Perheenäiti Sirpa saa jatkuvasti kuulla, kuinka rumat hänen kasvonsa ovat geenivirheen takia
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/perheenaiti-sirpa-saa-ku…
Aika järkkyä tekstiä :O
Kommentit (90)
Tämä maailma on kyllä täynnä paskoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielestä ikävää että ihmiset voivat hyväksyä jonkun vain kauneuden kautta. Ja nyt tarkoitan näitä kommentteja "Sirpahan on kaunis!" Eli jos ette voisi sanoa parhaalla tahdollakaan jotakuta kauniiksi, niin hänellä ei olisi arvoa? Miksi kaikkia ihmisiä pitää voida kehua kauniiksi jotta he ovat arvokkaita?
Ei olis saanut paremmin sen sanoa. Ajattelin ihan sitä sama, että ihmiset täälläki on vähän kaksinaamaiset. Kehuavat tätä naista kauniiksi vaikka kadulla ihan varmasti sitä ei ajattelis. Miksi ei vois vaan hyväkysä ihmisen sellaisena kun hän on. Ja ihmiset ketkä on kiusaanut ja loukkanut Sirppaa on ihan hirviöt. En osaa muuta sanoa :(
Minua ja lastani ovat lähinnä vieraat mummoikäiset naiset tuijotelleet ja osoitelleet, tulleet jopa haukkumaan päin naamaa vaikkeivät tienneet lapsen sairaudesta yhtään mitään. Kyllä ihmiset osaavat olla julmia. Sanat satuttaa eikä unohdu ikinä. Inhoan vanhoja naisia.
Se on se kauneuden pakko - ja aika iso osa ihmisistä ei edes sitä pohjimmiltaan ymmärrä, että mitä se tarkoittaa ja miksi minä harjoitan sitä, miksi ruma ihminen ei millään kelpaa sellaisenaan.
Mut tuli mieleen noista pojista ja nuorista miehistä oma nuoruus - kyllä meni aina maku tyypistä, joka yökötteli ja virnuili luokan lihavimman tytön edessä ja takana - se läski kun sattui olemaan paras ystäväni. Muutenkin poikien käytös tyttöjä kohtaan oli jostain 9- vuotiaasta eteenpäin täysin ala-arvoista. Joukossa mennään ja toisten, tai niiden ilkeimpien poikien prseitä nuollaan. Kaikki muu on pskaa, vain miesten tekemä on hyvää jne. Niistä kuspäistä sitten on tekeytynyt yhteisten asioiden hoitajia (niivvarmaan), tuomareita (tosi oikeudenmukaisia, niivvarmaaan) ja poliitikkoja (aivan varmaan).
Enkä usko, että poikien kasvatus on noista ajoista radikaalisti mihinkään muuttunut, tainnut vain pahentua. Esipuberteettiset ja puberteettiset pojat teini-ikään asti pitäisi sulkea jonnekin laitoksiin, jossa saisivat keskenään nsssikella ja rakastaa toisiaan.
Todella hämmentää joidenkin ihmisten tyhmyys. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka menee sanomaan toiselle, että lapsi on ruma tai sinä olet ruma. Harvoin se arvostelijakaan mitenkään silmiä hivelevä ilmestys on. Paljastaa vaan tyhmyytensä.
Olen itsekin tavannut näitä ”suoraan puhujia”. Työkaverini tyyli on esimerkiksi laukoa ihmisille päin näköä ”totuuksia” heidän ulkonäöstään, vaikka ei olisi itsellään varaa. Kyseessä 50v nainen. Ollut aina sellainen. Yhden työkaverin tyttö oli tosi sievä ja äitinsä sanoi sen ääneen. Tästäkös tämä toinen eukko pillastui ja haukkui tytön maanrakoon, ettei kyllä ole sievä vaan ihan tavallinen, jopa ruma ja kuinka hänellä on vara sanoa, koska on itse niin hyvännäköinen. Teki itsestään naurunalaisen, mutta kun on lusikalla annettu....
No eihän tuo nyt niin paha oo ku joku kulttuurivieras on paikkaa hakiessaan ehtiny paksuksi ajaa.
Sirpa on löytänyt harvinaisen ihanan miehen. Voi kun tälläisiä miehiä olisi enemmän. Onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti hänelläKIN on mies... hoh hoijaa. T oikeasti ruma nainen joka ei ole koskaan saanut miestä
Edelleenkään miehet ei ole pinnallisia.
Korjaan: edelleenkään KAIKKI miehet eivät ole pinnallisia. Eivätkä myöskään KAIKKI naisetkaan.
Yli puolet tapauksista on uusia mutaatioita.