Vanhempien häpeä
Kuinka ihmiset voivat kasvattaa lapsia tuntematta häpeää siitä, että näiden seksielämästä on tullut kaikille avointa, julkista tietoa? Minä ainakaan en esim. kehtaisi viedä lasta neuvolaan tai päiväkotiin, sillä kaikki osoittelisivat: "Hei, tuo on harrastanut seksiä! Toivottavasti on nauttinut!". Miksei lasten saamiseen ole mitään tapaa, joka ei paljastaisi yksityisasioitani muille?
Kommentit (4)
Siinä sais koko ihmiskunta hävetä sit. Järkevämpää olis kuolla sukupuuttoon.
Voihan sitä teettää vaikka T- paidan johon teksi " Vain muumimuki menetelmällä lisäännymme".
Mutta ymmärrän sun pointin, mieti perheitä joissa on vaikkapa 12 lasta, hiljaiseksi vetää.
mulla on loistava idea, mitä jos jokainen joka harrastaa seksiä ja saa lapsia tekee itsarin synnytettyään. näin säästymme lasten kasvattamisen tuomalta häpeältä. kaikesta huolimatta häpeä on itsemurhan yleisin syy, joten on vain luonnollista, että kun kätilöt ja neuvolantädit katselevat vuoroin lapsia ja vanhempia vihjaillen ja vihellellen, tulee ihmiselle hirveä hinku tehdä itsari. jos minulla olisi lapsia, en kehtaisi liikkua heidän kanssaan yhtään missään, sillä voin vain kuulla muiden ajatukset "nuo ovat siis paneskelleet oikein urakalla", jos taas olisin yksinhuolta ajatukset olisivat varmasti "onkohan tuo varastanut nuo lapset". no mutta onneksi minulla ei ole lapsia niin eti tarvitse tehdä itsaria, mutta silti tunnen itseni jotenkin likaiseksi koska teidän että hetkin jolloin sain alkuni oli hikistä panemista jonka lopussa sängyn lakanat olivat toinen toistaan ällöttävimpien eritteiden peitossa. en pitkään voinut edes katsoa vanhempiani tuntematta inhoa ja sen vuoksi en ikinä pysty katsomaan silmiin ketään, jonka teidän harrastaneen yhdyntää. tämän vuoksi katkaisen välit aina kaikkiin ihmisiin, joiden tiedän harrastaneen seksiä, mukaanlukien vanhempiini.
hyhhyh teitä himokkaita panomiehiä ja suihinottavia tyttöjä, tunnen teitä kohtaan sanoinkuvaamatonta myötähäpeää, kukaan poika ei ole enää viaton menetettyään neitsyytensä ja tytöistä tulee suorastaan inhottavia joille puhuessakin tekee mieli oksentaa heidän päällensä. itse olen neitsyt ja ylpeä siitä.
#katkeratneitsyet
Keinosiemennys, ei tarvitse harrastaa seksiä.