Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten putsata korvat saamatta korvatulehdusta?

Vierailija
24.08.2018 |

Sain aiemmin korvakäytävän tulehduksen putsaamalla korvaa tops -puikolla. Lääkäri kielsi puikkojen käytön. Lopetin, mutta nyt sain välikorvantulehduksen, kun vaikkua oli pakkautunut niin paljon, että koko korva piti huuhdella! Miten saatte korvat pidettyä siisteinä ilman tulehduksia??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista sellainen vesipumppu millä voit putsata korvat. Luulin että korvatulehdus on lasten tauti.

Vierailija
2/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sitä korvasuihketta osta.

Mä putsaan viinaan kastetulla topsilla vaan ihan korvakäytävän suun ja muuten laitan öljyä ja suihkuttelen korvat suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kasta desinfiointiaineeseen ensin se tops. Minulla oli hirveä korvan kutina ja kaivamalla kaivoin pienen nokareen vaikkua ennen kuin helpotti. Oli pienestä kiinni.

Vierailija
4/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta apteekista sellainen vesipumppu millä voit putsata korvat. Luulin että korvatulehdus on lasten tauti.

Mulla on ollut 25-vuotiaana ensimmäinen korvatulehdus 😂 nyt 27-vuotiaana ollut 4 kertaa.

Vierailija
5/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipumppu ja sillä purskuttelet muutamia minuutteja lämmintä vettä.

Toinen vaihtoehto on käydä säännöllisesti uimassa tai kylvyssä. Ajaa saman asian.

Vierailija
6/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan huuhtelen korvat suihkussa, ja kaivan kynsillä vaikut, mitkä irti lähtee. Ei ole ollut korvatulehduksia.

Kerran kyllä tunsin, kuinka se vaikku tukki koko korvan, ja kävin työterveydenhoitajalla, joka jollain ohuella tikulla putsasi sitten mun korvat.