Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään Jodelin kaltaista, edes likimain yhtä suosittua sovellusta?

Vierailija
24.08.2018 |

Saan Jodelista b annit liian helposti, joten se ei oikein sovi minulle.
(On tämäkin kyllä uskomaton sivusto, kun viesti ei mene läpi b annit-sanan takia.)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ennemmin muuttaa käyttäytymistäsi?

Vierailija
2/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei. Olen saanut b...........annit aina ja vain siitä syystä, että jotkut eivät ole pitäneet asiallisista ja perustelluista mielipiteistäni. Pitäisikö minun olla hiljaa vai muuttaa mielipiteitäni sellaiseksi, ettei kukaan niistä vahingossakaan pahastu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei taida olla toista yhtä suosittua sovellusta? Harmi.

Ap

Vierailija
4/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei. Olen saanut b...........annit aina ja vain siitä syystä, että jotkut eivät ole pitäneet asiallisista ja perustelluista mielipiteistäni. Pitäisikö minun olla hiljaa vai muuttaa mielipiteitäni sellaiseksi, ettei kukaan niistä vahingossakaan pahastu?

Suosittelen hiljaa olemista. Edgypaskaulinaasi ei jaksa sikakaan kuunnella.

Vierailija
5/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puhun siellä ihan mitä sattuu, enkä ole saanut banneja.

Vierailija
6/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. En ole koskaan kohdannut kaltaisiasi ihmisiä. Missä sinuun voisi törmätä?

Vierailija
7/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin puhun siellä ihan mitä sattuu, enkä ole saanut banneja.

Sinä et ehkä omaa yhtä vahvoja ja hyvin perusteltuja mielipiteitä kuin minä. Kivapuhettahan sinne saa toki suoltaa vaikka kuinka paljon.

Ap

Vierailija
8/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "edgypaskaulina" tarkoittaa? Google ei kertonut mitään.

Vierailija
9/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ihme asiasta tulee b . Jätin koko paskan ja kerroin syynkin. Tulossa on kyllä kilpailija Jodelille, eiköhän tuo b asiakin hoidu samalla.

Vierailija
10/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava markkinarako olisi. Ei ole kuitenkaan itsellä riittävästi koodausosaamista ja aikaa että viitsisin lähteä. Paras keino saada b...an..nit jodeliin on olla erimieltä jostain asiasta vasemmistolaisten naisten kanssa ja perustella kantansa hyvin. He eivät osaa esittää vastaväitteitä, joten m..oder..oivat viestisi pois. Keskustelussa he haukkuvat sinua kaikin tavoin ja itse perustelet kantasi asiallisesti ja vain sinun viestisi lähtee. Ihan turha puhua mistään sääntöjen rikkomisesta, koska sitä ei tapahdu.

Vierailija
11/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodeliin ei ole vaikea tehdä uutta tiliä permab annien jälkeen. Tarvitset toisen kännykän jolla luot tuoreen tilin ja kirjaudut siihen.

Vierailija
12/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava markkinarako olisi. Ei ole kuitenkaan itsellä riittävästi koodausosaamista ja aikaa että viitsisin lähteä. Paras keino saada b...an..nit jodeliin on olla erimieltä jostain asiasta vasemmistolaisten naisten kanssa ja perustella kantansa hyvin. He eivät osaa esittää vastaväitteitä, joten m..oder..oivat viestisi pois. Keskustelussa he haukkuvat sinua kaikin tavoin ja itse perustelet kantasi asiallisesti ja vain sinun viestisi lähtee. Ihan turha puhua mistään sääntöjen rikkomisesta, koska sitä ei tapahdu.

Maahan muuttajista jos puhut siellä niin viesti moderoidaan vauhdilla pois ja ruutuun tulee viesti että olet saanut pysyvän porttikiellon vaikka mulla oli entuudestaan vain 1x viikon b anni taustalla.

Vierailija
13/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättipä taas. "Sain ihan syyttä bannit" ja kun vähän kaivelee, on "puhuttu maahanmuuuttajista".

Eikö teille rasseille vieläkään mene perille, että yksityiset osakeomisteiset yritykset ei halua teitä omille palstoilleen pilaamaan ilmapiiriä? Ei joden, ei twitter, ei vauva.

Mikä vika siinä Trumpin truth-palvelussa on? Siellä vissiin saa olla niin peikko kun vaan haluaa olla.

Ai niiiiin. Kun siellä ei ole ketään muita ja saman tien tappelette keskenänne.

Vierailija
14/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan nykyään jo kaikenlaisia kikkareita ja apuvälineitä, joita käyttämällä saisi nopeasti kuka tahansa väännettyä kilpailijan haluamalleen palvelulle? Kun on kaikenlaisia pelinteko-ohjelmiakin. 

Vierailija
15/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodel ei ole keskustelusovellus vaan 14-v teinityttöjen karmapeli. Siellä ne moderoi kaikkea mistä voi tulla pAhA mIeLi. 

Vierailija
16/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodel ei ole keskustelusovellus vaan 14-v teinityttöjen karmapeli. Siellä ne moderoi kaikkea mistä voi tulla pAhA mIeLi. 

Se on sama varhaisteineille mitä av keski-ikäisille 👵🏻kuivavittutädeille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan