Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luuseri. Haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
23.08.2018 |

Mitä haluat tietää?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sut saa vellomaan itsesäälissä?

Vierailija
2/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minentiijämittää kirjoitti:

Mikä sut saa vellomaan itsesäälissä?

Hoitosuhde meni pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele luuseri?

Miten tai miksi sinusta tuli luuseri?

Vierailija
4/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkki ja lempiväri?

Vierailija
5/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko heavyluuseri, jolla on päihdeongelma, perusluuseri eli pitkäaikaistyötön kautta työkyvytön, kevytluuseri jolta puuttuu perheonni, kadeluuseri jolla on kaikkea mutta vähemmän kuin naapurilla, vai kenties rikasluuseri joka ahnehti liikaa esim. Jartsa ja Axl, nyt kusessa? 

Vierailija
6/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja on tullut kaipuu Suomeen. Kannattaako minun palata?

Vierailija
7/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele luuseri?

Miten tai miksi sinusta tuli luuseri?

Elämä ja oma suoriutuminen ei täytä omia standardejani. Huonoa tuuria ja ongelmia psyyken kanssa.

Vierailija
8/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppimerkki ja lempiväri?

Leijona. Sininen.

Vierailija
9/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut vai Siniset?

Vierailija
10/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys. Viihdytkö siellä missä asut? Minusta Suomi on mukava maa asua, joten itse saattaisin palata jos ulkomailla asuisin (joskus olen miettinyt muutaman vuoden asumista muualla).

Vierailija
11/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut vai Siniset?

Nyt pistit todella pahan. Jätän ensimmäistä kertaa äänestämättä, jos vaihtoehdot ovat tässä.

Vierailija
12/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit? ja mikä olisi syy palata? Missä on perheesi?

Vierailija
13/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Oletko heavyluuseri, jolla on päihdeongelma, perusluuseri eli pitkäaikaistyötön kautta työkyvytön, kevytluuseri jolta puuttuu perheonni, kadeluuseri jolla on kaikkea mutta vähemmän kuin naapurilla, vai kenties rikasluuseri joka ahnehti liikaa esim. Jartsa ja Axl, nyt kusessa? 

Varmaan kateellinen perusluuseri. Enkä taida olla ainoa laatuani.

Vierailija
14/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys. Viihdytkö siellä missä asut? Minusta Suomi on mukava maa asua, joten itse saattaisin palata jos ulkomailla asuisin (joskus olen miettinyt muutaman vuoden asumista muualla).

En viihdy - enää. Kaikki ystävät ovat muuttaneet täältä pois ja alkaa olla yksinäistä. Tosin niin varmaan olisi Suomessakin mutta ainakin siellä olisi pari kaveria. Mutten tiedä sopeutuisiko sinnekään enää ja miten olisi töiden laita.

Vierailija
15/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viihdy - enää. Kaikki ystävät ovat muuttaneet täältä pois ja alkaa olla yksinäistä. Tosin niin varmaan olisi Suomessakin mutta ainakin siellä olisi pari kaveria. Mutten tiedä sopeutuisiko sinnekään enää ja miten olisi töiden laita.

Työn löytämisen hankaluutta moni kipuilee täällä paljon. Merkittävät ihmissuhteet kompensoivat sitä onneksi aika paljon.

Vierailija
16/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko, että olisit epäonnistunut elämässäsi? Jos näin on, niin miten?

Vierailija
17/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko, että olisit epäonnistunut elämässäsi? Jos näin on, niin miten?

Joiltain osin kyllä, joiltain osin ei. Minulla on ongelmia työllistymisen ja mielenterveyden kanssa. Tilanteeni voisi silti olla monessa mielessä paljon huonompikin.

Vierailija
18/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Kaikki eivät edes halua lapsia ja toisekseen, mitä se mitä tekee työkseen tai ei tee, kertoo ihmisestä yhtään mitään? Ei niiden titteleiden ja statusten kanssa seurustella vaan sen ihmisen.

Vierailija
19/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen luuseri. Tsemppiä sinulle. Vaikea löytää syitä jatkaa tätä olemassaoloa, mutta toistaiseksi hengissä ollaan.

Vierailija
20/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen luuseri. Tsemppiä sinulle. Vaikea löytää syitä jatkaa tätä olemassaoloa, mutta toistaiseksi hengissä ollaan.

Kiitos, tsemppiä myös sinulle! Päivä kerrallaan vain eteenpäin. Elämä voi välillä yllättää myös iloisesti.