Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa"

Vierailija
24.08.2018 |

Miehelläni on tällainen ajatusmaailma ja se on nyt saanut minut varpailleni. Hän ei koskaan pettäisi ja luottaa myös siihen, että minä en petä. Eikä tässä ole kysymys vain pettämisen pelosta...

Esimerkiksi hänen exänsä laittoi hänelle jotain ruikutusviestiä ja silloin hän kertoi asian minulle ja olen asiaa ihmetellyt (erikoinen viesti). Sanoi, ettei aio enää kertoa minulle vastaavia, koska se loukkaa minua ja saa minut ylikierroksille.

Mitä mieltä? Olenko minä pöpi :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on huoraluonne.

Vierailija
22/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi mitenkään olla varma, ettei mies pettäisi. Tuollaiset miehethän ne just pettää. Tuollainen ajatusmaailma ei ole normaali. Sellainen muodostuu niille, jotka tekee väärin ja haluaa suojella itseään muiden reaktiolta. Jos se ei petä juuri nyt, niin on pettänyt ennen tai tulee pettämään tulevaisuudessa, siitä voit olla satavarma.

Minä en ole ikinä pettänyt ja luotan, ettei miehenikään, mutta silti toimin noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko te kaikki Porvoossa?

Vierailija
24/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppua tuollainen. Jos lääkärinä havaitsisin syövän ja jättäisin kertomatta niin todellakin voi satuttaa.

Sama esim jos tartuttaa jollekin taudin ja jättää kertomatta.

Aika kaukaa haettuja esimerkkejä, koska kysehän oli siitä, että se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa. Syövän ja tarttuneen sairauden saa kyllä tietää. Mutta jos parisuhteessa toinen tekee jotain, mitä toinen ei ikinä koskaan milloinkaan saa mitään kautta tietää, niin ei se satuta.

Nyt tähän joku luultavasti sanoo, että jos toinen esimerkiksi pettää, niin kyllähän sen käytös muuttuu - eli siis petetty saa tietää, koska hän huomaa jotain. Mutta jos ei huomaa mitään, jos ei koskaan saa tietää, niin miten se petettyä satuttaa?

Vierailija
25/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on huoraluonne.

Miksi se olisi huoraluonne, jos ei halua toista ärsyttää turhanpäiten? Minulle on jotkut vanhat säädöt kokeilleet kepillä jäätä suhteemme aikana ja lähetelleet viestejä, mutta en ole vastannut tai pyytänyt jättämään rauhaan. Mies ei tiedä :) turhaa draamaa vain aiheuttaisi.

Vierailija
26/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppua tuollainen. Jos lääkärinä havaitsisin syövän ja jättäisin kertomatta niin todellakin voi satuttaa.

Voi pyhä Sylvi!

Et sitten parempaa esimerkkiä keksinyt?

Vierailija
27/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös sanonut, ettei sulle kannata kertoa, suutut vaan. Ja en edes suuttunut, mies turhautui että kyselin tarkentavia tietoja kun ei jaksanut miettiä asiaa (esim. milloin lento reissuun lähtisi, koska olivat ajatelleet tulla takaisin).

Totesin kerran että älä kerro sitten, mutta miten ajattelet minun suhtautuvan kun saan tietää hänen tietäneen asiasta jo viikkoja sitten ja minä saan tietää jälkikäteen tai paria päivää ennen. Mutisi jotain, mutta ei ole asioita jättänyt kertomatta.

Vierailija
28/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi mitenkään olla varma, ettei mies pettäisi. Tuollaiset miehethän ne just pettää. Tuollainen ajatusmaailma ei ole normaali. Sellainen muodostuu niille, jotka tekee väärin ja haluaa suojella itseään muiden reaktiolta. Jos se ei petä juuri nyt, niin on pettänyt ennen tai tulee pettämään tulevaisuudessa, siitä voit olla satavarma.

Höpöhöpö.

Vierailija
29/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillastuit, kun miehesi oli sinulle avoin eikä halunnut salaisuuksia välillenne? Mokasit raskaasti.

Niin en varsinaisesti pillastunut hänelle. Viestit olivat todella epämääräisiä ja minulle jäi niistä sellainen olo, että onko kaikki sittenkin ihan selvitetty heidän välillä ja siitä olen kysellyt ja ihmetellyt. Ap

Miehesi ei siis ole tyhmä. Onneksi olkoon.

Hän tuli oma-aloitteisesti kertomaan sinulle asian koska ei halunnut salaisuuksia välillenne. Siitä hän joutui maksamaan moneen kertaan ja tuli loogiseen johtopäätöksen, että tämän tyyppinen avoimuus on vahingollista ja johtaa vaikeuksiin.

Vierailija
30/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen että minulla on oikeus itse päättää asioista jotka minua koskevat. Minulla on myös oikeus päättää mitkä asiat ovat sellaisia jotka minua koskevat. Jos minulle ei kerrota näitä asioita, niin silloin joku toinen päättää sellaisia asioita puolestani, jotka eivät hänen päätettäväkseen kuulu. Onneksi olemme puolison kanssa puolin ja toisin avoimia toisillemme, emmekä pidä mitään salaisuuksia. Niistä on molemmat saaneet jo edellisessä elämässä tarpeekseen.

Vierailija
31/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillastuit, kun miehesi oli sinulle avoin eikä halunnut salaisuuksia välillenne? Mokasit raskaasti.

Niin en varsinaisesti pillastunut hänelle. Viestit olivat todella epämääräisiä ja minulle jäi niistä sellainen olo, että onko kaikki sittenkin ihan selvitetty heidän välillä ja siitä olen kysellyt ja ihmetellyt. Ap

Eli olet useamman kerran ottanut aiheen esille. Tämä kertoo epäluottamuksesta miestä kohtaan.

Niin kyllä olen asiasta hämilläni ja jotenkin vaikea jättää asiaa selvittämättä, mutta kun hän ei osaa oikein asiaa selittää. Ap

Ei osaa selittää niin että sinulle kelpaisi. Lakkaisin selittelemästä jos ei selitys kerran kelpaa.

Joillekin ei kelpaa mikään.

Vierailija
32/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tulisi mieleenkään kertoa miehelleni, jos joku harmiton exä lähettäisi jonkun harmittoman vonkausviestin. Minä vastaan evvk tai sitten en vastaa yhtään mitään. Jos taas exä jää roikkumaan eikä usko minun torjumistani, niin siinä tapauksessa voisin miehelleni sanoa asiasta.

Vierailija
33/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle tulisi mieleenkään kertoa miehelleni, jos joku harmiton exä lähettäisi jonkun harmittoman vonkausviestin. Minä vastaan evvk tai sitten en vastaa yhtään mitään. Jos taas exä jää roikkumaan eikä usko minun torjumistani, niin siinä tapauksessa voisin miehelleni sanoa asiasta.

Juuri näin! Ehkä ap:n mies ajattelee asiaa samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan