Ennustan sinulle.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Koska eroamme mieheni kanssa vai olemmeko loppuelämän yhdessä?
Ja vähän taustoja: ollaan parikymppisiä, kolme vuotta oltu yhdessä, joista lähes koko aika asuttu saman katon alla. Riitoja on melko usein, mutta molemmat kuitenkin rakastamme toisiamme ja olemme suurimman osan ajasta onnellisia.
Ette valitettavasti ole loppuelämäänne yhdessä. Jos sinä et päätä sitä, niin miehesi päättää ennen pitkää. Näen kuitenkin "hyvän ja helpon" eron, kummallakaan ei jää mitään hampaan koloon, ja kumpikin löytää uudelleen jonkun.
Omalta osaltani kysyn vajoanko vielä syvemmälle pimeyteen vai joko tämä riittää? Entä toteutuuko salainen rakkaushaaveeni vaikka se onkin niin mahdoton?
Löytyykö minulle oikeaa diagnoosia, kuntoudunko enää koskaan?
Kiitos!
Mitä työelämä tuo minulle tullessaan?
Löydänkö vielä kutsumusammattini vai hyppäänkö normiyhteiskunnan ulkopuolelle omia latujani tallaamaan?
Minkälainen on elämäni rakkaus (luonne ja ulkonäkö) ja milloin tapaan hänet? Päättyykö sinkkuuteni pian?
Onko ennustaja jo liian ayahuasca pärinöissä vai mikä vastailussa kestää?
Näetkö mulle mitään kivaa tulevaisuudessa? Vieläkö tulee uusi rakkaus vai mennäänkö jatkossakin sinkkuna?
Piippuhelppi, miten voin auttaa?
Milloin saan tavata poikani, tänä syksynä, ei koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu T:n kanssa?
Paljon, jos vain uskallat tehdä sen, mitä ajattelet.
Tavataanko ennen kesää? kirjoitti:
Milloin saan tavata poikani, tänä syksynä, ei koskaan?
Tapaat hänet ensi viikon keskiviikkona kello 17.28
Vierailija kirjoitti:
Saavatko tunteeni vastakaikua, vai pysymmekö vain ystävinä?
Tässä on mahdollisuus räiskyvään rakkaussuhteeseen, joka ei valitettavasti ole kuitenkaan pitkäaikainen ainakaan helpoimman kautta. Jos saan suositella, niin jäisin mieluummin ystävyysasteelle.
Näkijä taas paikalla lyhyen ruokatauon jälkeen. Joku alkoi ennustaa puolestani nimimerkillä vierailija. Pahoittelen, koska ketju on nyt sotkussa lopetan ennustamisen. Kaikkea hyvää kuitenkin kaikille ja paljon hyviä tapahtumia tulevaisuuteen! <3
Terveisin aloittajanäkijä
Aina sama juttu, ennustaja lopettaa enkä saa vastausta.
Saanko haluamani koulupaikan? Haluatko kertoa minulle jotain muuta?
Saammeko lapsen monen vuoden yrityksen jälkeen? Jos saamme, niin kumpaa sukupuolta hän olisi?
Kiitos.
Onko lapseni jo tarpeeksi terve menemään huomenna kouluun?