Ennustan sinulle.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Saanko uuden työn ja milloin tapaan sen oikean rakkauden?
Uutta työtä saat odottaa, mutta sen oikean rakkauden tapaat nopeammin kuin arvaatkaan. Ole tarkkana, sillä näen, että tapaatte mutta on vaarana jäädä sinun epävarmuudestasi johtuen venkslaamaan aivan turhaan. Tartu kuitenkin heti kiinni, sillä siinä taitaa olla uusi aviomiehesi.
Koska eroamme mieheni kanssa vai olemmeko loppuelämän yhdessä?
Ja vähän taustoja: ollaan parikymppisiä, kolme vuotta oltu yhdessä, joista lähes koko aika asuttu saman katon alla. Riitoja on melko usein, mutta molemmat kuitenkin rakastamme toisiamme ja olemme suurimman osan ajasta onnellisia.
Saavatko tunteeni vastakaikua, vai pysymmekö vain ystävinä?
Saanko vielä joskus toisen tai jopa kolme lasta ? Vai jäikö se tähän yhteen vain ?
Mitä minulle tapahtuu vuoden päästä?
Kannattaako minun jutella J:n kanssa ja ellei kannata, niin miksei?
näkijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menenkö syksyllä Norjaan?
Sinun ja Norjan välillä näkyy kitkaa, sumua ja sahalaitaa. Joko et ole menossa Norjaan ollenkaan, tai sitten toteutuvaan matkaan liittyy inhottavia vastoinkäymisiä, ja palaat kotiin suunniteltua aiemmin.
Olet oikeassa, minun ja Norjan välillä on kitkaa. Mahdanko saada asiaa koskaan selvitettyä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä näkyy tulevaisuudessani: jäänkö yksin?
Et jää yksin, jos olet valmis tekemään tiettyjä uhrauksia. Käytätkö päihteitä? Tämä voi liittyä esimerkiksi tupakointiin, joka sinun on lopetettava. Kyseessä on luultavasti jokin addiktio, josta sinun on päästävä eroon ensin.
Vierailija kirjoitti:
Saanko töitä?
Kyllä, pian.
näkijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystymmekö myymään talomme ja meneekö se kaupaksi hinnalla, jonka pyydämme? Pääsemmekö muuttamaan jo tänä vuonna?
Ei ihan sillä hinnalla jota pyydätte, mutta ei kaukana siitä. Uuteen kotiin pääsette hyvinkin tämän vuoden puolella.
Toivon todella, että olet oikeassa! Kiitos! Minäpä palaan tänne kertomaan kuin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Ennustappa, mun elämä on nyt ihan auki :)
Yhteen erityiseen haluan kyllä vastauksen: onnistunko löytämään sopivat?
Se on työn ja tuskan takana, ja lopulta löydät kyllä nippanappa sopivat. Varaudu siihen, että saat etsiä.
Puolisollani on ehdotus jonka toteutttamiseen hän tarvitsee minut mukaan. Onko se parisuhteellemme uhka vai mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Saammeko lapsen vuonna 2019?
Kyllä!
Kuinka humalassa tulen olemaan lauantaisella Cheekin keikalla? Onnistuuko alkoholin salakuljetukseni alueelle?
Monta kysymystä: valmistunko mistään opinnoista, löydänkö töitä, selviääkö mistä tämä ikuinen väsymys johtuu, alanko tulla paremmin toimeen elämässäni läsnäolevan ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miesystävälläni on tänään kuukausipäivä (alle vuosi yhdessä). Minulla on ollut kolme aiempaa suhdetta, joissa tunteeni ja haluni (suhdetta kohtaan) ovat lopahtaneet aiemmin. Onko Hän elämäni rakkaus? :)
Tässä on kuin onkin elämäsi rakkaus, vaikka on edessä aika jolloin ei ihan tunnu siltä. Tuolloin muista tämä kaavasi sekä se, mitä nyt sanon. Tunteet ja halut laimenevat kuten aiemminkin on käynyt, mutta saat niistä uudelleen kiinni.
Saanjo uuden työn ja mitä näet minut tekemässä?
Kumman miehen valitsen, uuden vai vanhan?
Haluaisin tyttären! Toteutuuko toive? Jos niin milloin?
Sairastuuko vaimoni johonkin vuoden sisällä ? Ja jos niin mihin ?