Mikähän olisi hyvä verkkovalmennus laihdutukseen
Nyt näyttää olevan paljon tarjolla. Alku, 8viikkoa, Jenkkakahvasta tiimalasiksi, Patrik Borgin kurssi jonka nimee en muista.
En halua juttadieetille, sen superdieetin joskys ostin ja toteutin, ei ollut toimiva ja rahkaa liikaa. En halua millekään karppausdieetille, nekään ei mulle sovi.
Voin lisätä kasviksia ja liikuntaa. Voin vähentää herkkuja. Tarvisin lähinnä henkistä tukea. Kiloja saisi lähteä vaikka 20-30 mutta ei toki kurssin aikana vaan hiljalleen uusien opittujen tapojen myötä. Suosituksia?
Kommentit (12)
Miks joku on niin tyhmä että maksaa tyhjästä. Laihduttaa osaa ilman neuvojakin
Jos englanti taipuu, suosittelen Noomia. Se on puhelimeen ladattava sovellus, joka ohjaa psykologisin keinoin tekemään pysyviä muutoksia. Lähtee kunkin omista lähtökohdista, eikä tarvitse syödä tiettyjä ruokia. Ohjelmaa voi kokeilla kahden viikon ajan ilmaiseksi. Tykkään todella paljon, Jutan dieetit, karppauksen sun muut läpikäyneenä tää on jotain ihan muuta, ja todella tähtää pysyvään muutokseen.
Ei tuossa vaiheessa enää herkkujen vähentäminen auta. Lopeta kokonaan niiden mässyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa kokemuksia, vaikka huonojakin. Esim toi Maikki Marjaniemen kurssi kiinnostelis, mutten haluu ostaa sikaa säkissä...
Mikäänhän ei toimi, jos ei noudata ohjeita.
Olin Jutan jollain rahkadieetillä. Pähkinätkin piti laskea ja sitä rahkaa syödä. Ärsyttävää enkä kyllä jaksanut sillä olla. Lipsuminen alkoi jo tokana päivänä.
Alku-valmennus oli aluksi ihan huippu, kerrottiin mitä ruoka-aineita saa syödä ja itse sai niistä koostaa ateriansa. Alkuun ei kuulu viljat eikä maitotuotteet, perunakin kielletty.
Sitten se muuttui, ilmeisesti yleisön pyynnöstä, tiukemmaksi,niin että viimeksi kun valnennuksen ostin, oli jo tarkka viikkoaikataulu ja ruuat. Ainesosia kuiten tuli sallituksi enemmän. Enkä sitäkään haksanut noudattaa. Ekalla kerralla kiloja lähti ja tuli takaisin n. 10 kg.
Tekisi mieli kokeilla tuota Jenkkakahvoista tiimalasiksi valmennusta. Tai sitten sekin on liian hyvä ollakseen totta.
Mä olen ollut vaan bikini challengessa ja siinä sain kyllä upeita tuloksia. Maanantaina taas.
Jutan dieettien ruokavaliot on myös vegaanisina, ei ole rahkaa. Itse yhdistelin, jolloin söin vegaanisina rahkaa, välillä vegaani ruokavalion aterian. Toimi hyvin.
Suosittelen Pizzaonlinea. Hyvää ja edullista ruokaa. Ei vain sovi lihavalle - olen niin onnellinen kun voin syödä mitä vain, kun olen hoikka. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos englanti taipuu, suosittelen Noomia. Se on puhelimeen ladattava sovellus, joka ohjaa psykologisin keinoin tekemään pysyviä muutoksia. Lähtee kunkin omista lähtökohdista, eikä tarvitse syödä tiettyjä ruokia. Ohjelmaa voi kokeilla kahden viikon ajan ilmaiseksi. Tykkään todella paljon, Jutan dieetit, karppauksen sun muut läpikäyneenä tää on jotain ihan muuta, ja todella tähtää pysyvään muutokseen.
Tämä kuulostaa kiinnostavalta, kiitos vinkistä!
ap
Maksoin just sen 8 viikkoa.fi. toivottavasti on sellaiset ruokaohjeet että niitä pystyy noudattamaan.
Sitä vaan ihmettelen noissa Jutta dieeteissä että ilmeisesti eivät ole kovin hyviä kun Bull Mentulalla on niin iso maha, luulis että Bull laihduttais sen ison mahan pois Jutan ohjeilla.
Kertokaa kokemuksia, vaikka huonojakin. Esim toi Maikki Marjaniemen kurssi kiinnostelis, mutten haluu ostaa sikaa säkissä...