Ennustan sinulle.
Kommentit (116)
Käykö minun hyvin nyt suunnittelemani ura- ja koulutusasioiden kanssa? Saanko asiani selvitettyä miehen kanssa, jota en millään saa ajatuksistani?
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitäisi nyt tässä tilanteessa elämälleni tehdä?
On valitettavasti niin, että voit kyllä tehdä suurenkin valinnan, jolla ei ole suurta merkitystä lopputuloksen kannalta ainakaan elämän kokoisessa mittakaavassa. Tämä ei siis ole sinun käsissäsi. Voit rentoutua ja mennä virran mukana, tämä tilanne kehittyy ilman sinun siirtojasi.
näkijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko uuden työn ja milloin tapaan sen oikean rakkauden?
Uutta työtä saat odottaa, mutta sen oikean rakkauden tapaat nopeammin kuin arvaatkaan. Ole tarkkana, sillä näen, että tapaatte mutta on vaarana jäädä sinun epävarmuudestasi johtuen venkslaamaan aivan turhaan. Tartu kuitenkin heti kiinni, sillä siinä taitaa olla uusi aviomiehesi.
Onko mies ulkomaalainen ja kaikkea mistä olen aina haaveillut? Missä tapaamme? Kiitos tuhannesti!
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla ms-tauti? Tutkimukset kesken.
Sinulla ei ole ms-tautia.
Pääsenkö koskaan eroon sosiaalisten tilanteiden pelostani? Ja toinen: mitä ihastukseni ajattelee minusta?
näkijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla ms-tauti? Tutkimukset kesken.
Sinulla ei ole ms-tautia.
Kiitos!
Parannunko tästä masennuskierteestä koskaan, vai onko koko loppuelämäni samanlaista vuoristorataa kuin tähänkin asti?
Vierailija kirjoitti:
Minulle. Mitä näet tulevaisuudessani? KIITOS :)
Näen erikoisen helpon talven ja kevään, jolloin kuitenkin sattuu ja tapahtuu jotain, joka kuormittaa sinua kovasti. Keväällä tai kesällä tulee täten olemaan hankalaa, mutta se tuntuu siltä lähinnä siksi, että talvi oli niin kepeää - suorastaan ruusuilla tanssimista.
Vierailija kirjoitti:
Kovia vatsakipujani on tutkittu pitkään. Mitään ei missään tutkimuksissa löydy. En usko kuitenkaan näin kovien ja pitkään jatkuneiden kipujen olevan "ei mistään" johtuvia. Eli endometrioosi vai suolistoperäinen?
Nämä vatsakivut eivät niin sanotusti johdu mistään. Käyt vielä jokusen kerran lääkärillä, mutta mitään tarkempaa ei löydy. Kokeilet erilaisia ruokavalion muutoksia, ja löydätkin lopulta sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako erota?
Ei missään nimessä. Nyt kannattaa nähdä vaivaa.
Millon saan poikaystäväni kanssa ensimmäisen lapsen? Kumpi se on? Paljon vastoinkäymisiä takana, joten vielä ei saada edes yrittää. Tosin emme ole vielä edes vuotta seurustelleet.
Nyt olen työtön ja tulevaisuuden suunnitelmat ovat aivan auki, saanko opiskelupaikan vai töitä? Näetkö yhtään tulevaisuuteeni? Pääsenkö asumaan kivempaa kotiin kuin tämä nykyinen asunto, josta muut pitävät, mutta en minä. Itse näen vain epätoivoa
Edelliseen, vai tuleeko vauva ennen työpaikkaa tai opiskelupaikkaa? Nyt oon työtön, mutta sairaslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saamme vauvan?
Te saatte yrittää reilun vuoden.
Olisi ihanaa jos joku osaisi todella ennustaa.
Oma elinaika kiinnostaa kovasti ja jos joku sitä osaisi ennustaa, niin uskaltaisi tehdä suunnitelmia.
Pääsenkö isoon operaatioon?
Toivunko siitä?
Oi kerro mulle rakkaudesta. Vieläkö löytäisin rakkauden?
Vierailija kirjoitti:
Mitään valoa tähän minun syksyyni?
En haluaisi kokeilla itsemurhaa toista kertaa.
Ainoastaan valoa. Olet nyt pohjalla, etkä tämän syvemmälle joudu. Kärvistele vielä, sillä tilanne ei enää pahene.
Just wanna know kirjoitti:
Sairastuuko vaimoni johonkin vuoden sisällä ? Ja jos niin mihin ?
Ei sairastu, korkeintaan flunssaan.
Kerro miksi tuttava mies pyörii läheelläni muttei osoita suoraa ihastusta? Ja miksi se pyysi minut kaverikseen vaikka vannoi ettei ikinä?