Kysy mitä tahansa työttömältä, mt-ongelmaiselta ja pitkäaikaissairaalta ikisinkulta
Kysymys otsikossa. Vastailen hetken aikaa kysymyksiinne.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla varaa hoitaa kissaa? Jos kissa sairastuu tai sille sattuu jotain.
On varaa. En ole ollut aina työtön ja töissä ollessani olen saanut säästöön hätävaratilin, josta otan rahaa vain hätätilanteissa. Esimerkiksi kissan sairastuessa. Kissani kuoli vanhuuden (kissa oli 20 v.) tuomiin sairauksiin, jota ei voinut parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Katseletko koskaan pilvien lipumista taivaalla?
Kyllä, se on ihan rentouttavaa. Kuten myös tähtitaivaan tai meren katselu.
Kaikkea hyvää sinulle ja osanotto kissan poismenon johdosta. Toivottavasti löydät pieniä ilonaiheita elämääsi. :)
Vierailija kirjoitti:
Asuisitko mieluummin Ranskan Rivieralla vai Lontoossa?
En osaa sanoa. En ole käynyt kummassakaan. Ehkä kuitenkin Lontoossa, vaikka viihdyn kyllä paremmin pienemmissä kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan halunnut olla kukkakauppias?
Kiristääkö vanne päätäsi?
Tuntuuko sinusta usein että sinua seurataan?
Olisitko mieluummin jopo vai rotanloukku?
Otahan hepo iisisti. Ei ap varmaan varusmiesjohtajaksi ole pyrkimässä.
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko unelmoida? Tuliko sun iso muutos mt-sairastuminen unelmien jälkeen/keskellä vaiko jo nuorempana?
Itse sairastuin vakavasti keskellä unelman todeksi elämistä.
Uskallan unelmoida. Olen kärsinyt lievempiasteisista ongelmista nuoruudestani lähtien, mutta on ollut parempiakin aikoja välillä. Tällä hetkellä en elänyt unelmaani vaan mt-ongelmat olivat seurausta useammasta kriisistä.
Ikävä kuulla sinun tilanteestasi. Oletko saanut siihen mitään apua?
Toivon sulle hyvää viikonloppua! <3
Pikku iloja itsekin etsin, niistä koostuu jotenkin myönteinen polku.
Yksi tuttu nainen kertoi että kun hän alkoi tehdä kävelylenkkejä, ihan pieniä alkuun, siitä lähti myönteinen kehitys, sitä ennen oli spiraali ollut alaspäin kulkeva. Joku pieni hyvä asia siis voi minulle tai sinulle olla mikä tahansa muukin, mihin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko tehdä lihapullakastiketta?
Kyllä. Teen äitini ohjeella ja kokeilen joskus erikoisempiakin versioita kuten mausteisia lihapullia tai kasvispullia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan halunnut olla kukkakauppias?
Kiristääkö vanne päätäsi?
Tuntuuko sinusta usein että sinua seurataan?
Olisitko mieluummin jopo vai rotanloukku?
Voisin olla kukkakaupassa töissä, mutta en kyllä osaa tehdä mitään asetelmia tai hienoja kimppuja. Sellaiseen ei ole silmää.
Joskus vanne kiristää päätä.
En usko, että minua seurataan.
Noista vaihtoehdoista olisin jopo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko unelmoida? Tuliko sun iso muutos mt-sairastuminen unelmien jälkeen/keskellä vaiko jo nuorempana?
Uskallan unelmoida. Olen kärsinyt lievempiasteisista ongelmista nuoruudestani lähtien, mutta on ollut parempiakin aikoja välillä. Tällä hetkellä en elänyt unelmaani vaan mt-ongelmat olivat seurausta useammasta kriisistä.
Olen usealla polilla hoidettavana hoitovirheen vuoksi. Kela hylkää hakemukseni, vähät voimat menevät valittamiseen kunnes jokin pysyvä tulonlähde löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Olitko AV matkalla Porvoossa?
Jätin sen reissun väliin, mutta mielenkiintoinen ja tapahtumarikas matka se vaikutti olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä muunsukupuolinen tunnet olevasi?
En koe olevani muunsukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla varaa hoitaa kissaa? Jos kissa sairastuu tai sille sattuu jotain.
Oletko vastuullinen eläimenpitäjä?
Olen. Olen todella eläinrakas ihminen ja kokenut eläintenpitäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jotta olisi jotain kysyttävää, pitäisi kertoa vähän itsestään.
Vaikutat helkutin tylsältä ja ehkä ongelmiesi perussyy onkin se?
Okei, olet yksinäinen, mt-ongelmainen jne... Mitä siitä? Niitä on kymmeniä, elle satoja tuhansia tässä maassa.
En tiennyt, mitä olisin itsestäni kertonut. Arvelin jotain tulevan ilmi tässä kysymystenne ja vastausteni ohessa. Tylsä olen varmasti, eipä sitä voi kieltääkään.
Kaipaatko seuraa tänään klo 17:30 jälkeen? Voitais jutella naamatusten.
Vierailija kirjoitti:
Kohdeltiinko sinua kaltoin lapsena?
Ei. Minulla oli onnellinen ja tasapainoinen lapsuus.
Anders kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle ja osanotto kissan poismenon johdosta. Toivottavasti löydät pieniä ilonaiheita elämääsi. :)
Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää. Jospa se tästä iloksi muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle hyvää viikonloppua! <3
Pikku iloja itsekin etsin, niistä koostuu jotenkin myönteinen polku.
Yksi tuttu nainen kertoi että kun hän alkoi tehdä kävelylenkkejä, ihan pieniä alkuun, siitä lähti myönteinen kehitys, sitä ennen oli spiraali ollut alaspäin kulkeva. Joku pieni hyvä asia siis voi minulle tai sinulle olla mikä tahansa muukin, mihin pystyy.
Kiitos kauniista sanoistasi. Jospa tämä tästä muuttuisi vielä paremmaksi. Olen lähinnä maannut kotona, mutta ehkä kokeilen kävelylenkkiä tänään illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usealla polilla hoidettavana hoitovirheen vuoksi. Kela hylkää hakemukseni, vähät voimat menevät valittamiseen kunnes jokin pysyvä tulonlähde löytyy.
Onpa ikävä tilanne sinulla. Ei ole varmasti helppoa tuossa tilanteessa alkaa vielä taistelemaan Kelan kanssa. Toivottavasti löytäisit pysyvän tulonlähteen, ettei kaikki voimavarasi kulu valitusprosesseihin. Saatko tukea keneltäkään perheenjäseneltä tai ystävältä? Voimia sinulle!
Olen kalastanut ehkä kerran lapsuudessani.