Olen luuseri. Haluatko kysyä minulta jotakin?
Mitä haluat tietää?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut vai Siniset?
Nyt pistit todella pahan. Jätän ensimmäistä kertaa äänestämättä, jos vaihtoehdot ovat tässä.
Et siis ole toivoton tapaus. Moni on pahempi luuseri. 😎
Lohduttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja on tullut kaipuu Suomeen. Kannattaako minun palata?
Mielenkiintoinen kysymys. Viihdytkö siellä missä asut? Minusta Suomi on mukava maa asua, joten itse saattaisin palata jos ulkomailla asuisin (joskus olen miettinyt muutaman vuoden asumista muualla).
Älä herran tähden tee sitä virhettä! Jos pois olet lähtenyt ja elämän muualla järjestänyt, hullu olet jos siihen uppoavaan laivaan palaat! Jopa rotat pakenee jos kykenevät.
Olen "kokeillut" ulkomailla asumista vuodesta 1996 eikä paluu ole ollut mielessä kertaakaan, päin vastoin. Silloin harvoin kun Suomessa käyn, olen onnellinen ettei tarvitse jäädä.
Luusetille muuten; luuserius on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja on tullut kaipuu Suomeen. Kannattaako minun palata?
Mielenkiintoinen kysymys. Viihdytkö siellä missä asut? Minusta Suomi on mukava maa asua, joten itse saattaisin palata jos ulkomailla asuisin (joskus olen miettinyt muutaman vuoden asumista muualla).
Älä herran tähden tee sitä virhettä! Jos pois olet lähtenyt ja elämän muualla järjestänyt, hullu olet jos siihen uppoavaan laivaan palaat! Jopa rotat pakenee jos kykenevät.
Olen "kokeillut" ulkomailla asumista vuodesta 1996 eikä paluu ole ollut mielessä kertaakaan, päin vastoin. Silloin harvoin kun Suomessa käyn, olen onnellinen ettei tarvitse jäädä.
Luusetille muuten; luuserius on oma valinta.
Sinäkö valinnoista selittävä minulta poistat perheväkivallan laukaiseman ahdistuneisuushäiriön?
minä olen kokoomuslainen sinunkaltaisellesi ihmissaastalle minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että:
MENE HELVETE TÖIHIN TAI SIVISTÄMÄÄN ITSEÄSI KOULUN PENKILLE JOS KYSE ON NAISTEN SAAMISESTA NIIN YRITÄ MIEHIÄ HEILLÄ EI OO NIIN PALJOO VALINNANVARAA!!!
Vierailija kirjoitti:
minä olen kokoomuslainen sinunkaltaisellesi ihmissaastalle minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että:
MENE HELVETE TÖIHIN TAI SIVISTÄMÄÄN ITSEÄSI KOULUN PENKILLE JOS KYSE ON NAISTEN SAAMISESTA NIIN YRITÄ MIEHIÄ HEILLÄ EI OO NIIN PALJOO VALINNANVARAA!!!
Minä sanon sinulle: hanki aivot.
Luuserius määrittyy niin, että osittain itse tunnet olevasi luuseri ja osittain muut pitävät sinua luuserina. Joskus se mitä ihmiset ajattelee ja se mitä itse ajattelee on ristiriidassa. Vastaus luuseriuteen siinä tilanteessa onkin niin yksinkertainen kuin se, että löytyykö ympärille sellaisia ei-luusereita, jotka eivät sääli sinua... eli onko ristiriita korjattavissa.