Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä pettämisestä parisuhteessa

Vierailija
23.08.2018 |

Kaikkiin et välttämättä tiedä edes vastausta, mutta vastaa sen perusteella mitä tiedät. Toivottavasti joku jaksaa vastailla.

1. Onko sinua joskus petetty? Jos ei, siirry kysymykseen 11.

2. Miten puolisosi jäi kiinni pettämisestä?

3. Oliko pettämistä tapahtunut kerran vai usein? Entä yhden vai usean kanssa?

4. Oliko puolisollasi tunteita toista kohtaan vai oliko pettäminen vain fyysistä?

5. Annoitko anteeksi pettämisen? Jos et, siirry kysymykseen 8.

6. Onko pettämistä tapahtunut anteeksiannon jälkeen, vai paransiko kumppanisi tapasi?

7. Kuinka kauan kesti saada luottamus takaisin?

8. Yrittikö kumppanisi keksiä tekosyitä pettämiselle? Minkälaisia?

9. Onko pettävän puolison jälkeen ollut vaikea luottaa seuraavassa parisuhteessa?

10. Halutessaan voit kertoa teidän sukupuolet (mitä sukupuolta pettäjä oli, entä mitä itse) ja iät milloin tuo tapahtui.

11. Oletko itse pettänyt puolisoasi? Jos et, siirry kysymykseen 20

12. Miksi teit sen?

13. Jäitkö kiinni? Jos et, siirry kysymykseen 16, jos jäit, hyppää yli kohdat 17-18.

14. Miten kumppanillesi paljastui pettäminen, vai kerroitko itse?

15. Erositteko pettämisen jälkeen?

16. Kadutko pettämistä? Miksi?

17. Onko sinulla syyllinen olo kun et kertonut, tai oletko joskus harkinnut kertoa?

18. Pelkäätkö, että jäät pettämisestä vielä joskus kiinni?

19. Voit halutessasi kertoa sukupuolet ja iät tapahtumahetkellä.

20. Mikä on mielestäsi pettämistä?

21. Voiko pettämistä antaa missään tilanteessa anteeksi?

22. Voisitko seurustella henkilön kanssa, joka petti edellisessä suhteessa?

23. Kertoisitko kaverisi kumppanille, jos kaverisi kertoisi sinulle pettäneen kumppaniaan?

24. Kertoisitko varatulle henkilölle, jos hänen kumppaninsa yrittäisi iskeä sinua?

25. Mitä mieltä olet avoimesta suhteesta? Eli pariskunta saa ”pettää” eli harrastaa seksiä muidenkin kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näihin nyt jaksais vastata.

Vierailija
2/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näihin nyt jaksais vastata.

Arvasin että liikaa kysymyksiä. Noh, odotellaan jos joku vielä jaksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En tiedä

11. Olen

12. En tiedä

13. En

15. Kyllä

16. Oikeastaan en

17. Ei. En ole harkinnut kertoa.

18. En

19. Hmmm muisteltiin että jotain 22v ja nainen olen

20. Seksuaalinen kanssakäyminen

21. En ihan tarkasti tiedä mitä sillä tarkoitetaan, mutta todennäköisesti voisin jossakin tilanteessa jatkaa suhdetta sen jälkeenkin kun minua olisi petetty.

22. Voisin kai. Nykyisin toki olen parisuhteessa enkä ole harkinnut seurustelua.

23. Todennäköisesti en.

24. En

25. Jos se sopii molemmille parisuhteen osapuolille, ok.

Vierailija
4/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- On.

- Kuulin muilta vihiä asiasta ja aloin epäillä ja kysellä. Ensin kielsi, mutta tunnusti sitten.

- Kerran.

4. Oliko puolisollasi tunteita toista kohtaan vai oliko pettäminen vain fyysistä?

- Fyysiseen himoon perustuva kännimoka kuulemma.

- Noh, yritin antaa.

6. Onko pettämistä tapahtunut anteeksiannon jälkeen, vai paransiko kumppanisi tapasi?

- Ilmeisesti ja tietääkseni ei pettänyt uudestaan.

- Ei sitä saanut enää tarpeeksi kuntoon, joten suhde päättyi.

- Kännin ja ahdistuksensa/surunsa (jota oikeasti oli läheisen kuoltua) piikkiin koitti hieman laittaa. Tai no, varmasti oli vaikutusta noilla asioilla oikeasti, mutta ärsytti silti koittaa oikeuttaa teko noin.

9. Onko pettävän puolison jälkeen ollut vaikea luottaa seuraavassa parisuhteessa?

- Vähän joo.

10. Halutessaan voit kertoa teidän sukupuolet (mitä sukupuolta pettäjä oli, entä mitä itse) ja iät milloin tuo tapahtui.

- Olen nainen, poikaystävä petti. Olin silloin 26 v ja hän 28 v.

11. Oletko itse pettänyt puolisoasi? Jos et, siirry kysymykseen 20.

- En.

- Suhdekohtainen asia. Oma nyrkkisääntöni on, että kaikki mitä pitää salata tai mitä ei voisi toisen edessäkin tehdä. Itsellä näihin kuuluu suutelu, seksi eri muodoissaan, lääppiminen yms sekä tietenkin se, jos puheet, viestit yms menevät kauhean hempeiksi tai tuhmiksi.

- Jotkut varmasti voi ja voisin ehkä itsekin. Eksän kanssa en pystynyt mm. siksi, ettei itse heti kertonut asiasta vaan salasi sitä ja siksi, että siinä oli menty niin pitkälle, joku pieni pusu olisi ollut varmasti helpompi juttu.

- Riippuisi monesta asiasta, mutta siis periaatteessa kyllä. Ihminen voi muuttua. En lähtisi kokeilemaan sitä jonkun superpettäjän kanssa, joka olisi pettänyt pitkään tai toistuvasti eksäänsä, mutta jos kerran olisi erehtynyt ja vaikuttaisi katuvan ja oppineen siitä niin sitten.

23. Kertoisitko kaverisi kumppanille, jos kaverisi kertoisi sinulle pettäneen kumppaniaan?

- Jos vaikka paras ystäväni kertoisi niin en, en edes tunne hänen kumppaniaan kunnolla. Mutta jos kertoja olisi vaikka kaveriporukastamme joku ei niin hyvä kaveri, jonka kumppanikin on kaverini, niin kertoisin ellei itse sitä tekisi. Antaisin siis ensin mahdollisuuden olla itse rehellinen.

24. Kertoisitko varatulle henkilölle, jos hänen kumppaninsa yrittäisi iskeä sinua?

- Tuntemattomalle tuskin, kaverille toki.

25. Mitä mieltä olet avoimesta suhteesta? Eli pariskunta saa ”pettää” eli harrastaa seksiä muidenkin kanssa.

- Jos se on molemmille ok niin mikäpä siinä. Itse en pystyisi avoimeen suhteeseen, mutta me ihmiset ollaankin erilaisia.

N28

Vierailija
5/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

11. Oletko itse pettänyt puolisoasi? Jos et, siirry kysymykseen 20.

En.

Toimintaa, jossa on seksuaalista jännitettä ja jota harjoitellaan salassa kumppanilta.

Luulen, että voisin.

Olen seurustellut, tai siis yrittänyt seurustella, suhde jäi melko lyhyeksi - 3 kk.

Luultavasti en. Tosin riippuu tilanteesta. Esim. jos petetty osapuoli epäilisi ja esittäisi kysymyksen, en valehtelisi.

En.

En usko, että toimii kovin monen parin kohdalla, mutta varmasti poikkeuksia löytyy.

Itselleni sopisi polyamorinen suhde, mutta ei avoin.

Vierailija
6/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tavallaan on. Mies löysi uuden jo reilusti ennen avioeroa.

2. Kertoi itse.

3. Alkoi seurustella tämän yhden naisen kanssa eron jälkeen. Muita ei kuulemma ollut.

4. Oli läpikotaisin rakastunut, ruusunpunaiset lasit silmillä.

5. En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta kyllä se kirveli. Enemmän kuitenkin kirveli hyvin toimineen avioliiton loppuminen. Olisin antanut fyysisen suhteen anteeksi, jos mies olisi halunnut jatkaa minun kanssani.

6. Ero tuli, joten en tiedä eikä oikeastaan enää kiinnostakaan.

7. Ks. yllä.

8. Minä en kuulemma ollut sitä, mitä hän oli aina halunnut. Viihtyi silti kanssani 19 vuotta.

9. Jooh, en enää koskaan aio hankkiutua romanttiseen suhteeseen, sen verran koville tuo ero otti, henkikin meinasi lähteä. Fuck buddies riittää.

10. Pettäjä siis mies. Ollaan reilusti yli nelikymppisiä, mies vähän nuorempi.

11. Kyllä, muutama kuukausi naimisiinmenon jälkeen.

12. Koska en ollut vielä varma, halusinko sittenkään sitoutua mieheeni.

13. En jäänyt.

14. Kerroin avioeron yhteydessä. Mies oli huuli pyöreänä.

15. Totesin rakastavani miestäni, joten en pettänyt toistamiseen ja liitosta tulikin (mielestäni) onnellinen.

16. En kadu. Päinvastoin. Tapailen nyt uudelleen sitä miestä, jonka kanssa aikoinaan petin.

17. Ei ollut syyllinen olo, enkä harkinnut kertoa.

18. Kuten sanottua, en aio enää sitoutua niin, että "pettämistä" voisi tapahtua.

19. Pettämiseni tapahtumahetkellä? Alle kolmekymppisiä, minä siis nainen, kumppani mies.

20. Rakastuminen enemmän kuin varsinainen seksi.

21. Jos on alun perinkin sovittu, että suhde on jotakuinkin avoin + hoitaa ehkäisyn eikä tuo sukupuolitauteja kotiin.

22. En. Tekopyhää, joo, mutta en silti.

23. En. Selvittäkööt asian keskenään.

24. En. Ks. yllä.

25. Jos säännöistä tosiaan sovitaan, mikä ettei. Vielä parempi olisi, jos seikkailtaisiin yhdessä, eipähän ole sitten mitään salattavaa kummallakaan.

Vierailija
7/12 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
8/12 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Tunnusti itse.

Ainakin sen yhden kerran, usean eri miehen kanssa laivalla.

Loppuihin en jaksa vastata, kun puhelimen näytöllä on ihan saatanallista kelata tota kysymyslistaa eestaas..

Vierailija
9/12 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ENKÄ HALUA TIETÄÄ, jos kyseessä joku satunnainen hairahdus tuntemattoman kanssa. Vakituista salasuhdetta ja tunnesuhdetta en hyväksyisi.

Jotain pientä.

12. Miksi teit sen?

Ehkä saalistusvietti ja oman viehätysvoiman toteaminen tuntuu hyvältä.

13. Jäitkö kiinni? Jos et, siirry kysymykseen 16, jos jäit, hyppää yli kohdat 17-18.

En tiedä.

Joo.. toisaalta antoi siinä vaikeassa elämäntilanteessa voimia ja iloa.

17. Onko sinulla syyllinen olo kun et kertonut, tai oletko joskus harkinnut kertoa?

ei, koska ei merkinnyt mitään.

18. Pelkäätkö, että jäät pettämisestä vielä joskus kiinni?

joo (sikäli jos edes olen pettänyt)

tunneyhteys, yhdyntä (pikkupusu ei ole)

En tietenkään, en puutu muiden parisuhteeseen. Kertoisin mielipiteeni kaverilleni ja keskustelisin hänen kanssaan asiasta syvällisesti..

En tietenkään.

25. Mitä mieltä olet avoimesta suhteesta? Eli pariskunta saa ”pettää” eli harrastaa seksiä muidenkin kanssa

aika kaukainen ajatus itselle

Vierailija
10/12 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Onko sinua joskus petetty? Jos ei, siirry kysymykseen 11.: Vakavassa suhteessa ei ole, mutta joskus teininä tapailun jotain poikaa pari kuukautta ennen kun jäi kiinni pettämisestä.

2. Miten puolisosi jäi kiinni pettämisestä?: mun kännykän akku oli loppunut joten pyysin että saan sen kännykällä laittaa viestin. No sielä tulikin vastaan muiden naisten viestejä.

3. Oliko pettämistä tapahtunut kerran vai usein? Entä yhden vai usean kanssa?: Useille naisille laitellut seksiviestejä.

4. Oliko puolisollasi tunteita toista kohtaan vai oliko pettäminen vain fyysistä?: Tähän en osaa vastata. Ainakin mitä itse kertoi, niin ei koskaan ollut edes livenä jutellut heille.

5. Annoitko anteeksi pettämisen? Jos et, siirry kysymykseen 8.: En

8. Yrittikö kumppanisi keksiä tekosyitä pettämiselle? Minkälaisia?: En muista, siitäkin aikaa n. 7 vuotta.

9. Onko pettävän puolison jälkeen ollut vaikea luottaa seuraavassa parisuhteessa?: Alussa joo, koska olin epävarma teinityttö, mutta uuteen kumppaniin paremmin tutustuminen vei pettämisajatukset pois.

10. Halutessaan voit kertoa teidän sukupuolet (mitä sukupuolta pettäjä oli, entä mitä itse) ja iät milloin tuo tapahtui.: Oltiin 15, minä nainen ja pettäjä mies.

11. Oletko itse pettänyt puolisoasi? Jos et, siirry kysymykseen 20: Olen valitettavasti.

12. Miksi teit sen?: En saanut tarpeeksi huomiota tai seksiä mieheltäni, ja kiinnostuin seksuaalisesti muista miehistä.

13. Jäitkö kiinni? Jos et, siirry kysymykseen 16, jos jäit, hyppää yli kohdat 17-18.: Kyllä, kerroin miehelle itse heti tapahtuman jälkeen.

14. Miten kumppanillesi paljastui pettäminen, vai kerroitko itse?: Tosiaan halusin olla rehellinen ja kertoa miehelle mitä tapahtui ja miksi.

15. Erositteko pettämisen jälkeen?: Mies antoi anteeksi, nykyään avoimessa suhteessa.

16. Kadutko pettämistä? Miksi?: Kyllä, koska satutin miestäni pahasti ja hän menetti luottamukseni. Tavallaan kuitenkin en kadu, koska nyt menee hyvin ja saamme luvalla harrastaa seksiä muidenkin kanssa.

19. Voit halutessasi kertoa sukupuolet ja iät tapahtumahetkellä.: nainen olen ja kumppani mies. Pettämishetkellä olin 20.

20. Mikä on mielestäsi pettämistä?: Kaikki mitä ei vois tehdä oman veljen kanssa.

21. Voiko pettämistä antaa missään tilanteessa anteeksi?: Voi, jos henkilö itse myöntää vihreensä ja se on tapahtunut vaan kerran.

22. Voisitko seurustella henkilön kanssa, joka petti edellisessä suhteessa?: Voisin, koska mennyt on mennyttä. Toki jos lähiaikoina kaikkia pettänyt usein ja monien kanssa niin vähän epäilyttäisi.

23. Kertoisitko kaverisi kumppanille, jos kaverisi kertoisi sinulle pettäneen kumppaniaan?: En. Mun kaverit voi avoimesti kertoa mulle omia asioita, enkä levitä niitä eteenpäin.

24. Kertoisitko varatulle henkilölle, jos hänen kumppaninsa yrittäisi iskeä sinua?: Jos kerran yrittää, annan olla, mutta jos jatkuu pitkään niin kerron. Varoitan ensin, että jos jatkat niin kerron kumppanille.

25. Mitä mieltä olet avoimesta suhteesta? Eli pariskunta saa ”pettää” eli harrastaa seksiä muidenkin kanssa. : Meillä toiminut hyvin kaksi vuotta. Toki kaikille ei sovi.

Vierailija
11/12 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON

KERTOI ITSE

KERRAN

OLI TUNTEITA, KEHITTYNYT "VAHINGOSSA"

KYLLÄ

ME EROSIMME

???

EI YRITTÄNYT

EI

PARIKYMPPISENÄ. MINÄ MIES, HÄN NAINEN.

KYLLÄ

12. Miksi teit sen?

KÄNNI VEI ESTOT

JOO

14. Miten kumppanillesi paljastui pettäminen, vai kerroitko itse?

KERROIN ITSE

15. Erositteko pettämisen jälkeen?

EI

KYLLÄ. AIHEUTTI TURHAA STRESSIÄ KAIKILLE

OMASTA MIELESTÄNI YKSITTÄINEN PANO EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE SITÄ

VOI

KYLLÄ

EN

LUULTAVASTI EN

OK JOS NIIN HALUTAAN

Vierailija
12/12 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty kahdessa eri suhteessa. Olen lihava nainen ja molemmat miehet sekstailivat mielummin kauniiden laihojen naisten kanssa. Otin myöhemmin itsekin sellaisen ja nainen ei minua ole pettänyt.