Ennustan sinulle.
Kommentit (116)
Milloin sait päähäsi harhan että kykenet ennustamaan?
Ennustappa, mun elämä on nyt ihan auki :)
Yhteen erityiseen haluan kyllä vastauksen: onnistunko löytämään sopivat?
Romahtaako Ruotsi mahdottomaan budjettikiistaan vaalien jälkeen 9.9.2018?
Kenestä tulee Ruotsin pääministeri, Ruotsidemokraattien Åkessonistako, joka viime kyselyn perusteella on Ruotsin suurin puolue?
Vierailija kirjoitti:
Saanko dildon pois perseestä vai pitääkö leikata?
Takapuolessasi ei ole dildoa.
Minulla ja miesystävälläni on tänään kuukausipäivä (alle vuosi yhdessä). Minulla on ollut kolme aiempaa suhdetta, joissa tunteeni ja haluni (suhdetta kohtaan) ovat lopahtaneet aiemmin. Onko Hän elämäni rakkaus? :)
Mitä minun pitäisi nyt tässä tilanteessa elämälleni tehdä?
Onko minulla ms-tauti? Tutkimukset kesken.
Vierailija kirjoitti:
Menenkö syksyllä Norjaan?
Sinun ja Norjan välillä näkyy kitkaa, sumua ja sahalaitaa. Joko et ole menossa Norjaan ollenkaan, tai sitten toteutuvaan matkaan liittyy inhottavia vastoinkäymisiä, ja palaat kotiin suunniteltua aiemmin.
Minulle. Mitä näet tulevaisuudessani? KIITOS :)
Kovia vatsakipujani on tutkittu pitkään. Mitään ei missään tutkimuksissa löydy. En usko kuitenkaan näin kovien ja pitkään jatkuneiden kipujen olevan "ei mistään" johtuvia. Eli endometrioosi vai suolistoperäinen?
Vierailija kirjoitti:
Miten R:n kanssa käy?
Tilanne pahenee eksponentiaalisesti, mutta kääntyy hitaasti parempaan päin. Kaikki päättyy hyvin, mutta se vaatii vaikeimmalla hetkellä uskoa.
Mitään valoa tähän minun syksyyni?
En haluaisi kokeilla itsemurhaa toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime viikolla kahdesti unta, että hammas lohkeaa/irtoaa. Jotkut sanoo, että se enteilee läheisen kuolemaa ja olen nyt ihan tyrmistynyt, koska eilen sain kuulla tätini kuolleen alkuviikolla. Mulle on harvinaista, että ylipäänsä muistan näkemäni unen. Saati, että uni toteutuu.
Kysymys kuuluu, onko nyt joku toinenkin läheinen lähdössä, kun näin unen kahdesti?
Ja tiedän, tämä on ihan outo kysymys! Muilta osin luulisin olevani ihan täyspäinen (tähän ei tarvii vastata). :D
En näe muiden läheistesi kuolemaa. Tätisi kuolema ja hammasuni oli vain sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska saan parisuhteen ja rakkautta? Miten käy nyt tapailemani miehen suhteen?
Tätä miestä ei kannata enempää tapailla, hänellä on liikaa luurankoja kaapissaan. Oikea, kestävä parisuhde kohdallasi sattuu parin vuoden kuluttua kevätaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pystymmekö myymään talomme ja meneekö se kaupaksi hinnalla, jonka pyydämme? Pääsemmekö muuttamaan jo tänä vuonna?
Ei ihan sillä hinnalla jota pyydätte, mutta ei kaukana siitä. Uuteen kotiin pääsette hyvinkin tämän vuoden puolella.
Malta vielä tämä syksy. Talvella, ensi vuoden puolella, elämääsi kävelee potentiaalinen mies. Muista, että tällä miehellä on takana vaikea parisuhde, mitä ei kuitenkaan kannata säikkyä. Tapaus vaatii himpun verran kärsivällisyyttä, mutta tilanne tasoittuu nopeasti.