pistokset huuliin

Noi on ruodoltaankin ihan taviksia; ei ole pituutta eikä luonnollista kauneutta, pelkkää muovia

Olisko jo tuon ikäisillä silikonit? En ole koskaan tajunnut miten joku uskaltaa, niissä on niin paljon terveydellisiä vaaroja.

Ainakin tuo ykkönen oli vähän sen näköinen, että ei ollut ihan luomutissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla on aikamoiset pösöt rintakehällä...

Vierailija
24/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi näyttää vanhemmalta kuin muut ja ei missimäiseltä, luin juuri että on entinen jääkiekkoilija.

Vierailija
25/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos vaikka numero ykköstä. Jos on luomutissit niin minä olen Kiinan keisari. Järkyttävää, että tämmöinen on nyt sitten joku " ihanne". Ei helvetti. Monella on lihaksia, mutta myös vähän läskiä. Monilla on lyhyet raajat. Tuohon kun tulee 20 v ja  20kg lisää niin näyttävät aikamoisilta noiden reisiensä kanssa....Jos  oikeaa kauneutta haetaan niin katsokaa Anne Pohtamoa tai Suvi Tiilikaista. Ei ole näistä kilpailijoiksi. Kaikki ovat pimumaisia. 

Vierailija
26/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas vaihteeksi esineellistämässä oma sukupuoltaan. V*ttuako te miehille itkette, kun itse esineellistätte itseänne koko ajan?

Vierailija
27/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Miss Helsinki kisahan on niille, jotka eivät pääse mittojensa ja silareidensa takia Miss Suomi -kisaan mallitoimistojen hommista nyt puhumattakaan. 

Vierailija
28/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin feikki ulkonäkö nykyään yleistäkin jo parikymppisillä? Parilla ainakin paljonkin pistoksia, yksi näyttää jo Real Housewives -tyyppiseltä.

Vierailija
29/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kunnon vanhanajan maalaistalon emäntiä! On meinaan melkoset ahterit ja lantiot, hyviä synnyttäjiä varmaan. Tuommosilla reisillä jaksas peltotöitäki tehdä. Oikein perusSuomiemäntiä, lyhyitä ja paksukoipisia! 

Vierailija
30/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbopissikset. Miks ei ikinä laiteta jotain slaavikomeutta mihinkään? Slaavimiehet on pitkiä, maskuliinisia ja seksikkäitä, mutta meille naisille näytetään vaan korkeintaan jotain palomieshomoja. Ois kyllä kiva katella ihan heteromiehiä.

Vierailija
31/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Miss Helsinki kisahan on niille, jotka eivät pääse mittojensa ja silareidensa takia Miss Suomi -kisaan mallitoimistojen hommista nyt puhumattakaan. 

Minkä mallitoimiston listoilla sä olet?

Vierailija
32/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi numero 2 tekee tuossa kisassa? En nyt näe, että miten tuo olisi erikoisen kaunis. Nenärengas kruununa kasvoissa, tuossa naamassa ei ole mitään erikoisen kaunista vaikka on kunnon meikki. Pituus 164cm? En ymmärrä

Vierailija
33/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi kun kaipaan poikavuosieni missejä...Armi Aavikko iki-ihanin! Solakoita, luonnollisia ja tyttömäisä neitokaisia. Nämä tämmösiä maalattuja maatuskoja. 

Vierailija
34/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bimbopissikset. Miks ei ikinä laiteta jotain slaavikomeutta mihinkään? Slaavimiehet on pitkiä, maskuliinisia ja seksikkäitä, mutta meille naisille näytetään vaan korkeintaan jotain palomieshomoja. Ois kyllä kiva katella ihan heteromiehiä.

Googlaa "kysyntä ja tarjonta" ja yritä ymmärtää se. Oikeasti, se auttaa sua ymmärtämään maailmaa niin paljon enemmän.

Vierailija
35/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin 170 cm? Hohhoh mitä persjalkoja! 

Vierailija
36/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna Kuljuko nämä nyt valinnut? Ei ihme että pari on hänen tyylistään, varsinkin tuo viimeinen kymppi.

Vierailija
37/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kisa on niin iso vitsi, samoin sen järjestäjät.

Vierailija
38/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisin 170 cm? Hohhoh mitä persjalkoja! 

Sen muuten oikeesti huomaa ihan täällä Helsingin kaduillakin. Mä oon tuon lähes 170cm (168cm) ja kyllä tuntuu, että jokanen vastaantuleva nainen ja jopa mieskin on mua lyhyempi. Joskus saattaa tulla joku 5cm pidempi nainen vastaan, mutta se on harvinaisuus. Milloin meistä tuli näin persjalkoja?

Vierailija
39/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä mallitoimiston listoilla sä olet?

En kerro, mutta 18 vuotta tein niitä hommia, joten tiedän mistä puhun ja olen nähnyt oikeasti kauniita ihmisiä, joten nämä naurattaa lähinnä. Olen keski-ikäinen. Itse olin  malli, jonka nimi ei sanonut tavikselle mitään enkä ole millään tavalla kuuluisa. Kuten harvat mallit oikeasti ovat. 

Vierailija
40/117 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkääs nyt, ei kai kukaan näitä pidä minään oikeina misseinä! Nää on sitä tulevaa seiskan ja ip-lehtien "kohukaunotar sitä ja tätä"-osastoa. Katsokaa nyt aiempien vuosien miss Helsinki-bimboja. Ei oo tarkotuskaan etsiä ketään oikeasti kaunista, vaan myyvintä. Näiden tyttöjen ahtereilla ja tisseillä ja kohujuoruilla tehdään rahaa. Ei tosin tytöille itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi