Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luuseri. Haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
23.08.2018 |

Mitä haluat tietää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Oletko heavyluuseri, jolla on päihdeongelma, perusluuseri eli pitkäaikaistyötön kautta työkyvytön, kevytluuseri jolta puuttuu perheonni, kadeluuseri jolla on kaikkea mutta vähemmän kuin naapurilla, vai kenties rikasluuseri joka ahnehti liikaa esim. Jartsa ja Axl, nyt kusessa? 

Kaikki eivät edes halua lapsia ja toisekseen, mitä se mitä tekee työkseen tai ei tee, kertoo ihmisestä yhtään mitään? Ei niiden titteleiden ja statusten kanssa seurustella vaan sen ihmisen.

Luuserius määrittyy niin, että osittain itse tunnet olevasi luuseri ja osittain muut pitävät sinua luuserina. Joskus se mitä ihmiset ajattelee ja se mitä itse ajattelee on ristiriidassa. Vastaus luuseriuteen siinä tilanteessa onkin niin yksinkertainen kuin se, että löytyykö ympärille sellaisia ei-luusereita, jotka eivät sääli sinua... eli onko ristiriita korjattavissa.

Vierailija
22/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut vai Siniset?

Nyt pistit todella pahan. Jätän ensimmäistä kertaa äänestämättä, jos vaihtoehdot ovat tässä.

Et siis ole toivoton tapaus. Moni on pahempi luuseri. 😎

Lohduttaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla ja on tullut kaipuu Suomeen. Kannattaako minun palata?

Mielenkiintoinen kysymys. Viihdytkö siellä missä asut? Minusta Suomi on mukava maa asua, joten itse saattaisin palata jos ulkomailla asuisin (joskus olen miettinyt muutaman vuoden asumista muualla).

Älä  herran tähden tee sitä virhettä!  Jos pois olet lähtenyt ja elämän muualla järjestänyt, hullu olet jos siihen uppoavaan laivaan palaat! Jopa rotat pakenee jos kykenevät.

Olen "kokeillut" ulkomailla asumista vuodesta 1996 eikä paluu ole ollut mielessä kertaakaan, päin vastoin. Silloin harvoin kun Suomessa käyn, olen onnellinen ettei tarvitse jäädä.

Luusetille muuten; luuserius on oma valinta.

Vierailija
24/26 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla ja on tullut kaipuu Suomeen. Kannattaako minun palata?

Mielenkiintoinen kysymys. Viihdytkö siellä missä asut? Minusta Suomi on mukava maa asua, joten itse saattaisin palata jos ulkomailla asuisin (joskus olen miettinyt muutaman vuoden asumista muualla).

Älä  herran tähden tee sitä virhettä!  Jos pois olet lähtenyt ja elämän muualla järjestänyt, hullu olet jos siihen uppoavaan laivaan palaat! Jopa rotat pakenee jos kykenevät.

Olen "kokeillut" ulkomailla asumista vuodesta 1996 eikä paluu ole ollut mielessä kertaakaan, päin vastoin. Silloin harvoin kun Suomessa käyn, olen onnellinen ettei tarvitse jäädä.

Luusetille muuten; luuserius on oma valinta.

Sinäkö valinnoista selittävä minulta poistat perheväkivallan laukaiseman ahdistuneisuushäiriön?

Vierailija
25/26 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kokoomuslainen sinunkaltaisellesi ihmissaastalle minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että:

MENE HELVETE TÖIHIN TAI SIVISTÄMÄÄN ITSEÄSI KOULUN PENKILLE JOS KYSE ON NAISTEN SAAMISESTA NIIN YRITÄ MIEHIÄ HEILLÄ EI OO NIIN PALJOO VALINNANVARAA!!!

Vierailija
26/26 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen kokoomuslainen sinunkaltaisellesi ihmissaastalle minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että:

MENE HELVETE TÖIHIN TAI SIVISTÄMÄÄN ITSEÄSI KOULUN PENKILLE JOS KYSE ON NAISTEN SAAMISESTA NIIN YRITÄ MIEHIÄ HEILLÄ EI OO NIIN PALJOO VALINNANVARAA!!!

Minä sanon sinulle: hanki aivot.